
endrju85
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O endrju85

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
stalowa wola
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
u mnie był zwalony czujnik umieszczony w skrzyni
-
1 zacinający sie termostat 2 uszkodzony korek w zbioeniczku wyrównawczym 3 nieszczelność a co za tym idzie zapowietrzanie się układu 4 uszczelka pod głowica
-
na 90% taka sama jak afn 110km
-
miałem to samo aż całkiem straciłem światła cofania, winień był włącznik świateł cofania w skrzyni biegów- cena około 45pln,
-
dzieki jak znajde chwile czasu to im zawioze
-
Po odstaniu starego płynu pojawiły sie w nim opiłki metalu a poza tym po dłygim postoju auta przez chwile niema wspomagania w prawą strone wiec maglownica do regeneracji. A tak chciałem tego uniknąć-trzeba dziecko okraść z becikowego . Czy zna ktoś dobry zakład zajmujący sie regeneracją maglownic na podkarpaciu?
-
na poczatek sprawdz wywarzenie kol, jak to nie bedzie od kol to moze byc przegub wewnetrzny-kumpel mial taki przypadek
-
Kierownica chodzi z lekkim oporem, bez problemu wraca do jazdy na wprost, można kręcić kierownicą dłuższą chwile i wspomaganie nie słabnie. Zawór ten ma za zadanie utrzymać stałe ciśnienie w układzie bez względu na obroty silnika jakby się ten zawór zacinał to by wspomagania nie było na niskich obrotach lub po dłuższym postoju auta. W sobotę postaram się kolejny raz przepłukać układ. sorry ze nic nie pisalem ale temat samochodu zostal chwilowo zawieszony z powodu narodzin syna dam znac jak ogarne temat z autem, jezeli ktos bedzie mial jakies sugestie odnoscnie wspomagania napewno wyslucham i sprawdze
-
A co z dużym przepływem płynu? Może ktoś kasował luz na magtlownicy i za mocno docisną śrube regulacyjną co zwiększyło zapotrzebowanie na płyn a tarcie pomiędzy elementami wspołpracującymi ze soba powodują wycieranie się tych części i zabrudzenie płynu.
-
płyn febi zielony mineralny
-
Temat w układzie kierowniczym a tam jest tylko jedna pompa i jeden zbiornik. Sorry na przyszłość lepiej opisze problem.
-
Problem zaczął się mniej więcej 6 miesięcy po kupnie auta, wyrzuciło łożysko i uszczelniacz z pompy, wróciłem do domu bez płynu ok 8km. Okazało się ze jakiś pseudo mechanik wymieniał łożysko i nadcią obudowę. Wymieniłem pompę na używkę, zbiornik wyrównawczy i przepłukałem układ. Po niedługim czasie płyn się zrobił czarny i zabiło sito w zbiorniku więc ponowna wymiana zbiornika. Zauważyłem dość duży przepływ płynu w zbiorniku więc kupiłem następną pompę zgodnie z nr z etki efekt ten sam dość duży przepływ płynu nawet na postoju. Dodam ze maglownica nie cieknie i nie stuka. Czy w maglownicy jest jakiś zawór niedomknięty który powoduje stały przepływ płynu? Czy syf w zbiorniku może być spowodowany wypłukiwaniem resztek zmielonego uszczelniacza z pierwszej pompy?
-
Wycieraczki same włączają się po przekręceniu stacyjki
endrju85 odpowiedział(a) na marzol temat w Audi A4 B5
Miałem ten sam problem, czyszczenie styków i lekkie wygięcie blaszek w silniczku pomogło. -
Od 2 lat jestem posiadaczem Audi a4b5 awant z ciekawym lecz wykastrowanym z pompy oryginalnej pompy wtryskowej silnikiem AHH. Serdecznie witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.