Skocz do zawartości

BartRose

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BartRose

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Plock

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

490 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BartRose

1

Reputacja

  1. BartRose

    B7 Crew

    Panowie Mechanik zauwazył delikatnie popekane wachacze gorne z przodu stwierdził ze jeszcze na tym mozna jezdzic. Pytanie do was czy kupowac cały komplet na przod z Lemforda czy jednak warty jest zakup z firmy Regum. Miał ktos doswiadczenia z firma Regum ? Poniewaz cenowo wypada to bardzo korzystnie podłog Lemf. Oraz jak wyglada wymiana,odrazu wszystkie czy wymienic ta gore tylko ?
  2. BartRose

    B7 Crew

    Chlopaki tak z ciekawosci zapytam w naszych B7 w silniku 1.8T zbiorniczku płyn chłodzniczy nachodzi do zbiorniczka spowrotem po zgaszeniu czy jak ? Bo mialem ostatnio dziwna sytłacje ze przy zgaszonym aucie mam minimum gdy zapale autko i sie nagrzeje płyn sie zwieksza ( tak wiem ze to normalne ) i mam go miedzy minimum a max a pozniej jak postało troche autko to mialem mniej minimalnie niz minimum. Druga sprawa płyn mierzymy na rozgrzanym silniku ???
  3. BartRose

    Uszkodzony Bagnet

    Witam Problem jest nastepujacy,zauwazylem ze w miejscu gdzie jest osadzony bagnet silnik sie poci,lub tez spływa minimalnie olej z bagneta w dol dokladnie nie jestem tego w stanie potwierdzic,co do objawow to silnik pracuje rowno,nie ma zadnych problemow,nie zasysa bagnetu oraz korka od wlewu oleju,oleju na 1200 km mi ubylo minimalnie. Czy ktos juz mial problemy z tym oraz czy wymiana bagnetu powinna pomoc??
  4. Dev jakie tarcze bys polecil na tył bo teraz mam wlozone s4 b6/7 szukac ori nowych czy masz cos do polecenia zamiennego a tez dobrego? Pozdrawiam
  5. BartRose

    Virtual Tuning

    Witam Potrzebuje zmienic felge w B7. Dokładnie tak jak wyzej zeby byla na felgach CVT 19" Prosze o przerobienie dwoch zdjec. Dziekuje Tutaj zdj Audi. http://fs5.directupload.net/images/160506/vkuncvb9.jpg http://fs5.directupload.net/images/160506/r4u4pkbh.jpg Felga Vossen CVT 19'' http://www.vossenwheels.com/resources/images/cvt/CVT-POL-1.jpg
  6. Dev co myslisz o zestawie Hamulce od S4 B7 tył, oraz zaciski A6 C6 S-line 347 przód ??? Zestaw oczywiscie do 1.8T Quattro.
  7. BartRose

    pokrywa zaworow

    No jakis pseudo mechanik to tak robil ze az zerwał gwint i dwoch srub nie da sie dokrecic,wypada aby gwintowac na srube 7 bo ori sa 6,wiec wychodzi na to ze trzeba podjechac do mechanika i niech nawierca gwint.
  8. BartRose

