Skocz do zawartości

skiba94suw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skiba94suw

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    BS

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia skiba94suw

0

Reputacja

  1. Więc tak, logi robiłem takie jak są napisane w tym poradniku u nas na forum, czy dobrze to nie wiem, jak na razie średnio się na tym znam, także krytyka mile widziana Kąt w takim razie zostawiam tak jak jest, ogólnie jakieś 10 tys. temu był robiony rozrząd to i pewnie to było ustawiane, z paleniem nawet w zimę nie było żadnych problemów, więc zostawiam. W takim razie jak dolot już mam zdaje się sprawdzony i czysty, więc co dalej robić? Co posprawdzać przy tym turbo i jak? Dolot wyczyszczony, EGR zaślepiony, no to dziś pobawiłem się trochę vagiem. Turbo mniej więcej się zgadza, ale przepływka niezbyt. Zrobiłem log na postoju, trochę go pokręciłem wyżej, w każdym razie przepływka pokazuje chyba źle, czy mam rację ? http://vaglog.pl/log_221328.html
  2. Ok dolot wyczyszczony, sprawdzony, wydaje się być szczelny. Kanalik od EGR był zarośnięty całkowicie. Miałem zaślepić EGR ale na razie się zlitowałem nad nim. Na dniach pogrzebię z tym kątem i zrobię logi Ogólnie po czyszczeniu to zupełnie inny samochód idzie bez problemu Wkręca się dużo lepiej
  3. Ok dolot sprawdzę Co do kątu wtrysku to przy logu 004 na basic nie załapałem o co chodzi z tym LATE więc jest zrobiony trochę na pałę, czy mógłby mi ktoś powiedzieć o co z tym LATE chodzi? bo u mnie nigdzie tego nie było... Ewentualnie co dalej sprawdzić z tym kątem wtrysku? Poza tym jak widzę z grupy 000 pozycja 2 to statyczny kąt wtrysku wynosi ~62-65 Dziś wziąłem się za sprawdzanie dolotu, zaglądnąłem w okolice EGRa i okazuje się, że kolektor jest zawalony syfem, przelot jest tak mały że tylko jeden palec wchodzi.. Czy to by coś wyjaśniało?
  4. Witam Proszę o analizę logów z mojej Audi Dynamiczne: 000: http://vaglog.pl/log_218364.html 001: http://vaglog.pl/log_218365.html 003: http://vaglog.pl/log_218366.html 004: http://vaglog.pl/log_218367.html 008: http://vaglog.pl/log_218368.html 010: http://vaglog.pl/log_218369.html 011: http://vaglog.pl/log_218370.html Statyczne: 000: http://vaglog.pl/log_218371.html 001: http://vaglog.pl/log_218372.html 003: http://vaglog.pl/log_218373.html 004: http://vaglog.pl/log_218374.html 007: http://vaglog.pl/log_218375.html 013: http://vaglog.pl/log_218377.html 014: http://vaglog.pl/log_218376.html 018: niedostępne 023: niedostępne Basic: 000: http://vaglog.pl/log_218378.html 003: http://vaglog.pl/log_218380.html 004: http://vaglog.pl/log_218379.html 011: http://vaglog.pl/log_218381.html Robione na VAG-COM 311.2, ustawienia "do 1Z" czyli 9600 30 -1 110 3 55 Silnik seria, jedyne co to opróżniony katalizator Błędów brak. Przy turbinie żadnego ruchu nie zaobserwowałem na basic settings... Ogólnie mam wrażenie, że silnik nie chodzi tak jak powinien, i jak na moje oko logi to potwierdzają, sporo rzeczy się nie zgadza, ale wolał bym żeby wypowiedział się ktoś, to się na tym zna. Ja robiłem to dziś pierwszy raz. Pozdrawiam
  5. Witam Moje audi ma głośniki tylko z przodu w drzwiach, a na tył nie mam instalacji Posiadam radio Beta, które ma w gnieździe iso "głośnikowym" tylko te 4 środkowe piny (czyli przód), a nie ma tych z brzegu (w normalnych radiach - tył) Teraz moje pytanie: czy audi z oryginalnymi głośnikami na tył (w półce) było wyposażone w odpowiednie radio z wyjściami na tył (np. gamma), czy tył był podłączony również pod przód (jeżeli tak, to jak, szeregowo? równolegle? ), czy może tył był podłączony jeszcze inaczej? słyszałem m. in ze tył był wyposażony w swój własny wzmacniacz, jeżeli tak, to jak to ustrojstwo było podłączone?
