Skocz do zawartości

bambaryła

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bambaryła

Informacje

  • Imię
    Heniek
  • Miasto
    Brzeg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

419 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bambaryła

0

Reputacja

  1. Cześć, możesz napisać jaki całościowy koszt takiej modyfikacji? Jak auto sprawuje się po dłuższym czasie?
  2. Okej kumam, nie ma już tradycyjnej książki serwisowej, tylko cyfrowa. Pozostaje zadzwonić do serwisu.
  3. Dostałem tylko poświadczenia przeglądów, na pewno nie zawracałbym tu nikomu gitary, gdybym miał numery części. Książka serwisowa nie była prowadzona, czemu nie wiem.
  4. Cześć Mogę Cię prosić o podanie klamotów do wymiany oleju w stronicu w mojej A4 B9 2.0 tfsi quattro ? VIN WAUZZZF43GA038769 Mam jeszcze pewne wątpliwości, może ty lub ktoś z kolegów pomoże mi je rozwiać. Auto pochodzi z polskiego salonu i było do końca serwisowane w aso, posiadam wszystkie papiery i wynika z nich, że przy przebiegu 56k został wymieniony jakiś olej przekładniowy, niestety nie jest napisane jaki. Czy może to oznaczać, że wymienili olej w skrzyni? Auto ma obecnie 79k na liczniku. Mimo wszystko noszę się z wymianą, dla spokoju głowy i ducha. Kolejne moje wątpliwości dotyczą prawidłowości działania tej skrzyni. Nie miałem nigdy auta z stronikiem, przy przerzucaniu z P na D lub z P na R czasem słychać takie stuknięcie, przy wrzucaniu P na postoju również. Nie jest to może jak walnięcie młotkiem, ale wyraźnie słyszalne. Co może być tego przyczyną? Dodam, że podczas jazdy skrzynia zmienia biegi płynnie i nie szarpie.
  5. Kolego scubi ja wiem, że takie producent zaleca, napisałem już powyżej. To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Ktoś się wypowie ?
  6. Cześć, Założyłem dziś do mojej A4 B8 Avant opony letnie 225/40/18, nośność 92Y, felga 8J. Wulkanizator zasiał we mnie ziarno niepewności mówiąc, że nie powinienem montować tych opon do mojego samochodu, gdyż nie jest to rozmiar homologowany do tego auta, audi zaleca przy rozmiarze 18 i profilu 40 oponę o szerokośći 245. Opona o takich parametrach to balon, a mi głównie zależy na wyglądzie, mniejsze znaczenie ma dla mnie komfort. Chciałem spytać się szanownych forumowiczów, czy zastosowanie takich opon będzie miało jakieś negatywne konsekwencje (o przekłamywaniu licznika wiem)? Chodzi mi głównie o względy bezpieczeństwa.
  7. 8E0 941 285 J Dzięki kolego za pamięć,pozdrawiam.
  8. Okej,możemy się tak umówić.Nie wiem jeszcze kiedy uda mi się ten czujnik sciągnąć,w zależności od terminów u mojego mechanika.Odezwę się do Ciebie na privie jak już go będę miał i dogadamy szczegóły.Dzięki za szybką odp. i pozdrowienia.
  9. Majątek nie,ale miałeś kolego podać mi numer fabryczny tego czujnika...a druga sprawa to,jak poznać na allegro czy czujnik jest ok czy nie,jak to większość z rozbitków albo ze szrotu pościągane...
  10. Przeczytałem cały temat,który mi podesłałeś,ale ja się za lutowanie i elektronikę nie zabieram.Podjadę do mechanika,żeby ten czujnik sciągnął. Podjąłbyś się próby naprawy? Nowy jest drogi,a używka może być tak samo stuknięta jak ten mój - trochę ruletka kupować coś takiego.Jaki byłby koszt takiej naprawy?
  11. Ok super.dzięki za pomoc,bo mnie razi ta kontrolka po oczach i mnie szlag trafia...
  12. Ok dzięki,a możesz mi powiedzieć gdzie znajdę numer fabryczny tej części? Bo na aukcjach sprzedawcy podają często tylko że czujnik do A4 ,ale do jakiego to już nie i podają właśnie numer fabryczny - nie chcę kupić czegoś co nie będzie pasować i później odsyłać i kombinować...
  13. Witam serdecznie.Od dłuższego czasu w mojej A4 B7 1.9 TDI 2006r. świeci się kontrolka sygnalizująca problem z poziomowaniem ksenonów i rzeczywiście świecą źle,jedna strona niżej niż druga.Mechanik po podłączeniu komputera zdiagnozował problem z czujnikiem poziomu ksenonów lewy przód.Słyszałem że czasem wystarczy ten czujnik obejrzeć,przeczyścić,sprawdzić podłączenie i będzie ok,innym razem trzeba go po prostu wymienić (koszt w ASO ok. 700zł) i stąd moje pytania - jaki jest numer fabryczny tej części żeby poszukać używki lub zamiennika,albo gdzie go można znaleźć,oraz czy komuś udało się coś takiego naprawić bez wymiany?Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...