Skocz do zawartości

sasak2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sasak2

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sasak2

0

Reputacja

  1. sasak2

    Problem z elektryka

    Pierwsza diagnoza padła na kostkę stacyjki więc ja wymieniłem , pompkę kupiłem używana o tych samych nr . Na starej i nowej pompce rezultat jest ten sam.
  2. sasak2

    Problem z elektryka

    Witam . Mam problem z elektryka w mojej A4b5 2000 r . Otóż zalała mi się pompka centralnego zamka . Zakupiłem nowa i teraz po podłączeniu wszystkiego gdy wyciągam kluczyk auto dalej chodzi tak samo nawiew i klimatronic. Zmieniłem kostkę stacyjki nic się nie zmieniło . Gdy nie mam bezpiecznika nr 38 czy 39 ( ten od centralnego zamka ) to wszystko jest ok , auto gasi się po wyciągnięcie kluczyka tylko nie mam centralnego . Jakieś pomysły ? Pozdrawiam
  3. Witam , otóż chce zmienić pompowtryski w moim ajm na AL, ale mam pytanie czy auto po zmianie odpali i będe mógł dojechać do tunera 100-200 km ? Pozdrawiam
  4. sasak2

    Problem z temperatura

    Pompa wody nowa niedawno rozrząd zmieniałem . Wentylator od klimy nie działa ale z tego co wiem załącza sie on dopiero od 100 st gdzie zdrowe auto nie powinno dochodzić do takich temperatur ? I jak wspomniałem prędzej problem zaczyna wzrastać prędzej przy 30 stopniach na dworze nie grzał sie jak teraz . Z tego co sie orientuje układ w tdi sam sie odpowietrza ? I jak sprawdzic czujnik temperatury , jedynie wymiana ?
  5. sasak2

    Problem z temperatura

    Witam , mam problem z temperatura w moim aucie a4b5 1,9 tdi awx predzej ajm . Otoz samochod przy powolnej jeździe zazwyczaj sie nie dogrzewa , (zazwyczaj) bo czasem ma lepsze chwile , nie bylo to dla mnie problemem bo wolno nie jezdze . Ale samochod zaczal sie przegrzewac na wysokich obrotach , predzej dzialo sie to przy predkosciach 180 w zwyz , teraz zaczelo od 160 . Wymienialem juz 3 razy termostat , obecnie mam orginalny . Czy moze miec to zwiazek z pompowtryskami które są w nie najlepszej kondycji ? Pozdrawiam
  6. A4b5 1,9 tdi ajm . 240 tys realne i koniec silnika . Ostatnie 40 tys po programie na 145ps. prędkości autostradowe czesto 200 + , nie przeżyła tego ;p
  7. sasak2

    Wyrzuca olej bagnetem

    Wlasnie miała upust do atmosfery i to był problem , dopiero gdy podłączyłem spowrotem do dolotu sie poprawiło , widocznie podciśnienie z turbo również otwiera zawór . Do tego konkretne czyszczenie pokrywy i problem rozwiązany . Pozdrawiam
  8. sasak2

    Wyrzuca olej bagnetem

    Witam . Mam problem z moim audi . Pacjent to audi A4b5 quattro 1,9 tdi silnik włożony awx , turbo brd zrobiona na 180 Ps . Egr wyrzucony . Otóż postanowiłem założyć Oil catch tank , przeczyścić cały dolot i przy okazji zmieniłem olej , po zabiegu wyrzuca olej bagnetem ponad pół litra w przeciągu 100 km silnik cały w oleju w OCT ani kropli . I mam pytanie jak sprawdzic czy odma jest drożna ? Jak dmucham lub ciągnę w rurkę od odmy jest delikatny opór czy to normalne? I skąd taki wyciek na bagnecie po tym zabiegu ? Przed zabiegiem przez bagnet nie leciało nic co najwyżej bagnet był delikatnie podniesiony nic więcej . Ma ktoś jakiś pomysł ? Z góry dziękuje za odp . Pozdrawiam
  9. Witam , Mam dziwny problem z centralnym zamkiem , otóż po tym jak mi wywalilo bezpiecznik i wyciagnelem zalana pompke od centralnego z bagaznika . Rozebrałem i wysuszyłem wszystko dałem nowy bezpiecznik , pompka dziala zamek zamyka ale w momencie jak przekrece kluczyk nie wyłacza mi zapłonu , musze wyłączyć auto bezpiecznikiem od centralnego zamka . Móglby mi ktos pomoc gdzie szukac przyczyny ? Dodam ze mój samochód to audi a4b5 1,9 tdi quattro , I była to karetka z niemiec. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...