    pokrywa zaworow

    Witam Silnik 1.8T Mam problem z pokrywa zaworow okazalo sie ze z tylu silnika cieknie olej,silnik ładnie wyczyscilem i wyszlo ze to pokrywa zaworow,a bo głebszej diagnozie wyszlo ze jakis mechanik zerwal gwint na srubach i nie mozna dokrecic dobrze pokrywy,tak wiec zalozylem nowa uszczelke i dałem dłuzsze sruby ale niestety nic to nie pomoglo,dodam jeszcze gdy była zdejmowana pokrywa była ona przyklejona na silikon,zapewne cel taki zeby nie ciekl olej. I tutaj do was pytanie co moge zrobic w tej sytłacji,bo naprawde mnie ona irytuje tym bardziej ze na kazdych swiatłach czuc spalony olej dosc mocno. Myslalem zeby nagwintowac nowe otwory i zmienic srube z 6 na 7 tylko takie pytanie gdzie moge dostac takie sruby,prosil bym o pomoc osob ktore to robily lub wiedza co i jak. Pozdrawiam
  9. W sobote prowadze auto do mechanika,widac ze leci z gory po silniku z prawej strony,kolo glowicy sucho,pod klawiatura tez. Druga sprawa nagle wzroslo mi spalanie,gdy zapale auto spalanie pokazuje na poziomie 20l/100km bardzo dziwne,przejechalem 1 km dalej identycznie,moze troche spadlo ale gdy auto pozostawilem zapalone na postoju spalanie srednie caly czas roslo nawet do 24,5l a spalanie tym czasowe bylo na poziomie 36L czy to normalne objawy ?
  10. Hmm aktualnie jestem za granica bynajmniej do konca lipca,caly czas przed jazda sprawdzam stan oleju,ale tez musze powiedziec ze duzo nie jezdze bo to sa skape ilosci moze 20-30 km na tydz,wiec moze poszukam tutaj mechanika zeby ogarnal ten wyciek,chociaz jak jezdze to nie widac ubytku oleju stan caly czas ten sam,wiec jakie jest ryzyko nie naprawy tego w czasie ?
  11. ok mechanik ogarnal elektronike na nowo i jest cacy zero chec engine itp,ale wyskoczyl nowy problem nie bede zakladal nowego tematu po zrobieniu 2100 km wyskoczyla lampka od niskiego poziomu oleju,musialem dolac z 700ml,na silniku widac ze jest olej po prawej stronie,tak jak by lecial z gory,ale w bardzo malych ilosciach,dokladnie sie przygladalem czy to nie uszczelki pod klawiatura oraz glowica,niestety nie widac tam miejsc z ktorych moglo by ciec,poprostu sa suche,samochod chodzi rowno,temp stala,zadnych odglosow silnika,przedewszytskim zero kopcenia oraz oleju w płynie chlodniczym. Waszym zdaniem co to moze byc? Odma zatkana?
  12. Tak wychodzi na to ze tak,najwyzej zrobie jeszcze manwer z płukanka silnika i zaleje Motula lub liqui moly. Ja moge ci to wytłumaczyc jednie w ten spsosb ze sa problemy z elektronika czyli czesto wyskakuje check engine,jutro bede wiedzial cos wiecej czy sie uporal gdyz mial mu pomagac inny elektromechanik jeszcze wiec mam nadzieje ze bedzie wszytsko ładnie,jesli chodzi o dawce to byl brany slupek z turbo reszta od mojego zatartego silnika i byla robiona przekladka z BFB na BFB juz nie chciałem zeby bylo na BEX bo stwierdziłem ze latwiej bedzie to samo wsadzic.
  13. okey dzis jak odbiore auto ogarne vaga i bede dzialal dalej. Byłem u mechanika problemy sa tak z elektronika jak on to stwierdził silnik nie chce sie adoptowac pod komputer oraz okazało sie ze miska była klejona na silikon i zapchany smok.
  14. Najbezpieczniej z tego co wiem to co 80 Tys km ale niech wypowiedza sie fachowcy,ja bynajmniej tak aby slyszalem
  15. Dzis bede dzwonil albo sie przejade do mechanika i zapytam co i jak,jesli nic ciekawego nie stwierdzi zmienie go. Odrazu zapytam jaki koszt jest naprawy/wymiany panewek? Tez uwazam ze to moze byc smok gdyz cisnienie mi wywalilo dopiero jak naprawde auto sie gotowalo przy 220km/h a jesli nie to olej castrol. Tak wiec zastanawiam sie aby wykonac płukanke i zalac od nowa Motul lub Liqui Moly. Z koleji wczoraj jak pojezdzilem te 20 km check znikl a cisnienie nie wyskakiwalo,dziwna sprawa oraz jak rozmawialem z mechanikiem on mowi ze bylo duzo bledow ale takie blachostki i aby je pokasowali ale jak to powiedzial mieli duzy problem przy tym kasowaniu zeby te bledy nie pojawialy sie. Dzis jak uda mi sie odebrac Auto zrobie logi silnika itp na Vag-u Poważnie uważasz, że wstawienie do BFB wtrysków z BEX, zmienića softu i będzie lepiej niż na 2xcooler, wtryski, K03S w BEX'ie? ECU też się oczywiście różni. Tarcza sprzęgła jest na sprężynach. Aa.. i jeszcze jedno, o którym wszyscy zapomnieli : BEX ma 6 biegów. Moim zdaniem nie ma sensu zmieniać silnika na BEX, lecz dorzucić sam osprzęt. Owszem, jest tam jakaś różnica w szerokości kanałów, ale nie sądzę, żeby to była jakaś kolosalna różnica. U mnie by nie bylo problemu z wstawieniem silnika BEX poniewaz tez mam 6 biegow,jedynie czego mi brakowalo to orurowanie i intelcooler. Ale stwierdzilem ze zostane przy BFB a teraz musze sie pomeczyc zeby to wszystko ogarnac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...