Skocz do zawartości

Macharadziu

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Macharadziu

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Bergen (NO) Zagan lubuskie (Pl)

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

248 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Macharadziu

0

Reputacja

  1. kupiem nowy ori komplet z dwumasem i zalozylem zobacze ile polata
  2. Witam, pytanie odnośnie pacjenta a4 02/03r 1.9 avf Q , denerwujący czerwony fis wiec pytanie sie nasuwa czy licznik z s4 z kolorowym da sie zakodować do tego modelu. Czy ktoś moze robił to u siebie ? WAUZZZ8E13A171921 Podaje vin
  3. Hehe spokojnie taki zielony nie jestem zrobiłem kilka projektów ? Wstępnie sie umówiłem bliżej świat , plan... - przelot - turbo - ic - sprzęgło - wtryski Bd celować 200+ może 250 ,sie okaże ? Ale mniej nie chce hehe
  4. zaraz sprobuje rozkminic jak te turbo zeswapowac. orientujesz sie gdzie mogl bym podeslac tarcze do okucia ? bo w sumie znajomy mi wszystko kupi i by podeslal. widze tez masz avf, jaki setup ? Juz sobie znalazlem, jutro zadzwonie tam i moje okolice w pl http://allegro.pl/turbo-gtb2260vk-1-9-tdi-golf-a3-leon-a4-passat-i6459632686.html
  5. gtb20 A jak by zalozyc gtb 2260 ? sprzeglo ori z AVF czy z BRD zakladac ? no i jest ktos kto by ogarnal gtb2260 i wychamowanie ? sprzeglo i ic ogarne sam . gdzies obilo mi sie o oczy ze AR sa wydajne jak AL wiec mysle zmienic sprzeglo , wieksze ic , turbo i zobaczyc co wypluje, dodam ze glowica z walkiem i szklankami jest zmieniona po regeneracji, w starej walek i szklanki mialy dosc.
  6. wyczytalem zeby dodatkowo okuc to kewlarem i teraz mysle, che aby to mialo rece i nogi. mieszkam poza granicami kraju wiec kwestia czy moge to poskladac za granica i dolece na tym na ustawienie czy po prostu ogarnac ic i sprzeglo a turbo zalozyc w kraju u tego co by to ustawial. Kurde cos cisza przydal by sie ktos kto to robil zeby pokierowal
  7. Gdzies kiedys czytalem ze AR maja podobna wydajnosc do AL, ale w sumie wolal bym AL po regeneracji. po tym co czytalem gtb 2260 ma zapas i chyba o takie by mi najbardziej chodzilo tylko czy znalazl by sie ktos kto by to zlozyl z kolektorem gotowe do zamontowania no i te sprzeglo co zalozyc bo i tak bede zmienial dodam ze glowica z walkiem i szklankami jest zalozona nowa
  8. Witam wszystkich Pacjent 1.9 avf Q 6 biegow. jest wirus na jakies 170km, ale postanowilem troche sie pobawic. na dniach zmienie ic na wiekszy centralny ( chyba ze lepiej podpiac drugi z prawej jak tak to z czego i co bym potrzebowal ewentualnie ) turbo seria bankowo trzeba by wymienic pytanie na jakie chcialbym uzyskac cos okolo 220km. pompki jak dobrze pamietam AR. no i mam do wymiany sprzeglo wiec co zalozyc zeby juz tam nie zagladac i zeby wytrzymywalo przyrost mocy. Dzieki wielkie za inf.
  9. Witam, szukam po tematach i znalazłem ale nie z avf. Pacjent 1.9 avf quattro manual 2003r . Aktualnie niby wirus na 170km/405nm. Ile w tym prawdy nie wiem ale daje radę. Do wymiany mam sprzęgło i ic. Ic postanowiłem założyć centralny wydajniejszy, co do sprzęgła cos na moc 200+ czytałem ze z brd i tez gdzies wyczytałem ze turbo tez najlepiej z brd. Pompki o ile dobrze panietam AR. Chciałbym uzyskać 200+ wiec pytanie co zmienic i u kogo najlepiej by to pózniej ustawić. Jezeli taki post istnieje prosił bym na nakierowanie ale bardziej by mi pasowało na świeżym temacie mieć swój przypadek. Pozdrawiam
  10. Kolego najzwyczajniej w swiecie czujnik polozenia, zabawa zaplonem nic nie da. Jezeli zakodowales poprawnie sterownik i zalozyles komplet z a4 ktore chodzilo ( czujnik tez z a4) to sprawdz czy napewno zalozyles ten dystans na czujniku a 2 powiedz mi jakie oznaczenie mial silnik z a4 ajakie ma twoj. Wez jeszcze zobacz na czujniku z tipa i z manuala jaka jest kolejnosc kolori czy taka sama powinny byc 3 przewody. I sory ale bylem troche nieosiagalny
  11. Koledzy powiedzcie mi czy ktorys z was zakladal 19 cali z szer 11j na tyl do Quattro ?
  12. Czujnik zmieniony wsadzony z mniejszym dystansem i niby sie wkreca i wyglada na to ze sprawa sie wyjasnila , teraz sprawa tego typu ze sterownik i pompa z ake i wtryski akn nie ogarniaja dawki kopci na czarno i graja jak pianino 100 letnie ^^ wymienie wtryski i zobaczymy co bedzie ^^ poki co dzieki wielkie Kuba Wszystko pozakladane, jednak audi dalej nie chodzi, na odpietym czujniku chodzi rowno ale sie nie wkreca, na podpietym nie idzie ustawic cos jest nie tak, na dniach zwalaja skrzynie musieli cos zle zlozyc :/ .... Patrzylem w etce jednakowy rysunek do wszystkich skrzyni, jak by ktos mogl pokierowac jak to ma byc poprawnie poskadane byl bym wdzieczny, mam na mysli dystanse czy jeden czy dwa ( talerzyki z przelotowymi srubami ) . Cos jest zle i tyle :/ No wiec sorki za dlugi brak odp. Audi chodzi pompa, wtryski, sterownik z AKE glownym problemem byla instalacja nie zaden czujnik !! Etka podaje ze instalacja akn i ake jest taka sama. Guzik prawda !!!!! Zalozylem instalacje z ake i przeplywke tez. Samochod chodzi idealnie. Program MTM na ponad 200km to cos pieknego samochod jedzie duzo lepiej !! A co smieszne spalanie mniejsze ( byc moze moje wtryski i pompa mialy dosc ) nie wiem ale jest ok samochod dawno lata, pozostala kwestia mostu bo ma inne przelozenie. Dla ciekawostki dodam jechalem okolo 240 i do 100 ma jakies 6s. Jak ogarne dyfer to dodam jakies filmidlo dla zainteresowanych
  13. Witam kolegow, mam pytanie a zarazem prosbe . Czy ktos by mogl mi sprawdzic przelozenie tego mostu ? EUT 241000 jest z a6 2000r 2.5 tdi. Potrzebuje most do mojej 4 z 2000r o takim przelozeniu bo roznia sie obudowa i z a6 nie zaloze do a4. Bede wdzieczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...