Skocz do zawartości

newton

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O newton

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia newton

0

Reputacja

  1. wymian odmy /gruszka a4 b6 2.0 alt właśnie jestem po wymianie całej gruchy, na wstępie; jestem amatorem ale lubię mechanikę i naprawiam co potrafię sam trochę sie obawiałem wymiany odmy ale pełen sukces, na netach różne porady jak wyciąganie alternatora lub przepustnicy, nikomu nie uśmiecha się wywalanie wszystkiego i dobrze bo nie trzeba! do rzeczy; odpinamy wtyczkę alternatora i to chyba tyle, rura stalowa od chłodzenia (ta z odpowietrznikiem) wystarczy odkręcić dwie śruby mocującą żeby mogła sie delikatnie ruszać, rurka od poziomu oleju nie ruszamy bo nie wadzi, owszem jest ciasno ale można, wysuwamy zawleczkę - długi płaski śrubokręt, jak wyjdzie to łapiemy w palce i wyciągamy, łapiemy za gruchę i w górę (moja odma była uwalona zaraz przy gruszce ale jak ktoś ma cała rurkę jeszcze do łatwiej uwalić bo i tak montujemy nową), wyciągamy gruszę pod kolektorem małym otworem gruszki w stronę alternatora, tutaj trzeba trochę pomanewrować,wyszła - jupiii połowa sukcesu, odzyskujemy oring i nakładamy na nowa odmę wkładamy dużym otworem z oringiem do środka, jak już przejdzie do wpychamy głęboko, jak najgłębiej trochę w stronę przepustnicy, rurka która idzie do góry przez szczelinę w kolektorze naginamy z czuciem aż przejdzie, potem trochę manewrowania i siedzi na swoim miejscu, na koniec ta nieszczęsna zawleczka, potrafi wystrzelić, mój patent to nitka do szycia jak wystrzeli to odnajdziesz, po wielu próbach wkliknięcia tego z dwóch stron naraz się poddałem i eureka, wpinasz a raczej wsuwasz od widocznej strony a potem tylko dociskasz tak aby tylna strona też wskoczyła i gotowe, cała operacja zeszła mi ok 50 min ale wcale się nie spieszyłem, nowa odma wygląda super a widziałem juz różne patenty w tym rurki pcv - ha tfuu, skoro ja amtor dałem rady to ty też, jak ktoś potrzebuje pomocy a jest a okolic Tarnowa to służę pomocą
  2. jakiś czas temu wymieniałem sam oring w króćcu układu chłodzenia. na nie wiele sie zdało, wycieki nie ustały, dzisiaj juz wiem ze winowajcom był spękany króciec. Podobnie jak koledzy nie chciałem tego wyjmować bo ciężko podpinać węże. dzisiaj znalazłem sposób. wystarczy odkręcić dwie śruby mocujące króciec do głowicy, odpinamy termostat, dolny wąż zsuwamy w dół - wcześniej cofamy metalową zawleczkę. teraz najgorsze - gumowy wąż. wystarczy wyciągnąć króciec z wężem przy przepustnicy tak by można było ściągnąć metalową opaskę. składamy w odwrotnej kolejności. ja założyłem Vaico - wygląda solidnie. kupiłem w Tarland za 36 ziko
  3. Rurkę z czwórnika da sie ściągnąć ale termokurczkę opalamy z czuciem. Najlepsze termokurczki tak jak pisze benyA4 te pod kable, klej dodatkowo ładnie trzyma. Wyciek oleju w okolicy rozrusznika. Ponieważ wszystko w okolicy jest 'spocone' olejem to nie mogę jednoznacznie ocenić skąd to cieknie. Miał może ktoś już taki przypadek ?
  4. Witam Ponieważ ciężko zdobyć kompletny używany przewód ssący, a kupno nowego jest bez sensu to domowym sposobem udało sie zreperować pęknięcia za pomocą termokurczki. Hardcorowo ale działa
  5. Witam Szukam i nie mogę znaleźć tego pękniętego ustrojstwa na czwórniku. Może ktoś poratuje jakimś zamiennikiem lub podzieli się własnym rozwiązaniem. Myślałem o wywaleniu tej pękniętej tulejki ale wtedy nie sięga ta gumowa harmonijka
  6. Witam wszystkich klubowiczów i posiadaczy Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...