Skocz do zawartości

arek974

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek974

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia arek974

0

Reputacja

  1. Witam, odświeże temat ,czy miał ktoś przypadek aby po wymianie dyszy dławiącej na NRF wewnątrz auta słyszał jakby wycie przy pracujące klimie (zwiększa się z prędkością obrotową silnika ,najbardziej słychać na wolnych obrotach i przy schodzeniu ze średnich ) .Po podniesienu maski bardzo delikatnie słychać w rejonie dyszy a w kabinie sporo głośniej . Na pewno nie jest to sprężarka po tamtej stronie cisza .
  2. tak to jest jak cena jest wyznacznikiem ,gdzie się zakłada instalację ,miało być tanio to jest ,przecież w ramach gwarancji nic lepszego za gratis ci raczej nie założą
  3. To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA .
  4. No właśnie po dokładnym rozkodowaniu Vin wychodzi że jest to zawieszenie sportowe ,na wlepce jest 1BE ,ale jest naprawde niskie 63 cm na oponie 16 i komfortu to ja tam niestety nie widze ,może zbyt krótko jeszcze nim jeżdże (ok tygodnia ) zobaczymy , ale chyba rozejże się za standartem .
  5. Koledzy kupiłem auto z zawieszeniem 1BE , OYK,OJG ,problem w tym że jak dla mnie jest za twarde i nisko stoi ,poradzcie jak go przywrócić do normalności ,jakie amory -czy musze je wymieniać i sprężyny ,auto jak w profilu koła 16.
  6. Witam wszystkich Forumowiczów ,jestem z Lublina i jestem świeżym posiadaczem Audi A4 B6 1,8T BEX .Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...