Jump to content

dex1991

Pasjonat
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About dex1991

Informacje

  • First name
    Daniel
  • Location
    Myszków

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

779 profile views
  1. Dołączam log dynamiczny grupy 115 + 118 bez podpiętego zaworu N75. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Szczelność dolotu sprawdzałem, wszystkie nieszczelności usunąłem na tamtą chwilę. Przepływomierz zostawić w spokoju ? Jakie mogą być przyczyny przeładowania turbiny ?
  3. Przepływomierz Boscha, był zmieniany przeze mnie. Zmieniony na teoretycznie taki sam jak był, dobrany po numerach z serwisu wg nr VIN. 0 280 218 100 / 06A 906 461 N Świeże logi dynamiczne 115 + 118: Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_J1X5kh.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_M6t0n.html
  4. Cały czas jazda na PB, gaz wyłączony
  5. Witam. Pacjent to B5 AWT 2001 rok. Posiada LPG ale problem jest na obu paliwach. Chciałbym skupić się na benzynie, doprowadzić do normalności i wtedy wyregulować gaz na podstawie dobych korekt benzyny. Przy krótkich dystansach ( 30 km do pracy w jedną stronę ) problem pojawia się rzadziej. Natomiast przy dłuższej trasie już po przejechanych ponad 100 - 150 km korekty idą sporo na plus, brakuje mocy, przelewa paliwem, kopci.. wtedy odpinam akumulator i znowu jest okey jakiś czas. Dzisiaj zrobiłem logi. Oczywiście przed skasowałem błędy. Robione na PB. Log statyczny 002 + 033, uruchomienie zimnego silnika i trochę pracy na wolnych obrotach: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log dynamiczny 002 + 033: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Log dynamiczny 003 + 020: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Proszę o podpowiedzi
  6. Witam. Kupię tylny zderzak od S4 B6 sedan. Najchętniej LY7W ale rozważę również inne możliwości.
  7. Zobacz ofertę Zderzak tylny S4 B6 sedan Witam. Kupię tylny zderzak od S4 B6 sedan. Najchętniej LY7W ale rozważę również inne możliwości. Dodający dex1991 Wysłano 17.08.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  8. Siemka, lampki właśnie odebrałem, ogarniał kolega [email protected] Polecam
  9. dex1991

    B6 DIVISION

    Witajcie, szukam kogoś, kto ogarnia Bixenony z B6.. Lampy słabo świecą i parują jednocześnie.. Pomoże ktoś ? Co najrozsądniej zrobić ? Odbłyśniki były już kiedyś regenerowane..
  10. Witajcie, szukam kogoś, kto ogarnia Bixenony z B6.. Lampy słabo świecą i parują jednocześnie.. Pomoże ktoś ?
  11. dex1991

    Chwilowe braki mocy

    Miałem już kiedyś problem z gazem, został ustawiony i problem się nie powtarza. Tak jak napisałem w pierwszym poście, ewidentnie odcięło turbinę. Przed chwilą jechałem autem i jedzie jak należy... Co może się wieszać przy sterowaniu turbiną ?
  12. dex1991

    Chwilowe braki mocy

    Witam. Ostatnio zauważyłem, że moje B6 BFB czasem nie ma mocy. Otóż ostatnio jechałem w trasie i poczułem,że auto nie ma mocy, nie działała turbina, po drodze załączył się "Check engine". Wracając do domu nagle auto odżyło, moc wróciła, zaczęło jechać jak należy. Podłączyłem vaga, błąd: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Itermittent Zakładam, że błąd spowodowany jest tym chwilowym brakiem mocy, bo nigdy wcześniej nic takiego się nie pojawiało. Pytanie brzmi, co może się wieszać i powodować taki chwilowy brak mocy ? Dodam,że zawór DV jest chyba uszkodzony, bo przy puszczaniu gazu słychać sapnięcie. Czy on może być przyczyną, wieszać się ?
  13. Witam, czy dane ze spisu oringów z ETki z pierwszego postu będą takie same jak dla BFB 2004 rok ? Chodzi mi o oringi przyłączy przewodów do skraplacza
  14. Witam, odgrzeję trochę temat. U mnie pompa SAI ostatnio załącza się przy porannym uruchomieniu silnika oraz ponownie gdzieś około 35 stopni temperatury silnika ( Mniej więcej tuż przed przełączeniem na LPG ). Natomiast przy tym drugim załączeniu się pompy występuje delikatne szarpanie silnikiem.. wcześniej tego nie zauważyłem. Na co mogę zwrócić uwagę ? W sterowniku nie ma żadnych błędów, silnik BFB.
×
×
  • Create New...