Skocz do zawartości

mateo027

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateo027

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    4.2 V8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

460 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mateo027

1

Reputacja

  1. Bardzo milewidziany pasjonat cała treść oficjalnego ogłoszenia poniżej: LPGTECH poszukuje pracownika na stanowisko: Doradca Techniczno-Handlowy (miejsce pracy Polska Centralna)Kandydat powinien charakteryzować się:- wykształceniem kierunkowym z zakresu mechaniki lub elektroniki- znajomością zasad działania elektronicznego wtrysku paliwa w silnikach spalinowych oraz umiejętnością diagnozowania ich niesprawności- co najmniej podstawową znajomością budowy oraz zasad działania instalacji gazowych IV generacji- dokładnością oraz sumiennością w wykonywanej pracy - komunikatywnością, łatwością w nawiązywaniu kontaktówMile widziane są:- umiejętności w posługiwaniu się sprzętem do diagnostyki samochodów osobowych- doświadczenie w pracy przy naprawie systemów wtrysku paliwa samochodów osobowych- doświadczenie w pracy w branży autogazuOd siebie dodam, że jest to praca w moim dziale, zgrana ekipa, dobra atmosfera, a to w pracy jest najważniejsze.Wszelkie informacje można uzyskać u mnie:502 44 74 [email protected]
  2. mateo027

    Audi z UK

    Serwo jest również to samo jedyne elementy układu hamulcowego, które się różnią to przewody między pompą hamulcową, a pompą ABS oraz zespół pedałów
  3. Dzięki za miłe słowa. W środę e$ka jedzie na pełen pakiet czyszczenia, więc z chęcią wrzucę więcej zdjęć po kuracji. Tablice to czysty przypadek, jestem z podlasia :-)
  4. Cześć wszystkim, na forum już jestem od jakiegoś czasu, ale nie było jak wrzucić fotek z powodu pogody :-) na codzień jeżdżę S6 C5 (avantem oczywiście) ale na forum A4 głupio było wrzucać zdjęcia ;-) $$$4 posiadam od roku, pomimo przebiegu 85 tys. mil dosięgł je łańcuszek szczęścia ;-) poszedł mod reflektorów na duuużą soczewkę bixenon po wypaleniu starych, moje ulubione felgi jeżeli chodzi o 18" (w S6 mam BBS Speedline 19"). Jest trochę modów do zrobienia, ale wszystko na spokojnie będzie przychodziło. W wyposażeniu fotele S4 z białym obszyciem, skrzynia dla inwalidy, RNS-E z BoSE, karbony. O Quattro wspominać nie trzeba? ;-)
  5. Ostatnio zdejmowałem w swoim S6 C5 kierownicę z łopatkami i miała numer zaczynający się od 8E0 więc...podpasi :-)
  6. Radio komunikuje się z zegarami i nie prosi o kod dopóki nie odnajdzie się w innym aucie (VIN i Immo-id).
  7. Cześć i do zobaczenia na drodze
  8. Czasem po zmianie języka trzeba odłączyć zegary (akumulator) na kilka minut.
  9. mateo027

    1.8 T gaz

    Ja mam założonego jednego Golda GT z pierwszej testowej serii w swoim daily driverze S6 C5, z ciśnieniem i temperaturą daje sobie radę przy sprincie z rolki od 100 do 200 przy około 10 st. na zewnątrz. Buczenia żadnego nie odnotowałem także mogę polecić. Montowaliśmy wersję produkcyjną już też i klient nie zgłaszał nic niepokojącego.
  10. mateo027

    jaki najlepszy gaz? STAG?

    Ale jaka kryptoreklama? Nie widzę żadnego związku, po to jest dyskusja, Ty polecasz co uważasz za słuszne, a ja to co ja uważam za słuszne i nie widzę powodu dla którego miałbym nie podejmować tematu? Roboform zadał pytania, ja odpowiedziałem. Co tu jest kryptoreklamą? Żadnej korzyści z tego nie mam, a jestem tu z powodu auta, a nie pracy.
  11. Niestety nie, dźwignia odblokowująca zamek jest po przeciwnej stronie klamki.
  12. W kanale 62 adaptacji zestawu wskaźników, jeżeli masz 1 to zmnień ją na 5, a będziesz miał wyświetlane komunikaty z navi.
  13. mateo027

    jaki najlepszy gaz? STAG?

    Zgadza się, ma mniej bitów. Ale co to wnosi w pracy układu? Jesteś w stanie opisać jak to wpłynie na efekt końcowy bez argumentów "bo jest lepiej" i czy naprawdę szumne bity są potrzebne w takim sterowniku? Nie, szarpnięcia przy wprowadzaniu korekty po obrotach są i nic z tym z powodu technicznego się nie zmieni. Czy to dyskwalifikuje system podczas jazdy, czy klient je odczuwa? Wynikają one z zapisu parametrów. Po poprawkach wskaźnika i softu działają dobrze. Na lpg-forum są odczucia użytkowników, wystarczy zajrzeć i poczytać. Miałem tu na myśli zasadę działania algorytmu, jego zaawansowanie i chociażby sterowanie wtryskiwaczami.
  14. mateo027

    1.8 T gaz

    Dominik93 do kogo chcesz jechać w Suwałkach?
  15. W idealnej sytuacji korekta długa (gr. 32) i krótka (gr. 33) powinny być w okolicach 0%. Jeżeli na benzynie i gazie są takie same (wysokie czyli 10% i więcej) to znak, że może być gdzieś nieszczelność. Jeżeli podczas pracy na gazie odczyt jest wysoki, a po zmianie na benzynę ucieka w przeciwnym kierunku (na minus) to świadczy to o niewłaściwej pracy instalacji gazowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...