Skocz do zawartości

rust

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rust

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia rust

1

Reputacja

  1. U mnie ten opornik w silniczku (blaszka o której mówicie) ma bardzo niewielki opór koło 0,1 ohm podczas gdy międzu pinami silnika jest 20ohm. Może ktoś porównać multimetrem te wartości u siebie? Ja też nie mogę znaleźć powodu, nie dziala ani z przycisku klapy ani z pilota. Nie mam wiedzy w zakresie elektryki i nie wiem gdzie i w jaki sposób sprawdzać kostki żeby zweryfikować uszkodzone kable. Może mi ktoś podpowiedzieć?
  2. Cześć, mozesz wrzucic zdjecia tego twojego podlokietnika?
  3. Mam a4b6 i po kablu 12.12 hex+can nie mogę w applications odczytać. Jakiś patent jest aby korzystając z linii K odczytać z opcji applications -> EDC15-16 Mileage?
  4. rust

    Duże spalanie 2.0 ALT FSI

    To jak tak w kwestii potwierdzenia głupie pytanie. Sedan według różnych źródeł ma 60 litrów pojemności wg innych (instrukcja) 70 litrów pojemności. Wydaje mi się to troche za dużo z tego co widzę przy tankowaniu. Możecie mi potwierdzić ile pojemności baku ma sedan alt 2001 i czy tyle samo co avant? pozdro
  5. rust

    Catch tank a olej

    Pytanie do kolegów czy warto. Ja u siebie wymieniałem katalizator, czyściłem przepustnicę więc chciałbym żeby ten olej jednak nie pryskał po dolocie ale trudno mi ocenić skalę. Mokro jest jak u wszystkich. Warto wydać te 170 pln żeby odciążyć kolektor i o ile poratuję katalizator jeśli wogóle. Co myślicie? pozdro p.s.oczywiście nie liczę na zmianę ilości palonego oleju z tym bedzie trzeba żyć
  6. Zawór mam od kolegi benyA4 z forum. Jak go złapię przy tym terkocie to nie czuję żeby wibrował ani latał. Mam rebus z tym silnikiem. Zalany zgodnie z zaleceniem producenta świeży MOTUL 5w30. Gdy normalnie jak bóg przykazał sprawdzam olej na zimnym to mam powyżej max (podobno spływa z hydrauliki?) . Na ciepłym po wyłączeniu mam w połowie. Jak mam to rozumieć - wy sprawdzacie w tych silnikach olej na ciepłym? Jak tu sprawdzić poziom?
  7. Witam, ja tez tym problemem walczę w ALTcie 2.0 no i pomny tego co tu Panowie rozkminili dałem sobie spokój z łańcuszkiem i napinaczem (swoją drogą wyglądały solidnie przy wymianie rozrządu wg mechanika no i dla mnie podobnie ). Kupiłem więc u kolegi benyA4 wariator/nastawnik oraz zawór wysokiego ciśnienia oleju. No i sytuacja wygląda tak że zamieniłem dwa różne bzyki na jeden inny. Pierwotnie miałem charakterystyczny 2 sekundowy świst/bzyk na zimnym sielniku rano + na rozgrzanym terkot szeroko opisane tutaj dokładnie te dwa rodzaje hałasów które Panowie wrzucali na youtube. Poniżej daję mój jeszcze przed wymianą wariatora+zaworu oleju od kolegi benyA4 : http://youtu.be/n71oIAiPjFk A tutaj już zimny start po nocy już po wymianie wariatora+zaworu oleju od benyA4: http://youtu.be/J12CngxaMaw po chwili bez ssania obroty spadają i leci to tak: http://youtu.be/nLSvgLyvtCs kolego Dajmon i benyA4 co Panowie na to, może jakaś sugestia bo dla mnie ten dzwięk to inna bajka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...