
Q Daro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Q Daro

Informacje
-
Imię
Darek
-
Miasto
Piła
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
401 wyświetleń profilu
-
Dzięki bardzo za pomoc kolego.
-
A powiedz proszę czy jesteś w stanie stwierdzić po tych logach czy przeplywka i n75 działa poprawnie?
-
Logi nie zrobione do końca, bo przy około 3200 wpadł w tryb awaryjny
-
Proszę o analizę logów dynamicznych silnik 1.9 TDI, 110 AFN. Powód wykonania logów : auto wchodzi w tryb awaryjny http://vaglog.pl/log-003_011_008_HVWNot.html
-
Powiem Ci tak ja zmieniłem w b5 w q sedan z 1ba na 1be i odczucia według mnie na plus tzn jest dużo twardszy (dla mnie ok) w zakrętach czuje się pewniej, bo nie pływa tak jak na 1ba, Jeśli chodzi o wygląd to szału nie ma tzn widać różnice gołym okiem bo poszedł w dół względem 1ba Ale gwint to to nie jest A jeśli chodzi o cenę to 3 stowki dałem tutaj na forum za amorki i sprężyny wszystko w bdb stanie
-
Szukam dobrego i rzetelnego majstra do przełożenia mostu i wału, znajdzie się jeszcze parę innych rzeczy w b5, a może ktoś z użytkowników trudni się mechaniką lub wie jak podejść do tematu? Proszę o pomoc
-
Przeróbka konsoli 2din na 1din A4 B5 fl avant
Q Daro odpowiedział(a) na Matejus_93 temat w Audi A4 B5
Jest napewno bardzo dużo ludzi, którzy chcieli by się zamienić z 1 din na 2 din więc może pójdź ta drogą. Sam bym to zrobił tylko, że u mnie siedzi przedlift A co do ramki/redukcji takie cudo z linku poniżej powinno Ci pomóc, tylko ta cena trochę mało adekwatna do tych paru kawałków plastiku http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5465110555 -
Może uszczelkami od lamp?
-
Szyby nie mają nic wspólnego z pompka
-
A pierścienie centrujace są? No chyba że masz et przy feldze takie jak przy piascie
-
Więc tak przed montażem nowej szyby należy zetrzeć stary klej do gołej blachy następnie całość odtluscic pomalować primerem i nałożyć nowy klej i osądzić szybę bezpośrednio na tym kleju, a co do uszczelek masz tylko górną i boczne, to jest wszystko
-
Tak na szybko dla potomych sprawa załatwiona bez żadnych dodatkowych modułów, przełączników i innych niepotrzebnych bajerów, tylko to co mi wysłał sprzedawca. A więc zrobiłem tak, dwa zwierne przewody od modułu tj czarny i niebieski podlaczylem do 2 przewodow od swiatel mijania znajdujących się w kostce przy manetce świateł. Wszystko było by si gdyby nie problem ze czujnik zmierzchu owszem przelaczal na światła mijania gdy wykrył noc, lecz tylne światła już nie świeciły, a więc wyprowadzilem z czarnego i niebieskiego po jednym dodatkowym przewodzie i dolaczylem to pod kebelki od swiate l postojowych zaraz za puszka od bezpiecznikow, teraz wszystko działa tak jak należy. Może i nie jest to profesjonalnie zrobione, bo metodą prób i błędów, z pewnością dało by radę to jakoś sensowniej zrobić, ale wszystko działa i to jest najważniejsze. Dziękuję wszystkim za chęć pomocy Pozdrawiam
-
A jak bym się dostał do manetki i znalazł tam dwa przewody odpowiadające za obwód w światłach mijania i wpial się tam tymi dwoma przewodami czarnym i niebieskim, które według opisu dają zwieranie? Czy to by coś dało?
-
Dla mnie kabelkologia to istna czarna magia, podpowiedz mi proszę w którym miejscu w aucie byś podłączył te dwa przewody?
-
Witam wszystkich, kupiłem sobie taki bajer z alledrogo http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5472676505 Moje pytanie jak podlaczylibyscie te dwa przewody, niebieski i czarny do świateł mijania tak aby czujnik zmierzchu przełączyć na światła mijania po wykryciu nocy