Witajcie,
Dołączam się do zdziwienia Kolegi wyżej.
Czyli wygląda na to, że silniki BGB z początku produkcji tj. 2005 mają mniejsze/żadne problemy z olejem niż póżniejsze roczniki? Troche to brzmi absurdalnie, niby postęp i udoskonalanie technologii.
Ale to co ma miejsce w przypadku B8 2008-2011 to jakiś dramat!
Ludzie z B8/Q5 swapują silniki TFSI na potęgę!
Dopiero teraz człowiek bardziej ceni starą, wierną i bezproblemową B7
Pozdrawiam!
Mam A4 B7 z 2005 roku i niestety bierze dużo oleju, tak jak wspomniałem wcześniej. Na połączeniu turbo - intercooler w przewodzie zalegało dużo oleju już po 100 km od wyczyszczenia ich z oleju. Podejrzewałem turbosprężarkę, po sprawdzeniu jej okazało się, że jest w porządku, więc wychodzi na to, że to jest "grubsza sprawa". A przebiegu realnego nie znam, na liczniku jest 183 000km