Wojtas.bb
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Wojtas.bb
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
BB
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Wojtas.bb
0
Reputacja
-
Informacja dla potomnych. Samo się naprawiło?
-
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z włączeniem świateł awaryjnych. Na początek rozebrałem przycisk, nacisnąłem kilka razy i znowu działał. Ostatnio próbuję włączyć awaryjki i cisza. Zakupiłem przycisk używany i dalej nic. Robiłem test zegarów i światła działają, błędów brak, jak otwieram/i zamykam auto też wszystko bangla. Moduł komfortu suchy, profilaktycznie styki i wtyczki potraktowane kontaktem. Może nowy przycisk też jest uszkodzony, tylko nie mam pojęcia które piny są sygnałowe. Internet na temat awaryjek w a4 b6 milczy, albo ja jestem taka pupa że nie potrafię znaleźć. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
-
Problem ze zbieżnością AUDI A4 B7 3.0TDI Quattro
Wojtas.bb odpowiedział(a) na irokeez temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdź tuleje sanek -
tylko ten przytarty?? Bez jaj. Wyciąg wszystkie do sprawdzenia, porządnie wyczyść i montuj do bloku. I do kontroli wszystkie panewki
-
BMW F10 528xi 2012r. - Kreator Mocy, Wagner, El-Tec
Wojtas.bb odpowiedział(a) na milart temat w Inne marki
Ja jeżdżę sprinterem z silnikiem 2.2. Mały przebieg i mam go od nowości (2013). U mnie z filtrem jest tak że po 10/12tyś km auto zaczyna spalać więcej paliwa ok litra. Wymieniam filtr i wszystko wraca do normy. Oczywiści już filtr wygląda słabo. Może zapchany filtr jest problemem. -
Wygląda to na delikatne przytarcie. Ja bym tego tak nie składał. Teraz dołożysz parę stówek i śpisz spokojnie, chyba że gablota idzie na handel
-
jaki przelot?
-
A jak się ma sprawa koła pasowego?? Jest ono sztywne??
-
Sezon na Q i ból d*py tych którzy mają napęd na jedno koło z przodu
-
Z minusów dodam że gorsze przyśpieszenie w zakresie od 100km/h w góre.
-
Mnie ciekło z pompy wody właśnie w taki sposób że zero wycieków i objawów. Tam się tak delikatnie sączy że nie zdąży kapnąć. Mechanik co mi robił rozrząd mówił że nie jest to pierwszy przypadek.
-
Reanimujesz czy szukasz nowego słupka??
-
Co dokładnie poleciało??
-
Wartości graniczne to chyba -3 do 3. Ustaw najlepiej na 0. Instrukcja dostępna powszechnie w internecie