arek974
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O arek974
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia arek974
0
Reputacja
-
Witam, odświeże temat ,czy miał ktoś przypadek aby po wymianie dyszy dławiącej na NRF wewnątrz auta słyszał jakby wycie przy pracujące klimie (zwiększa się z prędkością obrotową silnika ,najbardziej słychać na wolnych obrotach i przy schodzeniu ze średnich ) .Po podniesienu maski bardzo delikatnie słychać w rejonie dyszy a w kabinie sporo głośniej . Na pewno nie jest to sprężarka po tamtej stronie cisza .
-
tak to jest jak cena jest wyznacznikiem ,gdzie się zakłada instalację ,miało być tanio to jest ,przecież w ramach gwarancji nic lepszego za gratis ci raczej nie założą
-
To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA .
-
No właśnie po dokładnym rozkodowaniu Vin wychodzi że jest to zawieszenie sportowe ,na wlepce jest 1BE ,ale jest naprawde niskie 63 cm na oponie 16 i komfortu to ja tam niestety nie widze ,może zbyt krótko jeszcze nim jeżdże (ok tygodnia ) zobaczymy , ale chyba rozejże się za standartem .
-
Koledzy kupiłem auto z zawieszeniem 1BE , OYK,OJG ,problem w tym że jak dla mnie jest za twarde i nisko stoi ,poradzcie jak go przywrócić do normalności ,jakie amory -czy musze je wymieniać i sprężyny ,auto jak w profilu koła 16.
-
Witam wszystkich Forumowiczów ,jestem z Lublina i jestem świeżym posiadaczem Audi A4 B6 1,8T BEX .Pozdrawiam