  6. Pisałem tu już raz, teraz mam audi już pół roku i małe sprostowanie Po pierwsze zrobiłem dochodzenie, sprawdziłem historię w serwisach audi, wszystkie nalepki i zapiski w samochodzie, oraz porównałem z szacunkowymi przebiegami i wymianami rozrządów i wszystko pięknie się układa. Była cofana dwa razy po ok. 80 tysięcy, razem o 160000 Co ciekawsze przez ten cały czas miała tego samego właściciela, ba który nawet pojawiał się w ASO Więc przebieg licznikowy na dzień dzisiejszy 305900 = rzeczywisty 465900 Silnik chyba 1Z, w każdym razie TDI 90KM z 1995 roku. W kraju od 01.2006 Środkowy tłumik oryginał 95 rok, to się nazywa solidna firma
  7. A4 1.9 90KM 1995 rok - 301600 Niedawno je kupiłem w październiku miało na liczniku 298700 w kraju od 2006 Na rozrządzie niby napisane że w 2010 robiony i było 247000 Na drzwiach zachowała się niemiecka nalepka z 99 roku i miał 104 000 , także w sumie ciężko powiedzeć czy kręcony Z jednej strony śmiało mógł być z setkę cofnięty, z drugiej mam nadzieję że się zgadza, bo np tłumik środkowy jeszcze oryginał 95 rok, ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora to był z 2001 A jak chodzi o palenie, to przy -12 po nocy pali na dotyk. Parę dni temu był mały remoncik, tzn w sumie obsługa po zakupie, tzn rozrząd kpl., pompa wody, pasek alternatora, napinacz, filtry x4, olej, i jeszcze doszła do tego wymiana chłodnicy bo była na wykończeniu + świeży różowiutki płyn Olej 10W40 castrol półsyntetyk paliwo leje jakie popadnie (czyt. najtańsze), żadnych dodatków. Ogólnie daje rade
  8. według ETKI w roczniku 95 były tam 4 różne silniczki montowane (oczywiście mówię tylko o silniczku ogrzewania): 8D1 820 511 A 8D2 820 511 A te z a praktycznie nie występują na allegro , a napewno któryś z tych tam był, bo dźwignia jest właśnie pod takie przystosowana i poza tym 8D1 820 511 B 8D2 820 511 D i właśnie ten ostatni kupiłem (cena była dość okazyjna - 14 zł A kabelek jest zapinany na kostkę , mniejsza przy silniczku , a większa za ścianką schowka... I niestety tego odcinka nie mam... Ma ktoś taki może na zapas? Etka zrobiła mnie w jajo... Tam jest to wszystko źle napisane! Faktycznie, mam silniczki z kabelkiem, na 7V, o zupełnie innych numerach... Postaram się taki dostać..
  9. Okazało się , ze brakuje silniczka od regulacji ogrzewania... Kupiłem dziś używkę niestety dalej nie mam kabla do jego podłączenia...
  10. Witam Dziś kupiłem a4 b5 w dizlu. problem w tym, że nie działa ani klima, ani ogrzewanie.... Wyświetlacz klimatronik działa, reaguje na przyciski, nawiew działa, tylko brak podświetlenia o ile wcale nie potrzebna mi ta klima, to chciałbym mieć sprawne ogrzewanie na zime :/ Możecie mi pomóc od czego mam zacząć sprawdzanie? Witam ponownie Okazało się, że mam walniętą sprężarkę od klimy i zerwany pasek... Na wyłączonej klimie, mogę normalnie obrócić sprężarkę ręką, niestety na włączonej nie daje rady jej poruszyć... Teraz najważniejsze pytanie: czy dam radę uruchomić ogrzewanie bez sprawnej sprężarki? czy klimatronik nie będzie się buntował ? Nawiew działa, przestawianie wylotów też, panel miga i nie ma podświetlenia...
  11. Witajcie Dziś stałem się posiadaczem audi A4, rocznik 1995, 1.9 TDI 90 koni Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...