-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Porter3

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.4 V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
468 wyświetleń profilu
-
Witam, jakie świece dedykowane są dla 2.4 v6 165KM ? (z LPG).
-
Cześć, Od kilku dni podczas jazdy brakuje mu mocy na niskich obrotach (poniżej 2000). Czasem rozpędzając auto z delikatnie wciśnietym gazem, szarpie, buja budą, słabo się rozpędza. Gdy dam gaz w podłoge i wejdzie na wyższe obroty to jakoś idzie. Na LPG i PB tak samo, ale trochę lepiej na PB. Dodam, że z nawiewu po nagrzaniu silnika czuć dziwny zapach, jakby lekkiej spalenizny - może to być związane... Nie wymieniałem jeszcze świec i mam nadzieję, że one mogą być problemem? Zastanawiam się, czy winowajcą może być tiptronic, mimo, że biegi zmienia cicho, bez szarpnięcia? Czasem gdy się tak zadławi, pobuja budą podczas powolnego przyspieszania to słychać jakiś czasem stuk - ale chyba nie ze skrzyni, a z zawieszenia. Jeśli rozpędzam auto z gazem w podłodze to idzie dobrze. Było też tak, że po odpaleniu pobujał obrotami, wrzuciłem wsteczny i zgasł. Odpala bez problemu, ale dziwi mnie to zgaśnięcie... Czy zimny, ciepły to czasem się pojawia to dławienie, bujanie, mulenie. Czekam na interfejs, może wyskoczą jakieś błędy, Czy te objawy pasują do zużytych świec? Aktualizacja: - często problem z odpaleniem na zimnym, - na ciepłym dławienie, falowanie. Sprawdziłem błędy i mam winowajcę: 16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too Low Zamawiam czujnik i mam nadzieje, że problem zniknie. ROZWIĄZANY PROBLEM: Wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego rozwiązała problem: - auto odpala na zimnym bez problemu, - na ciepłym na niskich obrotach ładnie się zbiera, - nie ma szarpania ani falowania obrotów.
-
Tak - potwierdzam. Alternator zregenerowany i jest cisza Dzięki.
-
tfk83 - Dzięki.
-
Cześć, - od pewnego czasu na zimnym słychać chrobitanie nierownomierne na wolnych obrotach z okolic jakby alternatora; - dziś podczas jazdy zapalila się ikonka akumulatora i wskaźnik spadł do ok 12V; - skończyło się tak, że w końcu całkiem rozładowało akumulator i auto zgasło - naładowalem akumulator, odpala, ale kontrolka nadal świeci. To się stało nagle. Pytanie: 1. Czy to chrobotanie wskazuje na uszkodzenie altka? 2. Czy podpinając pod mój komputer może mi wskazać np. błąd regulatora napięcia?
-
Cześć, Zdarzyło Wam się kiedyś nie sprzedawać, ale zamienić autami (gdzie ewentualnie wystawialiście zamianę) ? Ciekawi mnie, dlaczego ktoś chce zamienić. Bo nie może sprzedać i "szuka jelenia" ? Macie w tym jakieś doświadczenia?
-
chyba jeszcze nie wrócili
-
masz Ci los... W weekend pracuję do 21...
-
Ja też mógłbym podjechać.
-
16514 P0130 O2 Sensor Circ.,Bank1-Sensor1 Malfunction Sonda Lambda
-
znajdź instrukcję Audi A4 B5 (jest chyba na forum) i tam są opisane wszystkie kontrolki i możliwe przyczyny.
-
Obstawiam, że to komunikat o minimalnym poziomie oleju albo komunikat błędu Oil Sensor. http://s19.photobucket.com/user/walky_talky20/media/Audi-Oil-Warnings.png.html
-
a macie tak w Tiptronicu, że przy delikatnej jeździe, jak dodajecie gaz to czasem jest jakby taka dziura (nie ciągnie) i trzeba wtedy mocniej wcisnąć gaz? Chyba, że to moment na granicy zmiany biegu?
-
Ja też
-
Co było problemem?