
łukaszenko258
Pasjonat-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O łukaszenko258

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Trzebinia
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CJEB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1232 wyświetleń profilu
-
Dzieki za pomoc. Po wymianie pompy bład zniknał i temperatura jest 90 stopni. Podaje nr pompy dla a4 b8 1.8 tfsi CJEB 2012r - INA POMPA WODY 538036010. pozdrawiam
-
Witam. U mnie własnie chyba to bedzie powód bo rozebrałem czesc elektroniczna pompy wody i jest tam mokro. Jaka pompe polecacie? Zamiennik brac czy oryginał? Bo używka to loteria
-
Sam jestem ciekawy, prosze daj znac czy udało sie rozwiazac problem
-
Zbyty wysoka temperatura płynu chłodzącego w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
łukaszenko258 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Witam. Mam problem z temp płynu chłodzącego. Po wymianie termostatu nic sie nie działo, ładnie trzymał temp 90 stopni bo wczesniej miał z tym problem. Nie dawno zaczeło sie tak dziac ze temp skoczyła ponad 90 stopni i załaczyły sie wentylatory. Problem w tym ze wentylatory cały czas pracuja a temp nie spada. Spadła jedynie jak właczyłem ogrzewanie na full. Bład wyskoczył na kompie P 2681. Sterowanie zaworu obejsciowego płynu chłodzacego. Wszedłem w vcds i nie podoba mi sie ze IDE04937 Czujnik temp silnika w bloku silnika pokazuje minus 20 stopni celsujsza. Powiedzcie mi co to moze byc bo czytałem ze powodem moze byc cieknaca pompa wody ze płyn dostaje sie na elektronike. Ale czemu wentylatory nie potrafia schłodzic silnika? -
Witam Z racji ze nie znalazłem na forum odpowiedzi na moje pytanie, wrzucam zdjęcia z wymiany termostatu. Niestety zęby dostać sie do termostatu trzeba zdemontowac kolektor dolotowy. Po odkreceniu kolektora( oczywiscie zaopatrujemy sie w nowa uszczelke ) mamy dostep do pompy wody wraz z termostatem. Podaje nr zamiennika termostatu Vernet TFS7195.113J. Trzeba zdjac osłone paska który napedza pompe wody i zrzucic pasek. Następnie odkręcamy 6 srub na torx i ściągamy cała pompe wody wraz z termostatem. Oczywiscie odpinamy wszyskie weże i spuszczamy płyn na samym poczatku :). Gdy juz pacjenta mamy na stole to odkręcamy 4 śrubeczki od króćca wody i ukazuje nam sie termostat. Wyciagamy go i wkladamy nowy termostat. Trzeba rowniez kupic nowa uszczelke która przychodzi do obudowy. Nie mam nr ale wystarczy podac ze " uszczelka obudowy pompy wody audi a4 b8 " i znajda bez problemów w sklepie. Nastepnie skrecamy wszystko. Wrzucam zdjecia poniżej. Mam nadzieje ze komuś się przydadzą
-
Wymiana filtra paliwa w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB
łukaszenko258 odpowiedział(a) na kamil8372 temat w 1.8TFSI
podpinam sie do pytania bo sam przymierzam sie do wymiany -
Znalazłem łozysko do tyłu ale jest razem z piasta. Czy jest szansa zebym dokupił samo łozysko i je wymienił? Stosował ktos taki zabieg? Gra warta swieczki?
-
Dołaczam sie do tematu, tylko ja mam zwykła wersje bez napedu na 4 koła. Czy ktos wymieniał??
-
A to wybaczcie bo niewiedziałem o tym:) Wracajac do błedu, to bedzie to ten czujnik przy chłodnicy na zawleczke?
-
Wchodze w Vcds i daje autoscan i wyskoczyło mi cos takiego jak wysłałem. Jak mam to inaczej zrobic??
-
-
-
No własnie, i mam tak ze wentylator sie załacza mimo ze na zegarach jest np 70 stopni. Wiec moze dlatego nie moze dobic do 90. Tylko czemu nie wyswietla błedu. WYmienie ten czujnik i zobacze czy cos pomoze.
-
Czy ten czujnik płynu G83 odpowiada tylko za wskazania temp na desce rozdzielczej?
-
Pomożecie?