Skocz do zawartości

dropsik84

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dropsik84

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 T
  • Kod silnika
    BPJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dropsik84

1

Reputacja

  1. dropsik84

    1.8 T gaz

    Zakładaj co koledzy piszą, sam dzisiaj odebrałem auto od gaziarza, wymieniał mi cały przód instalki i mam właśnie barracudy 130, Qboxa, reduktor ACr01 czerwony i ten zestaw spokojnie obrobi dwiesta kucy. Także jak na serie jaką w tej chwili posiadam to na wyrost.
  2. Dopytaj dobrze co do sterownika, gdyż jestem na etapie prób reanimacji mojego LR ( pada listwa) i niestety gaziarze mówią że inne wtryskiwacze niż medy nie bedą dobrze pracowały ze sterownikiem LR. Także zceka mnie kupno listwy za 800 lub wywalenie całego przodu i wsadzenie staga. Popytaj i napisz w temacie co Tobie powiedzieli, aż jestem ciekaw
  3. No dobra ale co ze sterownikiem od landi, podejdzie pod inne graty?? Sam mam teraz landi renzo omegasa i gaziarz mi zaproponował wymianę całego przodu instalki ale wyjechał mi z kwotą 1600zł za staga Sadziłem że sterownik z omegasa nie podejdzie pod nowe graty, a tu widze że piszeta coś innego.
  4. Witam, u mnie okazała się walnieta zaślepka w silniku obok termostatu, zaślepka wymieniona na ori z serwisu i przy okazji wszystkie możliwe oringi przy termostacie co było dostępne w serwisie. Także wyciek u mnie zatamowany A nie chodzi Ci o węże olejowe??
  5. W przyszłym tygodniu się przekonam, po rozkopaniu. Przy okazji zrobię drugi wyciek z króćca z tyłu silnika i mam nadzieje ze skończą się ubytki płynu ale to czas pokaże. Jeszcze kilka usterek i bedzie malina Ale tak to jest jak przez 3 lata sie tylko jeździło i wymianiało olej
  6. Patrzyłem na allegro i są behr za 190zł, lecz ja bym bardziej stawial uszczelkę, oring pod termostatem, bo zmacałem go całego i suchy,cieknie łączenie termostatu i bloku. Z racji braku czasu auto idzie do mechaniora po świętach a do tej pory wsadze bańkę 5L płynu do bagaznika i będę jakoś jeździł bo czymś trzeba sie kulac.
  7. Witam, mam problem z otwieraniem bagażnika w sedanie, mianowicie nie da się otworzyć bagaznika "ręką" Bagażnik mogę otworzyć tylko z pilota. Rozbierałem już okolice zamka i stycznik który ma otwierać klapę wygląda okey, normalnie klika. także nie wiem w czym tkwi problem, myślałem ze to może styki się zabrudziły ale jest okey. Spotkał sie ktoś z takim problemem ?
  8. To nie te miejsce, tam jest wszystko okey. Mi cieknie zarazpod kolektorem, gdzie jest taki plastikowy króciec do którego dochodza weże wodne. Nie mam etki i nie wiem co to za część.
  9. Tamten króciec to inna bajka, też mi trochę puszcza, ale nie ma tragedii. Narazie musze zrobić ten duzy wyciek i jest on z boku silnika, tak jak pisałem pod kolektorem.
  10. Witam, auto to A4 B6 BFB, wystąpił u mnie dość spory wyciek płynu (ok.2L na tydzień) chłodniczego, wypatrzyłem że cieknie po bloku od strony kolektora ssącego, a dokładnie pod kolektorem gdzieś. Wypatrzyłem że jest tam jakiś kruciec ( czy trójnik) wodny. Dokładnie z okolicy jak na foto http://i.imgur.com/rJNrXXI.jpg Zrzuciłem osłony spod silnika ale nic nie widać, od gory tez średnio, przeszkadza kolektor. Teraz pytanie czy ktos się spotkał z wyciekiem z tej okolicy? co to może być? Zastanawiam się jak się do tego dostać ale wychodzi że bez zrzucenia kolektora się nie obejdzie. Zauwazyłem też że gdy silnik jest ciepły wycieku nie ma, leje dopiero jak ostygnie zupełnie, wczoraj obserwowałem od zgaszenia silnika przez 2 h sucho, dopiero rano był mokry. Orientujecie się co to i jakie koszta ?
  11. dropsik84

    Ile pali Wam gazu?

    U mnie średnio w mieście 12,5-13 LPG, trasa raczej spokojnie ok. 10LPG, czyli około 2,5 wiecej niż pokazuje mi fis.
  12. Odkręce osłone i po dokręcam wężyki przy wtryskach, jak nic się nie zmieni to trzeba będzie psiukać i szukać, bo troszke mnie to drażni jak wania tym gazem jak w polonezie:kwasny:
  13. Reduktor mam Landi renzo IG1, temperatura przełaczania raczej nie jest za niska gdyż wynosi 60 stopni (niżej się nie da w omegasie). pozostaje mi sprawdzać samemu na zimnym, gdyż jak zajade do jakiegoś gaziarza to autko jest już ciepłe i nic nie wania:facepalm: Najlepsze jest to że gdy było +15 na dworze wszystko było okej. Choć moze już pora wymienić wszystkie węże na nowe gdyż te mają już ponad 5 lat i ktoś mi mówił że powinno się już wsadzić nowe, co o tym myślicie??
  14. Ja miałem gaz montowany w DE i mam dwie końcówki ale korzystam z tej co pokazał na foto vdm. Wszystko bangla jeśli chodzi o tankowanie w B6.
  15. Witam, mam taki problem, śmierdzi mi gazem w kabinie na postoju teraz w niskich temperaturach po przełączeniu na gaz aż się nie zagrzeje gdy jest już ciepły to wszystko okey. Otwierałem maske i próbowałem niuchać skąd i jedynie skąd czuje to z okolic wtryskiwaczy. Miał może ktoś coś podobnego? Moja instalka to Landi renzo Omegaz instalowany e DE jakieś 6 lat temu. reduktor po regeneracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...