Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 bfb 1.8 t lpg czy warto?


Sebastianb6

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już zmieniać to lekko z zapasem proponuję różnica cenowa mała a nowsza konstrukcja Kme Gold Gt

Dla bezpieczeństwa głowicy radziłbym też wymianę wtryskow

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakie wtryski? Na hany niebieskie czy cos innego? Zle podzespoły i pewnie dlatego caly czas na gazie wl sie tryb awaryjny i blad uboga mieszanka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ją jeszcze na gwarancji? Jak piszesz ze dawno to na pewno juz nie.

To skoro od poczatku czules ze cos jest nie tak to czemu nic nie robiłeś?

Edytowane przez sagakama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dwa lata nie minely. Jezdzilem i pytalem dlaczego i o co chodzi..cos tam mi tylko w programie zmienial az wkoncu zwatpilem. Moj blad ze nie zobaczylem na samhm poczatku co mam wrzucone:/

Baracudy 130ml?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli nie zamierzasz robic programow itp to wystarcza zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze byc czerwony ACek , zwyklego Golda nie polecam. Tylko GT ale to juz mocnooo na wyrost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele ten Gold od Golda GT się nie różni a różnica prawie żadna pomiędzy nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro tak uwazasz nie bede polemizować, aczkolwiek ja mam inne przemyślenia i doświadczenia na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gold GT od zwykłego różni się prawie wszystkim, wystarczy otworzyć i zobaczyć. Co do czerwonego ac (nawet i czarnego) to polecam jedynie w przypadku kiedy ktoś lubi się wkurzać na instalację gazową i widzieć co chwila inne ciśnienie. Dla spokoju duszy gold z zewnętrznym zaworem wystarczy, gt to już stanowszo z zapasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem ze zwyklym goldem jest taki ze nawet przy mocach ponizej 200km jego termika jest na mizernym poziomie ...

a co do plywania cisnienia na acku to od tego sa korekty cisnienia w sterowniku. Zreszta kazdy reduktor ma swoje plusy i minusy , wystarczy spojrzec na lpg-forum ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomku, zależnie od grzania dostarczonego z silnika i lokalizacji golda. W jednej modzonej b6 z mocą ok. 200 km wg właściciela jedna stuka nie opuściła temp. gazu poniżej 25 stopni na odcinku około 30 km ciągłego katowania. Korekty owszem są jednak częstotliwość próbkowania, czas reakcji i kilka innych czynników sprawią, że mieszanka nie będzie idealna, a spalanie wyższe, mówię to jako praktyk pracujący przy projektowaniu, a nie teoretyk z lpg-forum, na którym naprawdę sporo jest wiedzy, ale niestety nie mało szamaństwa :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy ma swoje racje ;) Acek nie plywa cisnieniem az tak zeby korekty nie nadazaly ;) mowimy tu przeciez o roznicach raczej zimno-cieplo , pusta butla pelna butla a to raczej nie dzieje sie w milisekundach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy ma swoje racje ;) Acek nie plywa cisnieniem az tak zeby korekty nie nadazaly ;) mowimy tu przeciez o roznicach raczej zimno-cieplo , pusta butla pelna butla a to raczej nie dzieje sie w milisekundach ;)

Zbyt wiele sztuk widziałem z ciśnieniami 1,2-0,9 co dzień to nowa szansa na inne ciśnienie ;-) nie bez kozery od dystrybutorów wycofano cały zapas reduktorów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem nie będę komentować jakichś branżowych plotek bo gdzie zapytac to ACek dostępny... hmmm??

a ja widocznie trafiam na same magiczne sztuki.

end of topic from my side.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie wnioski kształtuje ilość dobrych/trafionych sztuk.

Z mojej strony również, nie miałem na celu przekonywać nikogo tylko prezentuje swój punkt widzenia. :) peace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...