Skocz do zawartości

radziuxd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O radziuxd

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

416 wyświetleń profilu
  1. Jakby kogoś ciekawiło to zrobiłem tak jak planowałem. Minus jest taki, że sygnał z remote idzie dopiero jak się radio się uruchomi, a nie jak tylko wepnie się panel i pokaże godzina, ale i tak jest spoko.
  2. Dobra, już ogarnąłem lepszy plan. Podłącze zapalniczkę pod przekaźnik, a przekaźnik będzie brał sygnał z kabla remote, który uruchamia wzmacniacz, który mam w bagażniku. Tym sposobem ekran będzie się uruchamiał po wpięciu panelu radia i wyłączał razem z nim.
  3. Cześć, potrzebuję założyć dodatkowe gniazdo zapalniczki, żeby zasilić taki chiński ekranik z Android Auto. Chcę, żeby wyłączał się kiedy opuszczam samochód, ale nie chcę po zapłonie, bo to dla mnie "za wcześnie". Myślałem pod co innego się podpiąć i wpadło mi do głowy sterowanie szybami elektrycznymi, które jak wiadomo tracą zasilanie dopiero po otwarciu drzwi. Dodatkowo chcę zrobić to gniazdo ukryte nad nogami kierowcy, więc miejsce pasuje, bo pod podsopnicą idzie wiązka do szyb. Dobry pomysł? Czy ewentualnie ktoś ma lepszy? Pozdrawiam.
  4. Wygląda świetnie, ale skąd pewność, że tam jest 1BE? Każde S4 fabrycznie ma takie zawieszenie?
  5. Cześć, posiadam Avanta w Quattro z ori zawieszeniem 1BE i zastanawiam się jak wyglądałyby koła 18" (225/40) przy tym zawieszeniu. Jeśli ktoś ma jakieś zdjęcia lub jeździł takim to będę wdzięczny za wszystkie informacje.
  6. No i szkoda, że nie pokazałeś, może jednak? Właśnie noszę się z zamiarem montażu tych PowerBassów i chętnie bym zobaczył, bo nie wiem czy podołam. Zwłaszcza, że nie idzie dostać nigdzie rzeźbionych dystansów do B5.
  7. Sam nie wierzę, ale rzeczywiście winna była pęknięta koronka ABS w lewym tylnym kole. Po pół roku w końcu normalne hamowanie, nie posiadam się z radości. Mechanik wpadł na to dziś, gdy wymieniał łożysko.
  8. Ciekawostką jest też, że problem powstał podczas przeglądu. Wjechałem tylną osią na rolki i hamując pedał stawał się coraz bardziej miękki aż nagle wpadał i to do oporu w podłogę. Tak było dwa razy, a pan diagnosta powiedział, że wszystko okej w pomiarach. Od tamtej pory się dzieją te cuda. Poza tym robiłem hamulce dwa razy przez ten czas, mechanik oddałby mi dwa razy auto z zapowietrzonym układem? Jest taka szansa, ale raczej im ufam w tym co robią. Niemniej jak będę wrzucał letnie gumy to powiem, żeby to sprawdzili. Dzięki za wyjaśnienie różnic między awarią serwa, a pompą ABS.
  9. Panowie żaden z Was nie bierze pod uwagę pompy ABS lub serva? Dziwi mnie, że jak w trakcie hamowania puszczę hamulec i wcisnę od nowa to znów łapie wysoko. Jakby w trakcie długiego hamowania spadało ciśnienie. Przy małych prędkościach i krótkim hamowaniu problemu nie ma. Dodatkowo te skoki napięcia...
  10. Zrobię, ale sterownik tylko do 20km/h się łączy z kompem i do tej prędkości nie ma żadnych anomalii - ani w logach, ani na żywo.
  11. Ubywałoby płynu wtedy chyba? A ja mam w normie, poza tym przez pół roku robiłem dwa razy hamulce - zacisk prawy tył, bo przeciekał oraz lewy tył same gumki i nikt nic nie zgłaszał, a mechanik też wie o moim problemie od pół roku... Co prawda nie mam zaufanego elektryka, ale pomysł bardzo dobry, wcześniej nikt mi tego nie podrzucił.
  12. Od pół roku męczę się z problemem miękkiego hamulca. Kiedy hamuje dość długo z większej prędkości to pod koniec załącza mi się ABS i auto chce stanąć dęba. Problem nie występuje, jeśli rozłożę hamowanie na kilka razy na zasadzie: czuje, że pedał wpada - puszczam hamulec - naciskam od nowa i znów łapie wysoko i powoli wpada... Problem ustaje całkowicie po wyjęciu przekaźnika ABS. - zapowietrzony nie jest - płyn nie ucieka, jest świeży - tarcze/klocki/zaciski w dobrym stanie - czujnik ABS był wymieniany jeden, reszta nie daje oznak, no ale komputer się rozłącza powyżej 20km/h - na wyłączonym silniku pedał twardy, bez zastrzeżeń - (ciekawostka) jak puszczam hamulec podczas jazdy to skacze delikatnie napięcie Problem zaczął się od mocnego hamowania tylną osią podczas przeglądu na rolkach.
  13. Nie widziałem odpowiedzi, już robię update. Znalazłem przez Google jakiś temat na naszym forum, gdzie użytkownik wyjął przekaźnik 373 od pompy ABS. U mnie również to rozwiązało problem, ale później temat się urywa i ja też nie wiem co dalej. Jeżdżę bez ABSu, ale problem nie występuje. Światła nie mrugają, pedał twardy.
  14. Skanowałem ostatnio kilka rzeczy, bo baruje się też z dziwnym zachowaniem hamulców i nic nie zauważyłem, nawet w module świateł.
  15. No to chybiony strzał Czyli co, od razu altek na stół, czy powinienem obadać jednak przekaźniki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...