Skocz do zawartości

tymson

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tymson

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Ełk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

261 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tymson

0

Reputacja

  1. można to mapować? czy najpierw trzeba by było się zająć korektami?
  2. siema, mógłby ktoś zerknąć na logi? 1.8t bex w q, mapa seria, dp. niestety taka strona bo vaglogi.pl nie działa https://vaglogs.com/log/003-020-Not-Running-184b7404-e4be-49d3-b336-2bc0d10319c9 https://vaglogs.com/log/002-033-Not-Running-8fe79fde-e2e2-4a85-9bdb-d999aea504df https://vaglogs.com/log/115-118-Not-Running-df1f8109-44ee-4e2e-83a5-195baaed1378 z góry bardzo dziękuję
  3. @Łukasz13 on przepuszcza w każdą stronę czy jakoś pracuje? czy to po prostu zwykły trójnik?
  4. @przem8 takie błędy wywala, z czego jeden to jest od sai bo się skończyło, drugi jest od kata bo nie mam
  5. @przem8 nie sprawdzałem, a co do przepływki przepływka była wymieniana
  6. @Łukasz13 a dokładnie który to zawór, to ten odpowietrzający skrzynię korbową?
  7. siema, pacjent 1.8t w q bex, silnik zaczął sypać okrutnie zapłonem, na jałowym biegu trzyma 1100 rpmów i faluje, tak jakby rzuca silnikiem logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_iuWRG6Y.html http://vaglogi.pl/log-003_020_c3D7MR9.html http://vaglogi.pl/log-115_118_D63KyZ.html logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_DqsBj.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Q5x44WH.html
  8. siema Wszystkim, mam pewien problem ze swoim bexem, szukam rozwiązania problemu przeładowania turbiny, który objawia się tylko przy wstawaniu turbo, jak zaczyna pracować turbina to zaczyna przeładowywać i w tym samym momencie zaczyna sypać zapłonem, w momencie kiedy przestaje przeładowywać turbo korekty zapłonu wracają do normy, dodam że n75 jest sprawne dv również, bo było przekładane z pieca o takim samym oznaczeniu bez jakichkolwiek błędów, a turbo jest po regeneracji. Jest to seria bez żadnej mapy, wsadzony dp. Od razu wrzucam logi, może ktoś pomoże TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM TuneZilla Log Viewer LOG.TUNEZILLA.COM
  9. cześć mam pytanie na szybko chciałbym założyć 16” felgi do a4 b5 tylko nie wiem jakie osadzenie i jakie opony przy danym osadzeniu
  10. tymson

    Kluczyk Scyzoryk

    też mi się tak wydaje, ale nigdzie, a nigdzie tego znaleźć nie mogę.... ;p
  11. tymson

    Kluczyk Scyzoryk

    witam witam, sorki że tak długo ale wiele różnych czynników się złożyło na to , a więc sprawa wygląda tak, tutaj zdjęcie: http://www22.zippyshare.com/v/qcT1Gy4f/file.html a zestaw jest taki, kluczy + pilot (prawdopodobnie nie oryginalny) i tak to właśnie działa, a zgodnie z pompką do centrala nie powinno mieć to miejsca, tak mi się wydaję
  12. tymson

    Kluczyk Scyzoryk

    dobra, to już wiem bo sprawdziłem, ale jest taki mankament, a mianowicie że ja mam pilot który działa, i dziwi mnie to na jakiej on zasadzie działa, wiem że to nie jest oryginalny pilot, ale żadnej innej centralki nie znalazłem do niego któregoś dnia wrzucę demonstrację tego o to urządzenia
  13. tymson

    Kluczyk Scyzoryk

    cześć, sorki że tak długo, ale nie miałem czasu, więc znalazłem go trochę w ten weekend i zajrzałem co się tam kryje, no i znalazłem coś takiego, czy to jest to o czym mówimy ? http://www58.zippyshare.com/v/44186037/file.html
  14. tymson

    Kluczyk Scyzoryk

    co do położenia pompki znalazłem, nie wiem czy to akurat tam ale piszą że to prawe nadkole w bagażniku dobra dzięki, jutro ogarnę co i jak i napiszę dzięki bardzo za info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...