Skocz do zawartości

zyzgak

Pasjonat
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zyzgak

Osiągnięcia zyzgak

1

Reputacja

  1. Schemat kostki jest tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288411-podlaczenia-innego-wzmacniacza-pod-oryg-kostke-w-bagazniku/?p=4389322 Przykręciłem go do górnej ścianki schowka. Kupiłem używkę ze wtyczką i kawałkiem kabla, dzięki temu podłączenie było bardzo łatwe. Gra i nie bucy Nie mam potrzeby tuby, słucham głównie tok-fm i audiobooków.
  2. Witam Mam instalację pasywną, tzn. przystosowaną pod niefirmowe radio bez wzmacniacza. Zmieniłem na oryginalne radio, działa oczywiście tylko przód, pod tył mam zamiar podłączyć oryginalny wzmacniacz. Ponieważ wyprowadzenie tylnych głośników jest przy radiu, wzmacniacz mam zamiar umiejscowić w schowku. Moje wątpliwości budzi podłączenie masy do wzmacniacza. Blisko schowka mam dwa dogodne miejsca do podłączenia, ale coś mi się obiło o uszy że masa wzmacniacza powinna być ta sama, co radia. Prawda to? Muszę użyć masy od radia czy mogę swobodnie podłączyć się do innego punktu masowego?
  3. Witam Potrzebuję komplet napinacza paska do avf '04 Poproszę o koszt. EDIT jeszcze tarcze hamulcowe tył + klocki
  4. Mówił coś, że jak klima pracuje ( czyli econ wyłączony ) to jest większe obciążenie i rolka może wchodzić w wibracje. Zresztą, sam widziałem jak się rusza na boki więc na pewno jest do wymiany.
  5. Ja byłem zmienić koła to po sąsiedzku był warsztat, okazało się że klimy też naprawiają. Mechanik tak na szybko rzucił okiem i stwierdził, że w pierwszej kolejności mam do wymiany rolkę napinacza, bo ma luz i to pewnie ona hałasuje. Odstawiam samochód jutro na dokładniejsze oględziny i będę wszystko wiedział.
  6. Czy ja mam to samo? Objaw jest taki, że przy WYŁĄCZONYM ECON ( czyli normalna praca klimy ) przy delikatnym ruszaniu z przodu coś niemiłosiernie chrobocze. Gdy przełączę na ECON chrobotanie ustaje - albo jest na tyle ciche że w kabinie nie słychać. Czasem po wyłączeniu ECON przez jakiś czas też jest cicho, ale potem hałas wraca. Klima chłodzi, nie ma błędów. Co to może być? Sprzęgło? Łożysko? Brak oleju/czynnika? Znacie jakiś zaufany serwis klimy w zachodnim podwarszawiu? Pacjent to AVF'04
  7. Miałem podobne odgłosy, u mnie to była dziura w dolocie. A konkretnie to w tym gumowym kolanku, które wchodzi do egr, pewnie nadłamało się ze starości jak zdejmowałem do czyszczenia egr. Jak masz kogoś do pomocy to niech przegazuje a Ty sprawdź w komorze silnika czy nie dmucha gdzieś - u mnie był huragan.
  8. Witam Potrzebuję uszczelki do wymiany EGR w avf: Oring uszczelniający EGR - N90 927 302 uszczelka 32 mm - 069 131 547D uszczelka 22 mm - 038 131 547A uszczelka kolektora - 028 129 717D Miałbyś cały komplet? Ile ewentualnie za nowy egr - tego wyczyszczę, ale tak rzyga olejem że chyba skończy się wymianą. Nie ukrywam, że sprawa dość pilna.
  9. Kurde mam właśnie od paru dni to samo, tzn. chwilami silnik się jakby lekko dławi - niekoniecznie przy butowaniu, czasem wystarczy tylko lekko gazu dodać - i puszcza przy tym takie bąki że nic nie widać we wstecznym. Chyba przez to jakby mniej chętnie siadają mi na zderzaku Wymieniłem filtr paliwa i powietrza, jest trochę lepiej ale to jeszcze nie to. Co jeszcze mogę zrobić/sprawdzić? Przymierzam się do wyczyszczenia egr ( 300tys. km i nie był ruszany ), to może być przyczyna czy dać sobie spokój?
  10. A jaki był to konkretnie odgłos? Ja mam coś takiego, że przy powolnym ruszaniu w zakresie tak 900-1100 obrotów dobiega stamtąd chrobotanie czy szuranie. Dzieje się tak głownie przy działającej klimie, w ECO jest dużo mniej i ciszej. Pasek, sprzęgiełko alternatora i napinacz wymienione, została tylko pompa wspomagania ( jest ok ) i klima. Dostaję sprzeczne informacje, niektórzy twierdzą że łożysko koła pasowego, inni że to łożysko samej sprężarki i lepiej całą wymienić. Więc sam już nie wiem, zanim utopię kasę chciałbym to rozstrzygnąć. Nie mam niestety jak sam rozebrać, brak kanału i narzędzi.
  11. Tak, mam prostszy model bez tych wszystkich dodatków. Działa bez najmniejszych problemów.
  12. Witam Potrzebuję kompletny rozrząd z pompą wody, sprzęgiełko alternatora ( valeo ), pasek wielorowkowy. Niekoniecznie najdroższe ale i nie badziew, z rozsądnym wsp. jakości do ceny. A4 B6 AVF
  13. Witam Potrzebuję tarcze + klocki na przód do b6/avf. Średnia półka. Plus płyn hamulcowy ( tyle ile trzeba do wymiany ).
  14. Nieee, wystarczy mi Twoja Dzięki! W tej sytuacji skorzystam z wiosennego rabatu u kolegi proeltec.
  15. Posiadam założony SD-2, ale średnio jestem z niego zadowolony bo powoduje zakłócenia - wyraźnie w głośnikach słychać buczenie. Czy ten moduł też zakłóca?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...