Skocz do zawartości

rufik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rufik

Osiągnięcia rufik

0

Reputacja

  1. nowłaśnie, odkręciłem śrubkę ale za chiny nie nie wiedziałem jak zdjąć ten plastik no i mam, ale myślę że jakoś to się będzie kupy trzymało dzisiaj odbieram głośnik z naprawy i zobaczymy.
  2. właśnie zdjąłem boczek, górny zaczep mi się urwał częściowo (dźwigajcie boczek tylko pionowo do góry ! bo plastikowe zaczepy są inne niż te w passacie B3 na wcisk) i na środku drzwi jakiś uchwyt (chyba ten pod rączką-uchwytem do zamykania od środka) ale do głośnika się dobrałem jutro będę zakładał spowrotem. A tak w ogóle to co za cymbał wymyślił żeby nie można było się dostać do głośnika przez maskownicę?!
  3. ja też najpierw maskownice i już jednego rogu nie mam ))) tylko ściągać tapicerkę.
  4. ok teraz już chyba wiem, znaczy że przez dłuższy czas trzeba gonić auto ponad 4 tyś obr. No ale dzisiaj jadę nad morze, może jak go przegonie 1000 km to coś się zmieni i po powrocie zabiorę się za temat jeszcze raz. Profilaktycznie chyba jednak teraz wymienię N75.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2008, 09:06 _________________________________________________ehh, nad morze pojechałem inną audicą bo u mnie sprzęgło padło i to wieczorem przed nocnym wyjazdem. I stała się rzecz dziwna sprzęgła brak, pompa pompuje tylko powietrze a płyn gdzieś zniknął mimo że w zbiorniczku nic a nic nie ubywało !!! i po rozkręceniu pedału, pompki itd itp, sprawdziłem ów zbiorniczek, i o dziwo odpływ do sprzęgła był fabrycznie (!!!) zaślepiony po odcięciu plastikowego kapturka sprzęgło wróciło i jak na razie jest cacy. A co do mojego poprzedniego problemu z zamulonym autem to wlałem WD40 do N75 przedmuchałem sprężarką i jest cacuś.
  5. 1. jak to źle zrobione logi? 2. jak z pliku csv zrobić jpg?
  6. tutaj dodałem wszystkie zrobione logi http://log1.patrz.pl http://log22.patrz.pl http://log33.patrz.pl[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2008, 12:07 _________________________________________________przetestowałem auto jeszcze raz i poniżej podaję linki do logów, poproszę o analizę: http://statyt.patrz.pl http://dyna1.patrz.pl http://dyna2.patrz.pl
  7. poczytałem inne posty , poanalizowałem i poniżej przedstawiam pozycje które mnie zaniepokoiły : group B : 003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle 861-945 240-340 240-340 kwi-84 /min mg/str mg/str % 861 280 450 4,8 861 280 455 4,8 861 280 445 4,8 861 280 450 4,8 861 280 445 4,8 861 280 450 4,8 861 280 465 4,8 861 280 455 4,8 1449 400 400 59 1491 430 430 51,8 1554 850 495 4,8 1722 850 550 4,8 1932 850 615 4,8 2163 850 705 4,8 2436 850 845 4,8 2667 850 670 4,8 2877 850 625 4,8 3066 850 630 4,8 3234 850 650 4,8 3423 850 685 4,8 3612 850 730 4,8 3402 260 355 4,8 3024 255 370 4,8 2877 255 380 4,8 2793 840 460 19,9 2856 850 530 4,8 2961 850 565 4,8 3066 850 595 4,8 3234 850 635 4,8 3423 850 705 4,8 3570 740 460 4,8 3612 795 410 4,8 3591 755 345 4,8 3339 260 350 4,8 3024 255 370 4,8 2667 250 405 4,8 2520 250 405 4,8 2499 255 410 19,9 2520 400 420 51,8 2625 830 470 19,9 2688 260 410 57,8 2688 275 355 59,8 2772 795 510 19,9 2961 850 560 4,8 3129 850 590 4,8
  8. właśnie ściągam OPEN OFFiCE zaraz spróbuję konwertować pliki csv[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2008, 14:43 _________________________________________________w excelu lepiej to wygląda tylko jak to tu umieścić ??
  9. ale najważniesze co zauważyłem to wartość przy EGR dochodziła do 1000 mbar a na jałowym biegu 350-400
  10. witam. po raz pierwszy zrobiłem logi. Bardzo proszę o analizę bo auto późno reaguje po naciśnięciu gazu i jest zmulone. 1,9 Tdi 110KM AFN. 192 000 przebiegu. No i oczywiście pojawia się błąd 575. skasowałem bazgroły i podaje linki do plików (w excelu) : http://log1.patrz.pl http://log22.patrz.pl http://log33.patrz.pl może teraz ktoś pomoże mi rozpracować moją niunię
  11. dzięki. spróbuję zrobić dzisiaj test z Vagiem i wrzucić logi, może się uda zdiagnozować co zamula moje autko.
  12. Panowie czytam i czytam i ni w ząb nie wiem jak rozruszać te kierownice. Może ktoś mnie oświeci
  13. Cześć Za namową teścia (żadne inne tylko Audi - niunia:) kupiłem sobie A4 1,9 TDI 110 KM AFN, Avant, 1996 rok. Przebieg 192 000. Wszystko ok tylko jakoś taki nie żwawy jak na te 110 KM. Podłączyłem pod VAG i wyskoczyły błędy 575 i 519. Po skasowaniu w programie już się nie pojawiły ponownie a auto dalej jakieś takie zmulone. Jak dociskam gaz do podłogi auto powoli przyspiesza i przy wrzuceniu trójki przy 3000 obr. jakby przystaje i dopiero potem przyspiesza. Poczytałem tu na forum i przegoniłem auto na odcinku ok 3 km i doszedłem do 180 km/h czyli nie tak źle. No ale czytałem też o czyszczeniu kierownic spalin i innych takich ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać, na razie zdjąłem gumowy łącznik miedzy plastikową rurą a kolektorem dolotowym i znalazłem tak kupę czarnego szlamu. Może ktoś tak na chłopski rozum podpowie mi jak poczyścić to wszystko (i gdzie to się znajduje)i odmulić auto . chciałbym wrzucic logi z VAG tylko które ? to moje pierwsze TDI w życiu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...