Skocz do zawartości

qbass95

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O qbass95

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

224 wyświetleń profilu

Osiągnięcia qbass95

1

Reputacja

  1. Witam, potrzebuję informacji czy jest dostępny jednomas (zamiennik koła dwumasowego) od firmy Valeo do tego modelu? Jeśli nie, to prosiłbym o opinie na temat innych kół zamachowych montowanych w tym samochodzie. Powodem jest to że drugi fabrycznie nowy dwumas firmy LUK uległ uszkodzeniu (znowu nadmierne luzy) co powoduje wibracje przy pewnych wartościach obrotów silnika i wibracje pedału sprzęgła i niepokojące dźwięki (stukanie, a czasami dźwięk uderzania metal o metal z dużą częstotliwością)
  2. U mnie po wymianie tłoków problem całkowicie ustąpił. Teraz używam oleju Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40.
  3. Witam. Ostatnio podczas zapalania zimnego silnika pojawił się dziwny dźwięk. Czy ktoś wie co to jest? https://www.youtube.com/watch?v=dSjH4qtNO0o Dodam, że dźwięk wydobywa się z tylnej części silnika i występuje np gdy rano zapalam zimny silnik.
  4. qbass95

    spalanie oleju 2.0 TFSI

    W moim silniku przyczyną tak dużego poboru oleju były mocno zużyte tłoki. Więc teraz mam pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć innych tłoków, a nie mam ochoty wymieniać tego w ASO. Co sądzicie o takich: http://top-tune.pl/kute-tloki-wossner-comp-921-20t-fsi-16v-audi-vw-seat-skoda-forged-pistons-set-p-113.html ? Jaki będzie orientacyjny spadek mocy jeżeli zastosuję te tłoki? Przypominam że stopień sprężania w seryjnych tłokach to 10,5:1 a w tych 9,2:1? Postanowiłęm wymienić tłoki, efekt - rewelacja teraz po przejechaniu 500 km nie widać żeby w ogóle poziom oleju spadł. Teraz auto znacznie lepiej się zbiera od niskich obrotów, czuć że odżył. Poniżej umieszczam zdjęcia jak to wszystko wyglądało po rozebraniu: Dodam jeszcze że silnik zalałem olejem Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40
  5. qbass95

    spalanie oleju 2.0 TFSI

    Witajcie, Dołączam się do zdziwienia Kolegi wyżej. Czyli wygląda na to, że silniki BGB z początku produkcji tj. 2005 mają mniejsze/żadne problemy z olejem niż póżniejsze roczniki? Troche to brzmi absurdalnie, niby postęp i udoskonalanie technologii. Ale to co ma miejsce w przypadku B8 2008-2011 to jakiś dramat! Ludzie z B8/Q5 swapują silniki TFSI na potęgę! Dopiero teraz człowiek bardziej ceni starą, wierną i bezproblemową B7 Pozdrawiam! Mam A4 B7 z 2005 roku i niestety bierze dużo oleju, tak jak wspomniałem wcześniej. Na połączeniu turbo - intercooler w przewodzie zalegało dużo oleju już po 100 km od wyczyszczenia ich z oleju. Podejrzewałem turbosprężarkę, po sprawdzeniu jej okazało się, że jest w porządku, więc wychodzi na to, że to jest "grubsza sprawa". A przebiegu realnego nie znam, na liczniku jest 183 000km
  6. qbass95

    spalanie oleju 2.0 TFSI

    Mam dokładnie ten sam problem pożera nawet 1l- 1,5l na 1000 km, turbo sprawdzane - w pełni sprawne nie wyciąga oleju. Nie wiadomo co robić w takiej sytuacji: Czy wymiana samych pierścieni olejowych coś da czy np trzeba wymieniać wszystko: tłoki, korbowody itp.
  7. qbass95

    2.0 TFSI do wymiany

    Mam dokładnie ten sam problem pożera nawet 1l- 2l na 1000 km, turbo sprawdzane - w pełni sprawne nie wyciąga oleju. Nie wiadomo co robić w takiej sytuacji: Czy wymiana samych pierścieni olejowych coś da czy np trzeba wymieniać wszystko: tłoki, korbowody itp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...