Skocz do zawartości

rafalgsm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rafalgsm

Osiągnięcia rafalgsm

0

Reputacja

  1. Hej udało ci sie to rozwiązać ? Bo mam ten sam problem.Pozdrawiam
  2. rafalgsm

    Problem z nawiewem.

    Czy kolega znalażł rozwiązanie bo mam to samo.
  3. Panowie doceniam wasze odpowiedzi ale chodzi mi o konretne informacje.Mogę znaleść plus po stacyjce ale pojawia się w pozycji zapłonu a taki mnie nie interesuje.Potrzebuje w pozycji neutralnej stacyjki. A sprawa się ma następująco mam radio pioneer p88rs i 2 moduły CD-UB100 CD-BTB200 które są zasilane bezpośrenio.Przy pracy standbay ciągną ok 900 mA inf.ze specyfikacji.[br]Dopisany: 27 Luty 2010, 18:24_________________________________________________Czy nikt nie miał do czynienia z takim problemem ?
  4. Hej chcę podłączyć radio pioneer i zeby się uruchamiało po stacyjce.Dobrałem sie do bezpieczników od tyłu ale nie mogę zlokalizować konkretnego,by działał po przekręceniu stacyjki w pozycji neutralnej bez odpalenia zapłonu.
  5. Ja w temacie czy ktoś sobie z tym poradził szukam pomocy.
  6. A ja wam napisze o moich doświadczeniach z rozwiązaniem jakości dźwięku.Zakupiłem radyjko pioneer deh-P88RS II adapter na tylnie głośniki by grały przy nieoryginalnym radiu i oczywiście kieszeń redukującą rozmiar.I teraz napisze o wrażeniach końcowych,oryginalne głośniki zagrały z prawdziwym brzmieniem tylne głośniki i subwoofer oryginalny sterowany jest liniowo z radia i grają na własnych wzmacniaczach sa one naturalnie wy sterowywany przez pioneera.No i na koniec kolorystyko OLEDA pioneera jest biała wiec nawiązuje do liczników.Wszystko gra pięknie i wygląda ładnie.Dla zainteresowanych wyśle fotki ps.zapomniałem o separatorze antenowym
  7. Witam od zakupu nie mam automatycznego ustawiania zegara z zegara atomowego.Czy jest to możliwe że ktoś zmienił kodowanie czy wogóle jest to możliwe? [mod]Proszę używać prefixów kolejne watki niezgodne z regulaminem polecą do kosza[/mod]
  8. A częsta usterka pojawia się przez ciężko działający siłowniczek. Postanowiłem go rozebrać i posmarowałem wewnętrzną uszczelkę smarem silikonowym po tym tłoczek działał znacznie lżej. Jeśli chodzi o zawias nie posunąłem sie aż do tak drastycznej operacji jak kolega wycinająć kupę plastiku i wkładając metalowy pręt. Ja postanowiłem zastosować długiego wkrętu.Po nawierceniu i wkręceniu śruby cała konstrukcja działała jak fabryka chciała bez żadnych luzów. Potrzebny sprzęt 20140202_125421.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Teraz trzeba zdjąć pokrywę górną z siłownika 20140202_125715.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 20140202_125432.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Następnie obcinamy gumkę pod skosem dzięki temu zmniejszamy powierzchnię tarcia ( w zależności jak bardzo nam spuchła gumka tak mocno obcinamy testujemy kiedy porusza się ww cylinderku bez większych oporów u mnie aż była luźna tak spuchła ) 20140202_125436.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 20140202_125023.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl 20140202_125042.jpg | karolek18183 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Po tym zabiegu siłownik chodzi lekko i nie dopuszcza do gwałtownego uderzenia drzwiczek na dół ( drzwiczki poruszają się z gracją )
  9. Witam panowie ciągniecie temat bardzo rozlegle i wiem o czym piszecie,miałem ten sam objaw gdy turbo schodziło z obrotów zaczynało szurać.Działo się to na biegu jałowym jak i podczas jazdy.Pozatym zdażało się gdy rano ruszałem do pracy po nocy jak silnik zimny działy się cuda z mocą po 5 min od odpaleniu się stabilizowało ale szuranie zostawało.Wiec jadę do swojego mechanika a on od razu mówi tak że turbo jest przeładowywane "PS. czasami było nawet słychać ulatujące ciśnienie" i mówi czyszcze nie turbawki z nagaru na kierownicach.Wymontował wy piaskował i złożył autko jak nowo narodzone.Nie szura nie muli i zasuwa. POZDRAWIAM
  10. Witam panowie ale jakie są domyślnie ustawione wartości pozatym chciałbym zrobić to vagiem jakich parametrów uczyć?Pozatym zmieniam olej co około 10000 km i chciałbym miec taką wartość a najlepiej jak by wyświetlało 9000 km.To bym był usatysfakcjonowany.
  11. Witam serdecznie zakupiłem audiczke A4 b6 zmieniłem zakupiłem vaga i zmieniłem olej na castrol gtx.Oczywiście czytałem kasowanie inspekcji,ale zabardzo nie rozumiem co i jak.Na liczniku wskazuje mi aktualnie 9800 km lub 225 dni.Jakie wartości ustawiacie i jak to zrobić.TNX
  12. Witam serdecznie wpadłem w posiadanie Audi B6 z oryginalnym radyjkiem chorus na kasetki bez zmieniarki i jak wiadomo na dzień dzisiejszy trochę to mało Miałem wcześniej audiczke b5 i tam miałem swojego pioneera Deh-80MP radyjko godne polecenia.Auta sie pozbyłem radyjko zostało. W aucie mam w czterech drzwiach głośniki, głośnik centralny i subwoofer.I mam następujące pytania. 1.Ztego co zauważyłem oryginalne radio sterowane jest sygnałem can bus więc o wyłączeniu radyjak z kluczyka mogę zapomnieć ? 2.Czy jest jakiś interfejs który by wyświetlał napisy przy zegarach jak to ma miejsce w oryginalnym radiu ? 3.Jak podłączyłem na krótko pioneera grał przód i centralny głośnik ale ten środkowy nie wyrabiał i charczał czy można go jakoś wyciszyć ? Stosując jakiś rezystor może 4.A bym zapomniał jak podłączyłem pionka nie odbierały stacje radiowe ,zapewne zasilenie wzmacniacza nie działało jak go uruchomić? 5.Wracając do oryginalnego radia słabą ma barwę wysokich częstotliwości (sopranów) na radiu naturalnie czy jak bym dokupił tą zmieniarke mp3 to barwa jest lepsza od audycji radiowych tzn.jest soczysta czy płaski dźwięk 6.Jak to jest z tym wejściem aux mam schemacik kostki ale jak uaktywnić wejście by naciskająć klawisz CD się uruchamiało ? Dzięki za odpowiedzie.[br]Dopisany: 17 Maj 2009, 23:05_________________________________________________Czy nikt z kolegów nie umie pomóc ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...