Skocz do zawartości

koppara

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koppara

Informacje

  • Imię
    Marceli
  • Miasto
    Wwa

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

320 wyświetleń profilu

Osiągnięcia koppara

1

Reputacja

  1. oj tam oj tam… potrzeba mi aktywatora, czy jakiś dobry człowiek udostępniłby mi linka? oczywiście na prv do testów ))
  2. koledzy a zlitujcie się i podrzućcie pomysł gdzie takiej mapy 3G szukać?
  3. to jak wie ktoś jaka to żarówa i jak ją wyłuskać? z oględzin wynika że dłoń ma za mało stawów by ją wyjąć bez wykręcania całej lampy, tylko teraz co poodkręcać by mi przypadkiem nie spadł silnik na podłogę
  4. No dobra dziś trochę więcej pojeździłem i może poczułem lekką różnicę między ustawieniami silnika/skrzyni. Ale różnica jest tak delikatna że nie mam pewności czy to efekt placebo, moja chęć by było inaczej czy to faktyczna różnica Zmiana ustawień kierownicy nieodczuwalna No cóż, opcja dla bajeru żeby się pochwalić i powiedzieć pasażerom by się trzymali bo zmieniam charakterystykę silnika mojego kopciucha i oto przybywają konie mechaniczne a na spota się faktycznie kiedyś wybiorę żeby faktycznie porównać kilka opcji
  5. czy chodzi o ustawienie ZIELONYM MENU CAR ---> CARDEVICELIST ---> ZAZNACZONY Charisma i Pozniej przechodzimy do CARMENUOPERATION ---> zaznaczamy wartosc 5 to tak. Idę odkręcić zmiany i dam znać jak wyszło… kurde, zapisałem stare wartości kanałów jakie miałem przed zmianami ale nie zapisałem kanału 63, czy może ktoś mi podpowiedzieć co tam mogło być???? pozostałe mam tak: 63 - ? 64 - 218, 65 - 0, 66 - 15. Wydaje mi że że tam było 0, możliwe? edit: zmieniłem wartości na pierwotne tzn kanał 63 - 0 (chyba taki był poprzednio) kanał 64 - 218 kanał 65 - 0 kanał 66 - 47 - zgodnie z sugestią andynl ale opcja Efficiency się nie pojawiła, zostały tylko comfort/auto/dynamic zero zmian w jeżdzie, albo na tyle małe że nie zauważam, ale raczej brak
  6. W moim jest doświetlanie, chodzi mi o żarówę widoczną na zdjęciu. Wracam do pytania głównego by nie rozwadniać tematu - jak zmienić tę żarówkę, czy trzeba wyjąć cały reflektor? Jeśli tak to czy ktoś mógłby na jakimś obrazku zaznaczyć które śruby okręcić?
  7. żółta w znaczeniu halogenowa, ta doświetlająca zakręty. Chcę ją wymienić na LED.
  8. ja nie mam, wydawało mi się, że zmiany można robić w MMI
  9. Cześć, czy ktoś z Was wymieniał albo wie jak to zrobić? Chodzi mi po głowie wymiana żarówki żółtej halogenowej która siedzi w reflektorze bi-xenon na ledową by świeciła w białym kolorze i żarówki kierunku (żeby już był komplet ledów . Pytania zatem: - czy jest w ogóle pomarańczowy led do kierunków? - jaka żarówka powinna być do doświetlania zakrętów? H11? Czy led będzie efektywny, tzn tak samo jasno świecił? - jak dostać się do żarówki - czy tylko przez wyjęcie całego reflektora? Jakie śruby odkręcić? jakiś manual ktoś może mi pokrótce przedstawić? Dzięki z góry
  10. kurcze po wypowiedziach kolegów nastawiałem się na jakieś wielkie łał, i wolałbym żeby ktoś powiedział że coś pominąłem…
  11. Panowie, mam a4 z 2012 multitronic po lifcie, MMI 3G, w kodach wyposażenia mam "QZ7 Power steering". Zrobiłem wszystko co napisane tzn: 1) zmiana w ukrytym menu (włączenie Charisma i ustawienie Charisma na 5) 2) restart MMI 3) zakodowanie MODUŁ CENTRLANEJ ELEKTRYKI 09 w kanale 63 wartości 4, w kanale 64 wartości 4, 65 i 66 wartości 4 w MMI pojawiła się opcja Audi drive select individual ale na szaro. Nie dało się do niej wejść acha po podłączeniu sie VAG Can (mam kabel vag can pro) wartości sa takie jak ustawiłem tzn "4" więc czytałem dalej. Dalej zrobiłem to co napisał kolega tobi9988 tobi9988, dnia 11 Kwie 2014 - 09:37, napisał: Zakodowałem dla opcji bez guzika czyli: STG 09 Byte 7, bit 5 ->1 Byte 8, bit 1 ->1 Byte 8, bit 2 ->1 Byte 17, bit 7 ->1 Potem dla kanałów od 63-66 przestawiłem warość na 4 Właczyłem opcję w MMI i teraz w MMI pojawiło się aktywne menu "Audi drive select individual" dające mi możliwość zmiany Engine / gearbox - możliwe wartości comfort/auto/dynamic Steering - możliwe wartości comfort/auto/dynamic tylko że zmiana tych parametrów kompletnie nie jest odczuwalna. Samochód bez wzlgędu na zmianę jeżdzi tak samo. Robię coś źle? edyt: No i błędów brak. Nawet tego o braku guzika
  12. Znam Darka, robiłem u niego kilka swoich poprzednich aut specjalizuje się w grupie VAG, ale tani nie jest. Ostatnio pojechałem do niego z Passatem na wymianę koła dwumasowego, Skasował mnie na 3,5 tys i po tygodniu zaczęło coś telepać autem. Wróciłem i on stwierdził że skrzynia DSG się posypała. Zatem znalazłem gościa w Tucholi i pojechałem tam. Gość stwierdził że silnik nie był dokręcony, że nie jedna łapa była odkręcona. Od tej pory do Darka nie jeżdżę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...