rust
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rust
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia rust
1
Reputacja
-
Problem z otwieraniem bagażnika - naprawa - fotostory
rust odpowiedział(a) na przemouk84 temat w Audi A4 B6/B7
U mnie ten opornik w silniczku (blaszka o której mówicie) ma bardzo niewielki opór koło 0,1 ohm podczas gdy międzu pinami silnika jest 20ohm. Może ktoś porównać multimetrem te wartości u siebie? Ja też nie mogę znaleźć powodu, nie dziala ani z przycisku klapy ani z pilota. Nie mam wiedzy w zakresie elektryki i nie wiem gdzie i w jaki sposób sprawdzać kostki żeby zweryfikować uszkodzone kable. Może mi ktoś podpowiedzieć? -
Czy potrzeba wymienić tunel przy montażu podłokietnika
rust odpowiedział(a) na mati008 temat w Audi A4 B6/B7
Cześć, mozesz wrzucic zdjecia tego twojego podlokietnika? -
Mam a4b6 i po kablu 12.12 hex+can nie mogę w applications odczytać. Jakiś patent jest aby korzystając z linii K odczytać z opcji applications -> EDC15-16 Mileage?
-
To jak tak w kwestii potwierdzenia głupie pytanie. Sedan według różnych źródeł ma 60 litrów pojemności wg innych (instrukcja) 70 litrów pojemności. Wydaje mi się to troche za dużo z tego co widzę przy tankowaniu. Możecie mi potwierdzić ile pojemności baku ma sedan alt 2001 i czy tyle samo co avant? pozdro
-
Pytanie do kolegów czy warto. Ja u siebie wymieniałem katalizator, czyściłem przepustnicę więc chciałbym żeby ten olej jednak nie pryskał po dolocie ale trudno mi ocenić skalę. Mokro jest jak u wszystkich. Warto wydać te 170 pln żeby odciążyć kolektor i o ile poratuję katalizator jeśli wogóle. Co myślicie? pozdro p.s.oczywiście nie liczę na zmianę ilości palonego oleju z tym bedzie trzeba żyć
-
[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku
rust odpowiedział(a) na Marek86232 temat w 2.0
Zawór mam od kolegi benyA4 z forum. Jak go złapię przy tym terkocie to nie czuję żeby wibrował ani latał. Mam rebus z tym silnikiem. Zalany zgodnie z zaleceniem producenta świeży MOTUL 5w30. Gdy normalnie jak bóg przykazał sprawdzam olej na zimnym to mam powyżej max (podobno spływa z hydrauliki?) . Na ciepłym po wyłączeniu mam w połowie. Jak mam to rozumieć - wy sprawdzacie w tych silnikach olej na ciepłym? Jak tu sprawdzić poziom? -
[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku
rust odpowiedział(a) na Marek86232 temat w 2.0
Witam, ja tez tym problemem walczę w ALTcie 2.0 no i pomny tego co tu Panowie rozkminili dałem sobie spokój z łańcuszkiem i napinaczem (swoją drogą wyglądały solidnie przy wymianie rozrządu wg mechanika no i dla mnie podobnie ). Kupiłem więc u kolegi benyA4 wariator/nastawnik oraz zawór wysokiego ciśnienia oleju. No i sytuacja wygląda tak że zamieniłem dwa różne bzyki na jeden inny. Pierwotnie miałem charakterystyczny 2 sekundowy świst/bzyk na zimnym sielniku rano + na rozgrzanym terkot szeroko opisane tutaj dokładnie te dwa rodzaje hałasów które Panowie wrzucali na youtube. Poniżej daję mój jeszcze przed wymianą wariatora+zaworu oleju od kolegi benyA4 : http://youtu.be/n71oIAiPjFk A tutaj już zimny start po nocy już po wymianie wariatora+zaworu oleju od benyA4: http://youtu.be/J12CngxaMaw po chwili bez ssania obroty spadają i leci to tak: http://youtu.be/nLSvgLyvtCs kolego Dajmon i benyA4 co Panowie na to, może jakaś sugestia bo dla mnie ten dzwięk to inna bajka