Skocz do zawartości

DanD

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DanD

Informacje

  • Imię
    Dand
  • Miasto
    Łuków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    APR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia DanD

0

Reputacja

  1. i mówisz że efekt po wlutowaniu diod (pewnie SMD) był by mniej wiecej podobny do zegarów z polifta ? , wiesz może ile u niego kosztuje taka usługa \?
  2. hmmm nie wiem czy taką ową też znajdziesz .. ale na twoim miejscu bym zaprowadził gdzieś do szpeców co się tym zajmują .. sam tak zrobiłem cieklo mi z jednej uszczelki lecz wszystko działało poprawnie tyle że ciekło mechanik polecił mi założyć cały zestaw naprawczy uszczelek gdyż jak jedna póściła reszta zapewne też nie jest w lepszym stanie po 3 dniach odebrałem auto z przeczyszczoną pompą i nowym zestawem uszczelek na niej została od nowa ustawiona i wszystko cyka do dziś nic nie cieknie dobrze idzie i wgl
  3. WITAM ZROBIŁEM U MNIE IDENTYCZNIE KUPIŁEM TE KONEKTORKI ZA JAKIES 4ZL KABLE DO PRZEDŁUŻKI WZIEŁEM ZE STAREGO PRZEWODU SIŁOWEGO ZLUTOWAŁEM I WSZYSTKO CACY ;d DOŁOŻYŁEM JESZCZE DLA OCHRONY TAKIE OTO PLASTKOWE PESZLE http://www.e-connectors.pl/public/assets/Peszel/Peszel.jpg PALI Z DOTYKU (POZDRAWIAM , SUPER PRZERÓBKA )
  4. U mnie niestety nie dało rady ,,, rozkręciłem zegary i okazało siię że u mnie nie ma wcale żadnej czerwonej farby tylko normalne tarcze i chyba trzeba by przelutować diody żeby jakiś efekt był ..
  5. ja mam 285 tyś w AFN- nie ale wątpię że to orginalny audi chodzi bez problemu zawsze nawet w mrozy odpala silnik jest dynamiczny ma kopa i nie bierze oleju jeździ się aż miło ;d ale kiedyś z ciekawości sprawdzę w ASO ;d
  6. mi ciężko było samemu robiąc wszystko włożyć mmagiel na swoje miejsce .. troche gimnastyki ale się udało nie wypinając wachaczy , przewody od magla przykręcałem po włożeniu nowego magla na miejsce to nie był zbyt dobry pomysł ale udało się wszytko i działa
  7. Witam was podobnie dostałem magiell koyo zdecydowałem się jednak na używkę ;d dałem 300zł cięzko było ale znalazłem wmiarę dobry orginał za te pieniądzę wymieniałem sam według tej fotorelacji wszystko się udało jest super git wporządku ;d ale bardzo długo mi zajeła wymina ;d od 8:30 rano do 18 wieczorem (wymiana maglowncy , końcówek drązka klocków ) ale efek co najważniejsze jest pozytywny dzięki wielkie za wszystkie rady
  8. moze mi ktoś doradzić ? mam 1.9 tdi 110 km AFN jaki typ maglownicy tam idzie bo też mi padła i muszę wymienic czy pasuję obojętnie jaka do a4 b5 ? świetna ffotorelacja podzdrawiam
  9. Witam Przyjeciele Mam taki problem z moją A4 b5 1.9tdi 110km AFN-ką wczoraj siadłem pod blokiem odpaliłem auto na jakies 5 min i chciałem zgasić i się nie dało .. kluczyk wrócił do pozycji zgaszonego silnika a auto pracuję .. , świecą się kontrolki jak na przekręconym zapłonie (nie odpalonym) , udało mi się zgasić silnik (ruszylem z 5 i zgasł ) wyjełem kluczyk a kontrolki dalej się palą , później próbowałem odpalić nie dało się (przekrecałem kluczyk raz paliły się kontrolki na zegarach , przekręcałem drugi rozrusznik kręci kontrolki gasną , przed ponowną próbą odpalenia zdjąłem na 5 min kleme z akumulatora i założyłem ponownie auto odpaliło normalnie pojechałem do domu i podczas jazdy migała mi kontrolka (żółte kółko z autem i kluczykiem w środku , zajechałem pod dom i znów to samo nie da się zgasić silnika jak już zgasiłem (ruszyłem z 5 i zgasł ) ta sama sytułacja nie mogę odpalić jak nie zdejmę i założę klemy ... Proszę o pomoc i z góry wielkie dzięki za wszystkie udzielone rady ;D , przepraszam ze może pisze nie tu gdzie trzeba ale jestem nowy .. patrzyłem szukałem i nie mogłem znaleść Audi jest już u mechanika/ elektryka okazała się wina kostki stacyjiki i coś z immo tak mniej wiecej mi powiedział
  10. Witam tak jak zapowiadałem wstawiam zdj mojego klaczka ;d http://zapodaj.net/76530c0207c5d.jpg.html http://zapodaj.net/26f0a5841bd9c.jpg.html http://zapodaj.net/d8554f9966aeb.jpg.html http://zapodaj.net/f694c1a27455f.jpg.html Jest też parę zdj jak wymieniałem lewy przegub ;d http://zapodaj.net/e603a9a2b1f44.jpg.html http://zapodaj.net/affd90c0bc169.jpg.html W Traktorku wymieniłem już : - Filtry i oleje - założyłem zestaw naprawczy do pompy wtryskowej (wszystko było dobrze ale ciekło i jednej uszczelki ) pompa została od nowa dobrze ustawiona komputerowo - robiłem Turbo słabo działało , teraz wszystko Git ;d (zamierzam zmienić na turbo od AWX) - kata zastąpiłem nową złączką zamówioną na allegro http://katalizator.com.pl/photos/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-2303178717.jpg - mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia ale to z czasem ;d - nie wiem czy wiadać na zdj ale zmieniałem lewy błotnik muszę oddać do lakiernika bo lekko się wyróżnia
  11. Powiem ci że też wole robić dużo rzeczy sam , bo wiem że jak moją ręką bedzie to skręcone i wgl to nie ma ch*ja żeby się zepsuło a nie taką fuszerę jak to robią niektórzy mechanicy ,,
  12. Bardzo fajnie się to wszystko prezentuję ;d ja mam AFN-kę 1.9tdi 110 km z 97r też powoli biorę się za te rzeczy mam nadzieję że niebawem cię dogonie niedługo wstawię parę fotek podglądowych ;d Pozdrawiam ;d
  13. Witam wszystkich mianowicie potrzebuje porad a najlepiej jakiejś fotorelacji co jest potrzebne , co trzeba zrobić i co by wypadało sprawdzić aby zmienić turbine w mojej 110 mam standardową orginalną a chciał bym od AWX i przy okazji mógł by mi ktoś dosyć jasno objaśnić co to da ? ;d w jaki sposób poprawi dynamike silnika szukałem i nie mogłem znaleść w pełni opisanej porady .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...