Skocz do zawartości

piotrekkkk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekkkk

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Tczew

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia piotrekkkk

0

Reputacja

  1. Witam, Byłem dzisiaj w ASO AUDI Gdańsk. Na pytanie czy w moim aucie da się zamontować czujniki parkowania przód i tył, tak, żeby na monitorze pojawiła się wizualizacja, gość odpowiedział mi, że nie. Tylko dostawka, bez wizualizacji. Ma racje czy plecie głupoty? PZDR
  2. piotrekkkk

    mapa MMI 3G Basic

    Witam Zaktualizowalem soft do k0260 nastepnie wlozylem karte SD z mapami, ale mi ich nie czyta. Komputer powinien automatycznie czytać mapy i komunikat "new database found..." powinien się pojawić. Wie ktoś coś na ten temat? Chodzi o map 2016r Mapy niby dobre inni je instalowali. Teraz sciagam mapy skąd indziej, ale obawiam się tego samego efektu. PZDR
  3. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam. Kilka stron temu pisalem o moim problemie. Z duzym opoznieniem ,ale pisze o wnioskach mechanik rozlozyl silnik na czesci i zostaly one wyslane do krasnobrodzka racing. Przeprowadzono remont glowicy, wymiana tulejek w tłokach, przetoczono tloki (tak twierdza), Czesci odeslano wraz z nowymi pierscieniami (specjanie bez opakowan, aby nie mozna bylo dojsci do tego co to za pierscienie) Po zalozeniu wszystkiego do kupy nie ma juz zuzycia oleju. Zastanawiające jest tylko czy tłoki faktycznie zostaly przetoczone (po wspolnych ogledzinach z mechanikiem nie rozpoznalismy, aby w rowki od pierscieni olejowych byla jakas ingerencja). Dlatego pozostaje pytanie czy to tylko kit/chwyt reklamowy krasnobrodzka racing? Twierdza, ze tocza tloki i daja jakies inne tajemnicze pierscienie olejowe i dbaja o to, zeby ich nie zidentyfikowac Tak czy siak, w moim przypadku problem zuzycia oleju mam już za soba z czego sie bardzo ciesze
  4. Witam. Przegladam oferty klockow i tarcz na necie. Gdzie mozna sprawdzić jakie wielkości tarcze są montowane fabrycznie w moim audi? (pomijając ściągnięcie koła i pomiar) z tego co już wyczytałem to przód jest 320, ale nie wiem ile ma tył. Muszę wymienić tarcze i klocki przód + tył Widzę, że na forum najbardziej polecane są zimmermanny i na nie też się zdecydowałem. Co do klocków to przez chwilę myślałem nad Ferodo DS, ale cena mnie zniechęciła Postawiłem na Jurid White. Co do klocków podawane są do nich ograniczenia producenta i system hamulcowy np ATE, TRW stąd kolejne pytanie gdzie sprawdzić jaki system hamulcowy jest w moim aucie?
  5. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    dokładny zakres prac będę znać dopiero po ich zakończeniu. Dam znać.
  6. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    W przyszłym tygodniu składanie i testy.
  7. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    Reszta na stronie 16. Pzdr Silnik rozebrany, części wysyłam jutro rano, Więcej fotek dla zainteresowanych: DOLOT POWIETRZA ODLOT SPALIN TULEJA I WAŁ KORBOWY TULEJA TULEJA TŁOK TŁOK DOLNA PANEW TŁOKA GÓRNA PANEW TŁOKA ZAWORY GŁOWICA Wszystkie układy i tłoki są w zbliżonym stanie, czyli całkiem dobrym. Na tulejach widać jeszcze "jodełkę", nie są przyrysowane. Tłoki nieporysowane i niepopalone. Sporo zylcu na dolocie, ale tego można się spodziewać w wyniku spalania oleju i recylkulacji spalin EGR. Łańcuch rozrządu będzie jeszcze pomierzony, ale najprawdopodobniej wymieniamy. PZDR
  8. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam. Przystąpiłem do realizacji mojego planu o którym pisałem 2 miesiące temu, czyli STAGE2! Prace ruszyły, Dzisiaj wysyłamy głowicę, tłoki, korbowody do Krasnobrodzka racing. Jako przedsmak wrzucam fotkę kanału dolotowego powietrza do cylindra... pozdrawiam
  9. piotrekkkk

    2.0 TFSI bierze olej

    Witam Panowie. Moj motor to 2.0 TFSI z 2010 r. i problem wszystkim tutaj doskonale znany... Obecnie zużycie oleju jest na poziomie 0,7 L na 1000 km przy 110000 tys przebiegu. Po przeczytaniu wszystkich stron tematu i konsultacjach na PW z użytkownikiem "zabiello", zdecydowałem się na opcję naprawy z przetaczaniem rowka pierścienia olejowego tłoków. Mój plan to: - rozebranie silnika i weryfikacja części - wysłanie tłoków (jeżeli ich stan na to pozwoli, ale powinno być dobrze) do przetoczenia do http://krasnobrodzka-racing.com - po weryfikacji tulei : wymiana, honowanie lub brak działań przy ich dobrym stanie. - głowica zaworowa: weryfikacja i prawdopodobnie planowanie. - weryfikacja stanu panewek łożysk i gładzi wału korbowego. - przy okazji, pomiar rozciągnięcia łańcuszka rozrządu(wymiana lub nie) i wymiana napinacza. pominąłem czyszczenie zdemontowanych części silnika oraz wymianę wszystkich wcześniej zdemontowanych uszczelek, bo to powinna być podstawa, przy każdym procesie technologicznym naprawy Chętnie poczytam co macie na ten temat do napisania i dodania. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę i co przy okazji zrobić? Zrezygnowałem z wymiany odmy, zawsze mogę to zrobić później. może ktoś ma godnego polecenia mechanika z woj. Pomorskiego? najlepiej Tczew i okolice, może być trójmiasto. Szukam mechanika, który zainteresuje się tym tematem lub może ma już doświadczenie w tego typu sprawach. PZDR
  10. U mnie pewnego dnia po prostu znikła ikonka bluetooth i urządzenie było nieaktywne. Problemem był zawieszony sterownik w komputerze. Wizyta w ASO, koszt 150zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...