Skocz do zawartości

audipz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audipz

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

377 wyświetleń profilu

Osiągnięcia audipz

0

Reputacja

  1. W kwestii dziwnych szumów po wciśnięciu sprzęgła polecam poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293048-po-wymiania-lozyska-wyciskowego-dalej-szumi/ Przy wymianie dwumasy trzeba zawsze wymienić też łożyska igiełkowe, których nie dostaniemy razem z zestawem dwumasy (więcej w temacie, do którego podałem link) Koszt regenerowanego zestawu dwumas + sprzęgło z gwarancją 12 mc to 1100-1200 zł w sprzeglo-service
  2. Ehh... U mnie już euforia o zaoszczędzonych pieniądzach legła w gruzach . Myślałem że to obiaw innych podzespołów lecz moje obawy potwierdziły się , że na wolnych obrotach czasami zacznie bujac autem to jest na 100 % dwumas ;( mogłem odrazu wymienić komplet u mnie też w końcu cisza... ale dwumase podejrzewał mój mechanik jak tylko do niego podjechałem autem. I faktycznie po rozebraniu dwumas był zużyty. Wymieniłem samą dwumasę na regenerowaną + łożysko wyciskowe i 2 pozostałe łożyska (jedno jest w dwumasie, drugie jest na wałku przechodzącym przez dwumas i sprzęgło). Samego sprzęgła nie wymieniałem - wyglądało jak nowe (poprzedni właściciel musiał je wymieniać chwilę przed sprzedażą auta). Koszt samych łożysk - łożysko wyciskowe z tuleją prowadzącą ok 220 zł, pozostałe 2 łożyska ok 160 zł (tylko one zakupione w ASO, wyciskowe w sklepie z częściami). I najpierw trzeba wyjąc dwumasę i dopiero później dobierać do tego te łożyska - w tym samym modelu i silniku VG wkładał dwumasy zarówno od LUK jak i SACHS - w ASO po VINie nie są w stanie sprawdzić jakiej firmy ma się zestaw (co wg mnie jest chore...). Dwumas mam regenerowany ze sprzeglo-service WAŻNE - kupując nowe koło dwumasowe (nie ważne czy w zestawie ze sprzęgłem czy bez) nie dostajemy tych 3 łożysk!!! Trzeba je kupić samemu! U mnie był jeszcze problem z pompą sprzęgła... ale na tą chwilę, po 3 tyg. od wymiany wszystkiego i przejechaniu 1,5 tys. km jest ok @grochos - jak dopiero dwumasa zaczyna się lekko objawiać to możesz jeszcze trochę spokojnie polatać oczywiście bez szaleństw i żyłowania silnika na maxa mi mechanik powiedział, że na swojej przejadę jeszcze spokojnie z 10 000 km. Ale chciałem to zrobić od razu, by nie płacić 2x za wyjęcie skrzyni.
  3. Witam W moim Audi A4 B8 2.0TDI 143KM co jakiś czas zawiesza się wduszony pedał sprzęgła - muszę go odciągnąć stopą. Zawiesza się tylko przy jedynce i dwójce. Czy przyczyną jest zużyty wysprzęglik? Jeśli tak to gdzie on się znajduje? Czy jest połączony z układem hamulcowym? Czy podczas jego wymiany należy wymienić coś jeszcze? Jeśli temat już był to poproszę o link - niestety nic nie znalazłem przez wyszukiwarkę.
  4. Ja myślałem , że również przejade pare tys. jeszcze na tym ale kilometr za kilometrem było coraz głośniej . wiec odrazu wymieniłem . generalnie polecam zamówić wszystkie łożyska zarówno te w dwumasie ( przekrój jest równy grubości małego palca) równiez te w sprzęgle i oporowe . ale skoro oporowe juz wymieniłeś to zostały dwa Grochos, podpinam się pod temat i też proszę o dokładną informację, które części wymieniłeś - mam ten sam objaw, a mechanik stwierdził, że "dwumasa do wymiany", a z tego co widzę to może to być coś tańszego w naprawie U mnie pojawia się hałas po wciśnięciu sprzęgła, ale dopiero po małej chwili od wciśnięcia. Też tak miałeś? dokładnie miałem identyczny objaw po chwili od wciśnięcia sprzęgła dopiero zaczynał się ( szum - rzężenie ) Najlepiej wymienić na wszystkie te małe łożyska które są na wałku u mnie akurat broilo to ostatnie one są po około 100 zł . Szukałem schematów w internecie odnośnie budowy sprzęgła w b8 ale niestety nie znalazłem najlepiej pojechac do serwisu oni mają i pokazać im palcem o które łożyska chodzi . Tam jest oporowe następnie te które przechodzi przez sprzęgło i w dwumasie. Dokładnie to małe łożysko co jest w środku u mnie było do wymiany palcem się zakręciło i już było słychać jak zdjęcie nie będzie działać to piszcie zdjęcie działa - dzięki czyli chodzi o 2 łożyska - wyciskowe i to, które przechodzi przez sprzęgło i dwumasę? czy osobne jest w sprzęgle i osobne w dwumasie? gdzie je kupiłeś? w ASO?
  5. Ja myślałem , że również przejade pare tys. jeszcze na tym ale kilometr za kilometrem było coraz głośniej . wiec odrazu wymieniłem . generalnie polecam zamówić wszystkie łożyska zarówno te w dwumasie ( przekrój jest równy grubości małego palca) równiez te w sprzęgle i oporowe . ale skoro oporowe juz wymieniłeś to zostały dwa Grochos, podpinam się pod temat i też proszę o dokładną informację, które części wymieniłeś - mam ten sam objaw, a mechanik stwierdził, że "dwumasa do wymiany", a z tego co widzę to może to być coś tańszego w naprawie U mnie pojawia się hałas po wciśnięciu sprzęgła, ale dopiero po małej chwili od wciśnięcia. Też tak miałeś?
  6. Witam serdecznie, Właśnie zakupiłem Audi A4 B8 2.0TDI 143KM 2008r. i szukam warsztatu (nie ASO) w Poznaniu lub jego najbliższej okolicy, który podejmie się ewentualnych przyszłych napraw mojego auta (od A do Z), zna się w temacie, ma doświadczenie i nie jest tak drogi jak ASO i co najważniejsze - taki który nie naciąga Klienta na niepotrzebne wydatki. Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich Jestem z Poznania i pozdrawiam miłosników A4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...