-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O martinez320

-
Zasysa bagnet oleju, falują obroty w 1.8T BFB
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w 1.8T
Podaje dla potomnych numer cześci 035103245G którą trzeba wymienić gdy zasysa bagnet i wlew oleju. Temat zamknięty. -
Zasysa bagnet oleju, falują obroty w 1.8T BFB
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w 1.8T
Na chwilę obecną problem jest rozwiązany, wymieniłem zawór PCV i skasowałem błędy w ECU. Przy okazji proszę o słowo komentarza do listy błędów poniżej. 17511 - Sonda Lambda 1, bank 1 - obieg elementu grzejącego, - zwarcie do plusa P1103 16523 - Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - powolne zmiany P0139 16891 - Silnik krokowy ISC - wysokie obroty P0507 17544 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy P1136 17705 - Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia P1297 16684 - Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów P0300 16685 - Cylinder 1 - wypadanie zapłonów P0301 16686 - Cylinder 2 - wypadanie zapłonów P0302 16687 - Cylinder 3 - wypadanie zapłonów P0303 -
Witam, Proszę o poradę, od kilku dni po trasie z nad morza poajwił się problem falujących obrotów. Na gazie po rozgrzaniu obroty falują od 2500 do 1200, a benzynie nie falują natomiast jakby wypadały zapłony, w dodatku zapalił się check engine. Co najważniejsze w komorze silnika na biegu jałowym jest takie podciśnienie że z trudem można wyjąć bagnet lub otworzyć wlew oleju, a po wyjęciu bagnetu jest taki odkurzacz że syk słychać z 10 metrów. Przeszukując forum natknąłem się na podobny problem, jednak nie zrozumiałem jaka jest przyczyna, napisane jest że rurka nr 6 jest do wymiany co mi nic nie mówi. Prośba o pomoc, w diagnozie. Ps. tylko nie piszcie że odma bo to nie to...
-
Indetyfikacja i ocena Instalacji gazowej
martinez320 odpowiedział(a) na rokipat temat w Audi A4 B6/B7
Mam BRC już 4 rok, do tej pory wymieniłem tylko 1 raz reduktor bo puszczał gaz podciśnieniem do silnika, przez co słabo odpalał. Reszta jak dla mnie super, spalanie 13-15, dynamika bez uwag, żadnych przygód... -
17L to mi po mieście wychodzi przy katowaniu od zera do ... nieskończoności Na autostradzie powinien 13-15 wyjść, zależnie od buta, przynajmniej u mnie tak jest w 1.8T ... pzdr
-
mnie pali 14,5 l gazu w mieście w trasie przy 150-180 około 13,5 l, najmniej w trasie spalił 11L ale to się wlokłem z lekka instalka to BRC Seq.24
-
Dzięki serko, Gość na allegro też sugerował abym rozebrał i zmierzył średnicę przed zakupem, zatem w sobotę się za to zabiorę Pozdro M.
-
Witaj, Podepnę się pod wątek bo mnie też czeka ten zabieg. Czy zestaw naprawczy (gumnki i tłoczek) jest ogólnie dostępny i czy są jakieś typy w zależności od medelu / rocznika ? Z góry dzieki za info... Marcin
-
Niestety mnie też oszukał.
-
Witajcie, U mnie 253.000 km z czego około 100.000 km w gazie, teraz przymierzam się do wymiany rozrządu, uszczelek pod pokrywa zaworów i reduktora gazu bo ten już się kończy. Z "moimi" wyciekami, oleju dolewam 1L / 4000 km. Pozdro
-
Moim zdaniem to jest "dump valve" turbiny u mnie też tak jest, jedynie że nie wiem czy to dobrze czy to źle Jeżdżę już tak 6 miesięcy i nic się nie dzieje. cytuję forum: "DV - Dump valve - Zawór służący do upuszczania nadmiaru ciśnienia w autach zaopatrzonych w turbinę oraz przepustnicę. Zazwyczaj są to silniki benzynowe. W momencie gdy turbina wytwarza znaczne ciśnienie doładowania, natomiast kierowca zdejmie nogę z gazu, zamknięcie przepustnicy powoduje, że powietrze tłoczone przez przepustnicę nie znajduje żadnego ujścia i może uszkodzić przepustnicę oraz niepotrzebnie zatrzymywać rotor turbiny. W takim przypadku zawór dump valve upuszcza sprężone powietrze do atmosfery. Awaria zaworu prowadzi zazwyczaj do obniżenia lub zaniku doładowania (zablokowany w pozycji otwartej) lub uszkodzenia silnika krokowego przepustnicy lub jej mechaniki (zablokowany w pozycji zamkniętej). " Pozdrawiam
-
[B5 AEB] Zapchany kat, czy problem z turbo ?
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w Audi A4 B5
Witam po dłuższej przerwie, Dziwne zachowanie mojej turbiny wynikało z uszkodzenia zaworu sterującego. Koszt 230 zł w ASO i własna wymiana :> Pozdrawiam -
[B5 AEB] Po wyjęciu termostatu nadal się grzeje, ale mniej.
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w Audi A4 B5
Pompa wody wymieniona, problem z głowy dzięki za wszystkie podpowiedzi Aktualna temperatura wg klimatronika (kanał 49) oscyluje pomiędzy 94-98 st. Ps. Termostat Wahler założony, zobaczymy ile wytrzyma -
[B5 AEB] Po wyjęciu termostatu nadal się grzeje, ale mniej.
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w Audi A4 B5
Wczoraj sprawdzałem i na bank jest zapowietrzony. Co do pompy to się jeszcze wstrzymam, bo nie jestem pewien czy to nie przez zapowietrzenie. Jutro od rana kanał, i nie wyjdę z niego dopóki nie będzie dobrze -
[B5 AEB] Po wyjęciu termostatu nadal się grzeje, ale mniej.
martinez320 odpowiedział(a) na martinez320 temat w Audi A4 B5
Halo ? A co jest nie tak z Wahlerem, kupiłem najdroższy jaki mieli w Inter kars był jeszcze tańszy Vernet czy jakoś. No nic, jutro umówię się do Idczaka na Przybyszewskiego w Łodzi, zobaczymy co się wydarzy.