Jump to content

kwiator

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kwiator

Informacje

  • First name
    Robert
  • Location
    Gdańsk

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie szukam sprawnej pompki do 2.0 tdi BRE 140 KM. PW lub sms 693 316 529
  2. Zobacz ofertę Pompowtrysk w bdb stanie 03G130073G 2.0 TDI Jak w temacie szukam sprawnej pompki do 2.0 tdi BRE 140 KM. PW lub sms 693 316 529 Dodający kwiator Wysłano 06.04.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  3. kwiator

    1.8T BFB Ciezko pali

    Ewidentnie wypadanie zapłonów, mieszanka uboga. Może przy montażu pompy przewód został źle zaciśnięty. Ciśnienie paliwa sprawdzałeś?
  4. Ja bym najpierw poszukał nieszczelności, sprawdził DV i wężyki podciśnienia.
  5. Czy posiada ktoś może loginy i kodowania do ECU i ABS a4 b7 2.0 tdi 2007 r. Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE
  6. Jak z Gdańska to też się przywitam Hej
  7. Czy ktoś orientuje się czy K03 i K03S mają takie same muszle kompresora? Koła kompresji wiem że są inne. Chodzi tylko o muszle zimne. Ktoś coś wie może na ten temat?
  8. Posiada ktoś manuale serwisowe na temat składania silnika 2.7 bit? Poszukuje wszystkiego co pomoże w złożeniu. Momenty dokręcania itp.
  9. 1 m faro 6mm na internetach kosztuje 5 zł, miedź 8 zł. do tego złączki jakieś myślę że max 100 dasz za graty. jeżeli samemu zrobisz to free, jeżeli gazownik to 100-150 za robotę weźmie.
  10. Zasilanie masz na miedzi czy faro? mam ten sam reduktor i program na 224 KM, faro 6mm i spokojnie daje radę. a jakie wtryskiwacze masz zamontowane. czy nie trzeba czasem większych dysz do wtrysków? u mnie gazownik rozwiercał dysze gazowe.
  11. Tu kolego chyba moduł od świateł moim zdaniem wariuje. Spróbuj wyciągnąć wtyczki i włożyć z powrotem. Może na jakimś pinie nie styka.
  12. Może któraś żaróweczka kuca i nie ma pełnego oporu i raz zwalnia a raz przyśpiesza?
  13. Na chłodnicy chyba nie ma żadnego termowłącznika. Wentylatorami steruje moduł, a modułem komputer silnika w zależności jaka temp silnika. Miałem taki przypadek że przekaźnik w obudowie komputera został zalany i dawał zwarcie i wentyle chodziły aż do wyczerpania aku.
  14. U mnie wymiana filtrów gazu też co 10 tys. Za to producent u mnie ciekłej to filtron a lotnej certools. Sprawują się b. dobrze i nie ma spadków ciśnienia.
  15. Sprawdź w kompie temperaturę na zimnym silniku. Miałem właśnie taki przypadek w 2.0 koleżanki że właśnie czujnik temp był winowajcą nie odpalania w mrozie.
×
×
  • Create New...