Jump to content
IGNORED

Nieszczęsne zawieszenie


arek974
 Share

Recommended Posts

Koledzy kupiłem auto z zawieszeniem 1BE , OYK,OJG ,problem w tym że jak dla mnie jest za twarde i nisko stoi ,poradzcie jak go przywrócić do normalności ,jakie amory -czy musze je wymieniać i sprężyny ,auto jak w profilu koła 16.

Link to comment
Share on other sites

1BE jest bardzo komfortowe w porównianiu do 1BV ;) ale jak masz BEXA w quattro to lepiej zapolowac na jakiś "mądry" gwint, auto będzie dalej dobrze wyglądało, dobrze się prowadziło i komfort zostanie na przyzwoitym poziomie ;)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie po dokładnym rozkodowaniu Vin wychodzi że jest to zawieszenie sportowe ,na wlepce jest 1BE ,ale jest naprawde niskie 63 cm na oponie 16 i komfortu to ja tam niestety nie widze ,może zbyt krótko jeszcze nim jeżdże (ok tygodnia ) zobaczymy , ale chyba rozejże się za standartem .

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Jaki jest orientacyjny koszt wymiany całego zawieszenia? Chodzi o części + robocizna.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

amortyzatory + wahacze(ori lem) + robocizna =3000-3200zł

Link to comment
Share on other sites

amortyzatory + wahacze(ori lem) + robocizna =3000-3200zł

Ok, dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

Za LMa 2500zł czesciami i robota mozna ogarnąć.

Link to comment
Share on other sites

Większość uważa że 1BE jest jeszcze za mało precyzyjne i minimum to 1BV ale jak Ci zależało na komforcie to po co Audi kupowałeś? Nawet 1BA jest dość twardym zawiasem (choć i tak większość mówi że to ponton). Trzeba było celować w jakiegoś francuza. Audi fajnie i precyzyjnie się prowadzą ale kosztem komfortu. 1BE, Twój silnik i napęd to marzenie wielu na tym forum więc nie szukaj dziury w całym tylko się przyzwyczaj do jazdy tym autkiem. Na prawdę da Ci wiele przyjemności.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz kropki na springach.

możliwe ze juz ktoś przy nich grzebał

Link to comment
Share on other sites

na 16 też mam 63cm i mam ori 1be jedynie co zmienione to amory z tyłu

Link to comment
Share on other sites

Kolego ja miałem 1BV po zmianie na 1BA różnica kolosalna na komfort z precyzją prowadzenia na minus ale już się przyzwyczaiłem i nie wrócił bym na 1BV. Radość z 1BV miałem tylko na autostradach i na s-kach na co dzień dramat nie ten kraj, nie te drogi :D

Link to comment
Share on other sites

I tak dobrze, że jeździsz na 16" i w miarę normalnym profilu, na 17" jeżdżenie po innych drogach niż nowe czuć we wnętrznościach :kwasny:

Link to comment
Share on other sites

To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA .

Link to comment
Share on other sites

jak cos to mam zawieszenie 1BA na sprzedaz ktore podejdzie do Twojego auta.

Link to comment
Share on other sites

Siemanko wszystkim.

Historia zaczyna się o tego że moja audi była trochę wysoko a cenię sobie wygląd i postanowiłem wymienić zawieszenie na S-line .

Zawieszenie kupiłem i odstawiłem do majstra na wymianę oczywiście nie zadowoliło mnie to bo była dalej za wysoko, po jakimś miesiącu poleciałem spr. zbieżność a tu mechanik do mnie że, prawe koło z tyłu wystaje 2 cm bardziej niż to drugie koło na tej samej osi .... :kwasny:

Wiadome jest to że jak pojade do typa co zakładał zawieszenie to się wyprze wszystkiego i teraz pytanie co z tym zrobić ?(Wymieniane było wszystko amorki, sprężynki, i wszystkie wahacze itp).

Link to comment
Share on other sites

No sam nie wiem co ma wymiana amora do tego że koło wystaje 2 cm. Że niby jak to przestawił? Robiłeś wcześniej zbieżność, jeśli tak i masz kwit to jedź do typa i niech robi. A może był dzwon???

Link to comment
Share on other sites

Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy


Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy

Wymieniałem też piastę na tej stronie może różni się od drugiej?


Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy


Dzwona nie było na 100%, auto było spr. miernikiem i wszystko cacy

Wymieniałem też piastę na tej stronie może różni się od drugiej?

A może jest regulacja tylnej belki ???

Link to comment
Share on other sites

To mnie kolego " siemamcz " pocieszyłeś ,właśnie mam takie samo odczucie na równym asfalcie jest bajka trzyma się jak przyklejony ,a po mieście horror ,chyba przymierze się do 1BA .

Kolego sprężyny kupiłem oryginalne z 1ba z przelotem 140 tyś. w kategoriach wagowych dokładnie pod moje auto a amorki nowe bilsteina, zamienniki do zawieszenia 1ba. Nowe gumy dolne, górne, osłony i odboje i jest bardzo dobrze jak na moje potrzeby i odczucia.

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź też ET tylnych felg, może się różnią o 20 mm :hi::)

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz czy dolne wahacze sa osadzone we wlasciwych miejscach podwozia

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Felgi mają niestety te same et na dniach jadę ustalać co jest grane jestem niemal na 100% pewny ze tego nie było bo miałem wcześniej też felgi z dystansem i nic nie wystawalo

Link to comment
Share on other sites

1BD z S4, pewnie niezły beton..

Link to comment
Share on other sites

Auto bedzie wygladac jak allroad

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...