
Gastovski
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Niestety nie. Nadal szukam tego dziadostwa. Pytałem w ASO to już nie produkuję wzmacniaczy do tego modelu. Tym czasem mam podpięte te 2 kable razem ci idą od w podsufitce to nawet coś ściąga
-
PILNE Audi A4 B5 Avant - Wzmacniacz Anteny po lifcie
Gastovski odpowiedział(a) na Gastovski temat w Audi A4 B5
Ja mam Audi z 1997 roku, i mam fabrycznie 8D9035501A Dlaczego z 1998 roku jest 8D9035501 I jest tylko 1 złącze ? Czym to się różni ? -
Witam Urwała mi się antena ze wzmacniaczem 8D9035501A Czy wzmacniacz z Audi po lifcie czyli - 8D9035501 będzie pasował do mojego ?? U mnie są 2 przewody i zasilający a tutaj 1 przeód i 1 zasilający ???
-
Witam Miałem urwaną antenę dachową i uszkodzony wzmacniacz od tej anteny. Czy jest szansa podpiąć jakoś żeby coś grało ? Od anteny idzie przewód!!! I mam jeszcze wolne 2 kable i zasilanie do wzmacniacza . Czy coś z tego można zrobić ?? Czy niestety trzeba kupić wszystko nowe ?
-
Tak. Została przekręcona. Jak to wyjąć ?
-
Witam Panowie PILNE Dzisiaj przy skręcaniu urwała mi się śruba która dochodzi do turbiny. Od czego ten przewód ? Zdjęcia w załączeniu.
-
Witam Kiedyś wymieniłem poduszkę silnika od strony kierowcy AVON na RUVILLE. Po wymianie okazało się że kierownica drży jak w trabancie więc zamieniłem oryginalną ze strony od pasażera na miejsce kierowcy. Przez te mrozy chyba pier******* mi poduszka pod silnikiem od strony kierowcy. Na jałowym drży kierownica i w środku jak w ursusie. Oryginalne to są AVON ale już ich nie produkują. Podobno teraz oryginały robi LEMFÖRDER. Są po 230 zł . W ASO krzyknęli mi 430 zł i nie chcą powiedzieć co to za marka. Co sądzicie od Lemforderze ? Miał ktoś już taki problem ? Ktoś jeździe na Lemie ?
-
A no bardzo dobrze. Nic się nie dzieje złego. Spalanie w trasie 3 os. załadowany, 100/130 km/h pali jakieś 4,5 L. W mieście różnicy nie odczuwam.
-
Na badaniu do diesla nie wkłada się analizatora spalin, tylko do benzyny.
-
EGR całkowicie zaślepiony. Uszczelka kupiona na allegro została wydmuchana dosłownie więc postanowiłem użyć z obu stron blachy miedzianej wyżarzonej i jest bardzo dobrze. Blacha idealnie się układa. Zostawiłem rurkę która idzie z EGR do wydechu , blaszki miedziane na tyle obciąłem nożyczkami że nawet upierdliwy diagnosta na badaniu nie powinien się przyczepić. Auto chodzi żwawo, nic się nie dzieje z silnikiem także operację uznaję za udaną i zakończoną.
-
Kolektor wyczyszczony. Od głowicy też . Najbardziej 2 środkowe były zasyfione. Wszystko poskręcałem i działa ale..... Silnik chodzi twardziej. I czasami przy większych obrotach słychać pisk ?!! Mam nadzieje że to nie turbina ? Podpiąłem pod VAG i zero błędów. Mimo zaślepionego EGR mam coś takiego : http://www104.zippyshare.com/v/mrHkewiO/file.html Te pofalowania to dodawanie gazu
-
Nie mam możliwości niestety odkręcić 1 z 3 śruby mocującej turbine do kolektora bo nie mam czym. Żadna nasadka moja nie pasuje a to 12 tylko że torxowa. Z geometrią daje sobie spokój narazie. Kolektor ssący wyjąłem i wypaliłem ale słabo wyszło mimo że z 0,5 benzyny poszło, i tak musiałem śrubokrętem skrobać. EGR wywalony, zaślepiony, metalowa kulka w rurce od podciśnienia siedzi i będę składał.
-
Czy żeby zwalić kolektor ssący konieczne jest wyjecie turbiny i jej elementów ? Silnik mam identyczny jak tu -
-
Czy przy czyszczeniu kolektora ssącego oprócz nowej uszczelki (rainz) muszę coś jeszcze mieć ? Dokupić ?
-
Kolektor ssący dokładnie. Ten co jest do niego EGR domocowany. Jeszcze pytanie: Jak zaślepia się EGR to musi być zamknięty i wtedy się wkłada śrube lub kulke w wężyk podciśnienia. Czy z zewnątrz widać że on jest zamknięty lub otwarty ?