
Oral
Pasjonat-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Oral

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
GPU
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1994
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Tak trochę wygląda jak by składana z kilku audic. może lewy spring jest niefabryczny ?
-
Odpięcie wężyka z zaworu nic nie daje paliwo znika . jak stoi chwilę to wraca. próbowałem dmuchać albo ssać i zero różnic. Zastanawiałem się nad potencjometrem ale nie sądzę żęby wibracje go zrzucały
-
Spróbuj nie zakładać miski i zobacz jak będzie chodzić
-
Nie powinno być dużej różnicy alternator powinien dać więcej mocy przy większym obciążeniu. P.S. jak znajdę chwile czasu to zrobię Tutka . Teraz nie ma mnie w domu jestem na awarii elektrowni.
-
Ortografia fantastyczna. Wnioskuję że e34 już zabiłeś. Osłonka jest potrzebna olej tak się nie pieni i wał nie robi takiego zamieszania w misce. Inne samochody to są inne samochody. Inne jeżdżą na oleju napędowym, mają świece żarowe, itd.
-
Z tego co mi wiadomo to Mobila rozlewa Orlen. Więc szału nie ma . Jak masz dużo złota to kup taki jak napisał kolega powyżej . Ja leję totala do a4 b5 1.8 LPG i jestem zadowolony. W a6 c5 2.4 lałem mobila i silniczek pił olej, pocił olej. zjadał uszczelki pod pokrywami. zmieniłem na motul i nagle problemy ustały. Zależnie od wieku samochodu wybierał bym firmę oleju . Nie jest powiedziane że pół syntetyk będzie płukał. Generalizując Motul, mobil, castrol płucze silnik. delikatniejsze są elfy, totale, (valvolaine chyba). Ludzie w koło zmieniają mobila na castrola i nie ma różnic. niewielu próbowało innych smarowań. Zapewne niedługo zostanę zgładzony za ten post
-
Ja po kupnie miałem problem ze szklankami i ciśnieniem oleju . około 2 bar przy 3 tys. obrotów. na zimnym. Wymieniłem pompę i olej na total quartz 7000 10w40 i silnik ucichł ciśnienie mam książkowe i niewiele ubytku oleju. Przejechane 360tys. 95 r ( nie wiem ile cofany ). Stary olej był czarny jak smoła i śmierdział niesamowicie jak w starym dieslu. poprzedni właściciel nie wiedział kiedy wymiana oleju była i na jaki. Wg mnie lany był jakiś mineral. Teraz na półsyntetyku szklanek nie słychać ciszej pracuje. Wg. mnie śmiało lej pół syntetyk byle nie mobila czy lotosa.
-
To nie to. żadnej różnicy. Jakieś inne pomysły ?
-
Mam problem z lampką podsufitki. Ogólnie działa ale tylko gdy włączę manualnie albo wyciągnę kluczyk ze stacyjki. Przełączniki otwartych drzwi działają bo reaguje gongiem gdy włączę światła pozycyjne i otworzę drzwi ( sygnał włączonych świateł ) P.S. Wcześniej lampka wcale nie działała z kluczyka bo ktoś dziwnie podpiął radio ale po poprawnym podłączeniu wrócił gong drzwi i uruchamianie się lampki po wyciągnięciu kluczyka . Jakieś propozycje gdzie szukać ? Aktualnie zdiąłem wykładzinę z podłogi więc mam wszystkie kable na wierzchu.
-
Podłącz miernik napięcia pod aku. z powrotu paliwa tam przy silniku poprowadź wężyk do jakiegoś zbiorniczka, wyciągnij przekaźnik pompy paliwa i wewnątrz do nogi 30 podaj + z akumulatora albo tam poszukaj które dwa wtyki zewrzeć żeby pompa pracowała . pomiar trwa 15 sekund ( 15 sekund uruchamiasz pompę i sprawdzasz napięcie podczas pomiaru - wybacz kolor ale ciężko to opisać ), odmierz dokładnie ile paliwa wypompowała najlepiej w mililitrach (Strzykawką przelej czy coś ) a ja Ci powiem czy dobrą ma wydajność. Najfantastyczniej jest robić pomiar na powrocie w komorze silnika a później pomiar przed filtrem paliwa . P.S. po sylwku mogę zrobić tutorial jak to się robi dokładnie .
-
Mnie vag oszukał z przepływką . Chociaż naftą przeczyść przepływke i dobrze wysusz
-
Ten problem rozwiązałem że gaszę na PB . ostatnie 100m na PB lecę i odpalam zawsze dobrze .
-
Przeczyść specjalnym sprejem przepływomierz. W moim szarpał i falował obrotami - myślałem że pompa zdycha ale czyszczenie przepływki uratowało sytuację ( o ile u Ciebie ona żyje ).
-
U mnie w 1.8 ADR jest to samo rocznik 95. Odpala normalnie. Próbowałem przekaźnikiem podawać sam paliwo i niczego to nie zmienia . Wg mnie starsze tak mają. Z odpalaniem to pomogło wyczyszczenie przepustnicy, odmy, przepływki, i adaptacja . Jest też pewien schemat jak sprawdzać czy układ sterujący wtryskiem poprawnie daje sygnał na przekaźnik paliwa. U mnie nie zgadza się właśnie to, że nie mam sygnału po przekręceniu stacyjki na zapłon. Serwisówka twierdzi że sterownik motronic ( czy jak się nazywa ) jest do wymiany ale nie ruszałem go.
-
Nie pracowała po gazowniku i całej sytuacji . błędy sprawdzałem nawet dziś i brak . na zimno na ciepło brak