Jump to content

Lomaj

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Lomaj

Informacje

  • First name
    Tomek
  • Location
    Sierpc

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BUL
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kat raczej w stanie słabym bo wali czasem błędem z drugiej sondy o słabej wydajności kata (p0420) lub coś podobnego, ale czy to ma jakiś wpływ na cofanie zapłonu? Kompresji szczerze to nie mierzyłem bo nie znalazłem związku kompresji z cofaniem zapłonu.
  2. Kolego coś nam się tu pomieszało. Zaplony mi nie wypadają, tylko sterownik je cofa, co skutkuje mniejsza mocą etc
  3. Na pierwszych logach była normalna odma (sprawna), a później założyłem pcv delete. Bez zmian
  4. Szczerze to komp nie pokazuje żadnych błędów od wypadania zapłonów, nic takiego też nie słychać. Który przekaźnik masz na myśli?
  5. Podbijam. Miał ktoś styczność z cofaniem zapłonu w tych silnikach? Ktoś sobie z tym poradzil?
  6. Zrobilem nowe logi (nie sa najpiekniejsze, ale to tak na szybkosci bo znajomy czasu nie mial). Paliwo 98. Ogólnie jak na bieżąco podglądaliśmy parametry to wszystko wydaje się ok. Cisnienie paliwa idzie jak po sznurku jak sterownik nakaże, lambda też. http://vaglogi.pl/log-115_118_020_602q21.html http://vaglogi.pl/log-115_118_033_AV2V4S4.html Świece maja przejechane może ze 3 tys km. Gdzie jeszcze szukać przyczyny cofania zapłonów?
  7. Jeździłem już z odpiera gruszką i było sporo lepiej, ale nadal nie to. N75 miałem w ręku, wyglądał na dobry, nie przepuszczał ciśnienia. Dopiero przy gazowaniu na postoju zauważyłem że jak schodzi z obrotów to coś dziwnie dzwoni z okolic turbo, co się okazało klapka od wg miała spory luz, brakowało jej jednego obrotu na regulacji żeby się domknęła. Po jeździe próbnej jest w moim odczuciu dużo lepiej, ale zrobię jeszcze logi dla potwierdzenia. Nie wiem jeszcze jak z cofaniem zapłonów, ale 98 już zalane.
  8. Jakie jeszcze logi zrobić do "kompletu"? Bo nie mam takiego kabla i znajomy mi robi te logi i nie chciałbym go co chwilę ciągać
  9. Witam, mam problem ze swoim 2.0 TFSI BUL. Auto słabo jedzie w dolnym zakresie obrotów i przy logowaniu okazało się że do tego bardzo cofa zapłon. Świece niedawno wymienione, pompa paliwa jest ok, ciśnienia nie skacza. Logi niestety robione na 95. http://vaglogi.pl/log-115_003_020_RZ3u9gS.html Po zrobieniu logów zmieniłem DV i paliwo na 98, ale dupo hamownia nie wykazuje poprawy. Mógłby ktoś podpowiedzieć jakie jeszcze logi zrobić?
  10. Dziękuję kolego bardzo, chętnie bym Ci piwo postawil Do tych ar nie idzie za cholerę dostać porządnych wewnętrznych przegubów bo se wymyślili 24zeby na wałku.
  11. Jeszcze tak z ciekawości, dlaczego zmieniłeś u siebie na te z końcówką AR?
  12. Dowiedziałem się że to powinny być przeguby o numerze 8E0498103B. Nie za bardzo można jednak je dostać, tylko jakieś chinczyki no name. Orientuje się ktoś gdzie można dostać jakieś "lepsze" zamienniki przegubu? Ewentualnie czy pasują jakieś inne półosie w miejsce tych co są obecnie?
  13. Witam Panowie. Mam podobny problem z autem (a4 B7 2.0 tfsi quattro, skrzynia GMV), wibruje przy gwałtownym przyspieszaniu. Zawieszenie, koło itp wszystko ok, zostały tylko przeguby wewnętrzne. Mam półosie o numerach 8E0407272AR oraz 8E0407271AR. Jakie do nich potrzebne są przeguby wewnętrzne? Ewentualnie czy półosie są zamienne z jakimiś innymi?
  14. Lomaj

    Dobry wieczór

    Witam Panowie i Panie Jestem od niedawna posiadaczem takiego cudaka jak a4 B7 2.0 tfsi BUL z quattro i S-Line.
×
×
  • Create New...