Skocz do zawartości

Loneliness

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Loneliness

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    xxx

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

344 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Loneliness

0

Reputacja

  1. Witam, myślę żeby zalać do swojego auta MOTUL SPECIFIC 5w30 a do tego jaki polecacie filtr? jest sens lać specifica czy może x-clean?
  2. Mam teraz zalanego Castrola 5w30.Chce przejść na Motula, czy Specific 5W30 (504/507) będzie ok ? za 175 zł jest do wzięcia w sklepie w którym kupuje klocki.
  3. ATE 13.0470-711.2 takie klocki miałem teraz założone i jestem przed zakupem kolejnego zestawu na przód. Co myślicie o tych klockach ATE 13.0460-7112 ? warto jest zakładać? tarcza nie wymieniam bo są ok.
  4. Witam, jestem przed wymianą klocków u siebie w aucie. Mam silnik BRD, macie jakieś sprawdzone i w fajne cenie klocki do polecenia ( przód i tył )
  5. Loneliness

    BRD - bierze olej

    Witam, dzisiaj wyciągnąłem filtr paliwa i żadnych plamek oleju pod światłem nie zauważyłem,ale zaniepokoiło mnie strasznie "czarne" paliwo. Wrzucam zdjęcia dla porównania paliwa z filtra oraz czystego. Filtra mam zamontowany firmy Man.
  6. Loneliness

    BRD - bierze olej

    Od bańki do bańki tyle nie ma. Spalił mi gdzieś 200ml podczas tego odcinka 1300 KM. Wcześniej przed wlaniem Castrola takiego spalania oleju nie było... Jeśli po wymianie będzie takie coś dalej to wtedy będę szukał przyczyny. Wycieku nie może mieć, ponieważ po wymianie uszczelki cały silnik myłem razem z dolna osłoną i jest sucho.
  7. Loneliness

    BRD - bierze olej

    Mam ten sam problem co kolega, Jeżdżę jeszcze na oleju LongLife III Audi. Taki był zalany przed kupnem, i dostałem jeszcze 0,5 litrowego pojemnika. Na początku zbytnio nie brał. Później ściągnąłem pokrywę zaworów i po założeniu zrobiłem 800 KM i patrze wyrzuca olej przez uszczelkę i dolałem olej. A, że byłem na wyjeździe to tylko dokupiłem olej w razie "W" castorla 1L o normach odpowiadających. Po przyjeździe wymieniłem uszczelkę i wtedy już uzupełniłem do wysokości górne bańki na bagnecie Castrolem. Teraz zrobiłem 1300KM i patrze a od Bańki do Bańki nie ma 2/3 wysokości. Obstawiam że to wina zmieszania teraz olejów Audi z tym "g..." Castrolem. Wcześniej tego nie miałem, żeby tak olej żarł.... Jak tylko skończy mi się dolewka to zmieniam na Motula. Ogólnie wszystko jest ok z silnikiem, jedynie męczy mnie taki głupi ciężki świst turbiny ( auto ma 188tkm ).
  8. Świece są w bardzo dobrym stanie. Sprawdzałem każdą z osobna, dlatego ściągałem pokrywę dlatego teraz mi wywala olej...
  9. Mam pytanie z innej beczki. Po nocy jak zapale auto muszę delikatnie pokręcić i odpala,ale jeśli przekręcę kluczyk tak ze 3 razy i za każdym poczekam po 2,3 sek. do odpala od strzała. Orientujecie się co może być?
  10. Ok, najpierw wymienię samą uszczelkę, jutro podjadę do sklepu. Śruby na jakiś klej wkręcać? Oprócz uszczelki coś jeszcze dawać? różnie ludzie piszą,jedni dają same uszczelki, inni dodają klej, a inni sam klej czytam slikon...
  11. Obstawiam uszczelkę. Nie cieknie z jednego miejsca, tylko w po całości, w każdym miejscu. Myślę, że obudowa jest ok. bo wcześniej nic się nie działo, po demontażu i montażu zaczęło wywalać olej... Jutro kupie uszczelkę. Znajomy mechanior powiedział, że firma ERLING jest bardzo dobra,coś o tym wiesz może ?
  12. Witam, miesiąc temu sprawdzałem u siebie w aucie świece żarowe. Ściągnąłem pokrywę zaworów, sprawdziłem świece i wszystko grało. wyczyściłem połączenie uszczelki w silnikiem ( uszczelka nie była wymieniana na nową ) i wziąłem się za dokręcanie. Mniej więcej dokręcałem od środka na zewnątrz śruby z siłą identyczną z jaką były dokręcone wcześniej. Po przejechaniu 800 km coś mnie wzięło na sprawdzenie czy jest sucho i okazało się, że robi się mokro. W związku z tym, że byłem na wyjeździe podjechałem do warsztatu pożyczyłem torxa i każdą śrubę dokręciłem z czuciem. Po kolejnym 1000km zaczęło jeszcze bardziej się pocić. Ściągnąłem pokrywę rozrządu i nawet tam jest wilgotno... Macie jakieś sposoby, które mogą pomóc załatać ten problem??? Myślałem o odkręceniu jeszcze raz pokrywy i przeczyszczeniu jej, może jakiś slikon zastosować? Jest jakiś system dokręcania śrub? pozdrawiam
  13. ok, dzięki, A o jakim oznaczeniu jest sterownik do skrętnego bixenona ? 4F0 910 357 F ten jest prawidłowy?
  14. Witam, posiadam w swojej B7 Xenony plus i nie wiem jak sprawdzić czy moje lampy są skrętne? Aktualnie nie mam kabla, ale wrzucę z ostatniego podłączania auta pod laptop log 17 i 55 bo to chyba w tym jest zapisane coś... Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000 Kodowanie: 0006018 Kod serwisu: WSC 50531 001 1048576 VCID: E6C8FAC1D23B0A2E811-5120 Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 8P0-907-357.lbl Oznaczenie elementu: 8P0 907 357 F Komponent: Dynamische LWR H02 0010 Weryfikacja: 00000001 Numer seryjny: Kodowanie: 0000005 Kod serwisu: WSC 06335 000 00000 VCID: 3D7AF5AD642DE9F6B0B-8068 Jest możliwość sprawdzenia czy posiadam w lampach funkcje skręcania? Kiedy w ogóle zaczyna działać skręcanie? Jedni mówią że na postoju, inni powyżej 30km/h a jeszcze inni że manualnie trzeba włączyć światła mijania, bo na auto nie działa ta funkcje. Z góry dzięki za pomoc.
  15. Witam, podepnę się do tematu. Mam coś podobnego, tylko że u mnie dzieje się tak podczas odpalania rano i jak auto postoi kilka godzin to też nie zapala od strzała. Wydaje mi się, że jest to wina akumulatora, ponieważ sprawdzałem teraz przed odpalaniem i pokazywał na woltomierzu 12,19V. Na filmiku czujnik pokazuje temperaturę 5,5*C, tak samo odpala przy temperaturze np. -5*C Obstawiam, że jest to akumulator do wymiany. odpalałem przy -8 z innego auta przez kable i po półtorej obrotu odpalił. http://youtu.be/KEjk_hbtJco
×
×
  • Dodaj nową pozycję...