Jump to content
IGNORED

a4 b6 bfb 1.8 t lpg czy warto?


Recommended Posts

Posted

Cześć.

Zastanawiam się nad instalacją lpg w moim aucie.
Wygląda to tak,że rocznie robię przebiegi rzędu 6-7 tys km.(mam auto firmowe ale na narty,wakacje czy po bułki jezdzę swoim :) )
Instalacja landi-lirenzo parownik kiepski,wtryski też,jedyne co to butla i sterownik ok.
Czytając wątek o instalacjach pomyślałem że warto zainwestować w coś lepszego,ale czy warto przy takich przebiegach.

Przebieg jest stosunkowo niewielki,auto krajowe-czyli było prawie gołe :) ale najwazniejsze że nie było nigdy bite i dlatego chciałbym je zachować na dłużej,bo się nie psuje :)

Jedyny plus lpg widzę w momencie jak jadę na narty to płace za wycieczke jak za pkp.
Co myslicie o tym ?
Jakie mogą być koszty zamontowania czegoś sensownego(wtryski-bo wiem że moje są mało wydajne i parownika)?

Posted

Wtryski ok 300 zł za hany reduktor ac r01 też ok 300 zł


z tym że r01 jest na ok 200km i rurka 8mm

Posted

Mateuszek1001

Czyli za ok 600 zł mogę miec bardziej efektywną insalację ?

rurka 8mm mówisz?

O jaką rurkę chodzi ?

Włąsnie myślę bo chciałem zrobic program,a czy mogę pozostać pczy obecnym sterowniku lpg ?

Posted

Sterownik jak najbardziej, nie ma co wyrzucać niepotrzebnie kasy w błoto. Wymiana reduktora i wtrysków wystarczy :)

Posted

Rurka między wielozaworem który również musi być 8mm a redaktorem

Posted

Zakładaj . Ja też robię podobne przebiegi i nam LPG. Warto. Zestaw jak koledzy podają.☺

Posted

Pytanie ile lat minie zanim zwróci się koszt instalacji ;)

Posted

Też nad tym myślałem.
Ja swoje auto kupiłem od pracownika aso seata i sam mi powiedział że mu sie instalacja nie zwróciła.
Ale zakładając że nie zmienie auta,bo nie mam takiej potrzeby przez ok 4 lata to chyba jednak podejmę decyzje o wymianie parownika i wtrysków.
A czy możecie kogos polecić z okolic Warszawy jeśli chodzi o wymianę parownika?
Wtryski już mi ktoś z forum zaoferował w dobrej cenie to ogarnę,węże też,ale parownik to dla mnie zbyt duże wyzwanie.

Posted (edited)

Też nad tym myślałem.

Ja swoje auto kupiłem od pracownika aso seata i sam mi powiedział że mu sie instalacja nie zwróciła.

Ale zakładając że nie zmienie auta,bo nie mam takiej potrzeby przez ok 4 lata to chyba jednak podejmę decyzje o wymianie parownika i wtrysków.

A czy możecie kogos polecić z okolic Warszawy jeśli chodzi o wymianę parownika?

Wtryski już mi ktoś z forum zaoferował w dobrej cenie to ogarnę,węże też,ale parownik to dla mnie zbyt duże wyzwanie.

Kolego ja gaz do swojej B5 zakładałem w firmie Energy Gaz Polska (mają nawet swoją stronę http://www.egp.pl/). Wykonują także inne usługi mechaniczne więc skontaktuj się z nimi.

Jeżdżę od 2 lat na ich instalacji i oprócz normalnej wymiany filtrów nic się z nią nie dzieje. Mam założoną Lovato Smart i chodzi bez problemu

Edited by Rafa(ł)
Posted

Seba wejdź na forum lpg masz tam w Warszawie parę polecanych zakładów.

Posted

No dobra ale co ze sterownikiem od landi, podejdzie pod inne graty?? Sam mam teraz landi renzo omegasa i gaziarz mi zaproponował wymianę całego przodu instalki ale wyjechał mi z kwotą 1600zł za staga :shock3: Sadziłem że sterownik z omegasa nie podejdzie pod nowe graty, a tu widze że piszeta coś innego.

Posted

Dzięki chłopaki.
Rozwiane wątpliwości :) będę robił

Posted

Dopytaj dobrze co do sterownika, gdyż jestem na etapie prób reanimacji mojego LR ( pada listwa) i niestety gaziarze mówią że inne wtryskiwacze niż medy nie bedą dobrze pracowały ze sterownikiem LR. Także zceka mnie kupno listwy za 800 lub wywalenie całego przodu i wsadzenie staga. Popytaj i napisz w temacie co Tobie powiedzieli, aż jestem ciekaw ;)

Posted

przekombinujecie , macie sprawdzone zestawy zakładac i smigac np na stagu

Posted

u mnie czerwony AC R01 + niebieskie hany daje rady przy 220ps .. wiec napewno wyrobi wiecej ni 200ps

Posted (edited)

Witam, nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.. Moje Audi to tak jak kolegi 1.8T BFB 163km. LPG zakładałem już dawno,dopiero ostatnio zacząłem sie zastanawiać co tak dokładnie mam włożone bo myśle o podniesieniu mocy w granicach 190-200km. Z tego co się zorientowałem to wtryski mam AC W01-4, a reduktor Zavoli Zeta N (cod. 100ZETA/NIGH). Wydaje mi się że założyli mi nawet za słaby zestaw nawet na serię to co mam. Co o tym sądzicie ? Bo wymieniać jeszcze instalacje to trochę lipa.. można im coś zarzucić że źle dobrali podzespoły ? Czuć nawet że na gazie słabiej jedzie. I powyzej 5k obrotów przytyka na gazie. Dzięki za pomoc

Edited by Czaki89
Posted

Generalnie Zavoli Zeta nie powinien być zakładany w silnikach doładowanych ze względu na pompowanie się. Zapewne po programie reduktor będzie klękał dość mocno z ciśnieniem, wtryski idealne nie są, więc nawet w przypadku kiedy nie będą Ci pętliły wtryski benzynowe instalacja nie da rady, nie mówiąc już o możliwości konkretnego latania z pełną mocą na dłuższym odcinku niż od świateł do świateł.

Posted

Czyli nawet na te 163km to kiepsko z tym co mam? Nie wiem jak tam pozostałe podzespoły ale chyba nie mają aż takiego znaczenia? Sterownik jest Stak4. Czyli co zrobić lub co najlepiej założyć.. ?

Posted

Wymien reduktor na cos typu kme gold, i powinno obleciec na tych wtryskach na wyzszym cisnieniu.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...