Art85
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Art85
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Biecz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Art85
0
Reputacja
-
turbina jest niby pewna wyciągnięta z rozbitka, no powiedzmy że nowa nie jest ale nie powinna brać tyle oleju co poprzednia tak w nawiasie jak kupiłem to auto to miało wydmuchaną uszczelke teoretycznie. jak jeździło się do 2.500 obrotów to wody nie wywalało a jak depło się więcej to przez zbiorniczek potrafiło wydmuchać 2l płynu na krutkim odcinku drogi, przy czym nie gotowało go. po zdjęciu głowicy okazało się że głowica jest postrzelana i to bardzo, więc założyłem inna od 1Z tylko ją zregenerowałem więc jest pewna bo nie jest postrzelana zawory dotarte, uszczelniacze nowe i miało śmigać. silnik miał wycieki na wałku pośrednim i na wale więc zasugerowałem się że tamtedy olej ucieka. teraz wycieków nie ma a olej dalej ginie. wydaje mi się że poprzedni właściciel nie za często sprawdzał poziom płynu i przegrzał silnik pierścienie się posypały od temperatury. i teraz zastanawiam się czy nie lepiej włożyć dołu od 1Z który posiadam żeby nie okazało się że po wymianie pierścieni będzie za jakiś czas to samo.
-
mi bieże 1l na 1000 km zrobiłem uszczelniacze zaworowe, uszczelniłem silnik podmieniłem turbine i co dalej?? pozostało mi zwalić jeszcze raz głowice i wymienić pierścienie zaznacze że ciśnienie na celindrach szałowe nie jest wynosi po 24 i 25 bar. dodam że silnik dobrze mi pali nie dymi, a przynajmniej w normie jak na disla ma odczówalnom moc jak na AFN przystało tylko gdzie ten olej 1l na 10000k bym się nie przejmował
-
Witam, mażyło mi się audi z quattro więc sprawilem sobie Audi a4 b5 avant 1.9 tdi quattro 1997r troszke już zjeźdzone więc musze zasięgnąć doświadczeń kolegów forumowiczów by życie stało się jeszcze przyjemniejsze. Pozdrawiam.