Skocz do zawartości

vman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vman

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Chełm

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

222 wyświetleń profilu

Osiągnięcia vman

0

Reputacja

  1. Wspomniałeś że wywaliło ci olej:) nie wiem w jakich okolicznościach ale jeśli podczas jazdy to zatarcie panewki jest bardzo prawdopodobne. Jeśli to faktycznie panewka stuka to nie ryzykował bym jazdy do warsztatu bo tylko pogorszysz stan silnika.
  2. Brzmi jak zatarta panewka w moim starym motocyklu:)
  3. Też tak myślałem, ale samochód sprowdzony z niemiec, kupiony w polsce na niemieckich tablicach, więc anglik chyba odpada.
  4. vman

    Odpowietrzanie w 1.6 ADP

    Dzięki za odpowiedź Właśnie tego chciałem się dowiedzieć.
  5. Hm to nie wiem o co tu może chodzić U ciebie też spawy nie są niczym zabezpieczone? W fabryce raczej powinni to dać do ocynkowania dopiero po spawaniu a nie spawać ocynk i przegżać blachę...
  6. Z ciekawości pojechałem na szrot w celu porównałem z inną a4 i spawów w tych miejscach brak...
  7. Witam:) Wczoraj podpinałem tylnie głośniki i musiałem zdemontować plastikową pułkę pod kierownicą żeby ładnie poprowadzić kable. Po zdemontowaniu zauważyłem spawy na stelarzu deski rozdzielczej w miejscach łączeń. Ogólnie rzecz biorąc cały stelarz jest pospawany wzdłuż i wszerz. Napewno nie są to spawy fabryczne bo gołym okiem widać że jest spawana migomatem. Może ktoś ma jakiś pomysł oczym to może świadczyć? Jakiś poważny wypadek?
  8. Witam:) Wiem, że temat był już parę razy ale w żadnym nie ma odpowiedzi na moje pytania. Dzisiaj wymieniałem oring pod czujnikiem temp. i troche płynu wyleciało... Jakie czynności trzeba wykonać odpowietrzając układ i skąd wiadomo że jest już odpowietrzony? Czytałem, że należy zsunąc wąż od powrotu nagrzewnicy, tak żeby odsłonić tą dziurkę, odkręcić korek od zbiorniczka i zapalić silnik... poczekać aż płyn wycieknie tym otworem na powrocie nagrzewnicy i gotowe? Czy jakoś inaczej to idzie? Bo jak zrobiłem tak jak napisałem i silnik osągną 90stopni to pły zaczą cieknąć dołem zbiorniczka a z węża nagrzewnicy ani kropli. Proszę żeby ktoś wytłumaczył krok po kroku jak to ma wyglądać
  9. Nie da się spalać tłuszczu miejscowo:) Np. ćwicząc brzuch nie spalisz tłuszczu z brzucha. Od tego jest trening aerobowy np. bieganie czy rower no i dieta:)
  10. vman

    Rozrząd 1.6 adp

    Dzięki kolego za odpowiedż A istnieje może jakiś manual z opisem wymiany bo jak narazie mam tylko lichy schemat z marnym opisem.
  11. vman

    Rozrząd 1.6 adp

    Witam:) Niedługo będe się brał za wymianę rozrządu w swoim 1.6 adp i zastanawiam się czy pasek rozrządu napędza też pompę wody czy nie?
  12. vman

    Falujące obroty 1.6 ADP

    Dzięki wszystkim za pomoc:) Jak już wyczyszcze przepustnice i zrobię małą trase to dam znać czy pomogło. Przepustnica wyczyszczona i zaadoptowana:) Dużo syfu to tam nie było i nawet się zastanawiałem czy jest sens czyścić, ale przetarłem szmatką i po zamontowaniu i adaptacji zauważyłem znaczną poprawę, jednak dalej czasem drobne falowanie się pojawia na wolnych obrotach.
  13. vman

    Falujące obroty 1.6 ADP

    Mugł by ktoś wytłumaczyć jak wygląda adaptacja bez użycia kompa?
  14. vman

    Falujące obroty 1.6 ADP

    Witam:) Ostatnio pojawił się u mnie problem z falującymi obrotami. Po wychamowaniu auta obroty czsami spadają w okolice 400 rpm po czym rosną do 1500 i tak ze trzy razy aż się unormują na 900rpm. Czytałem, że może to być objaw zabrudzonej przepustnicy i że czyszczenie pomoże, ale czy po tej operacji trzeba podłączyć auto pod komputer czy można się bez tego obyć???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...