Skocz do zawartości

daszku

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O daszku

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Gołdap

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wszystko fajnie śmiga. Kupuj używke a nie zamiennik. Numer części 3B7955681 moja jest z A3
  2. Jak jest u was ze spalaniem oleju w 1.8t tak na 10.000km?
  3. Dokładnie nie kupuj zamiennika ja tak zrobiłem i nic nie pryska tylko się podnoszą, teraz czekam na używkę może będzie lepiej
  4. Jaki jest koszt takiego moda zegarów?
  5. Dokładna data produkcji to 2002.11.04. W co muszę się dokładnie ogarnąć żeby zrobić taki klucz?
  6. Możesz mi napisać jak zrobiłeś kluczyk z b7 do b6. Zlecałeś to jakiejś firmie czy sam to robiłeś.
  7. Wymieniałem 3tygodnie temu napinacz i pasek bo się ślizgał. Jutro spróbuje go odpowietrzyć i zobacze co z tego wyjdzie Zrobiłem jak napisałeś i pomogło dzięki
  8. Cześć jestem tutaj nowy kupiłem 3 miechy temu swoje pierwsze autko a4 b6 od razu dodam że totalnie się nie znam na mechanice ale chcę zeby wszystko było jak należy. Pierwsze co robiłem to była maglownica pojeździłem 2 miechy i tutaj znowu coś się dzieje. Jade przez miasto i prubuje skręcić a kierownica gorzej jak w traktorze 2 rece i jazda zeby nie zarąbać w krawężnik. Nie ważne czy stoje na postoju i stręcam czy jade 100km/h kierownicą jest strasznie skręcać. O kręceniu 1 reką jak było wcześniej to nawet nie ma co mówić. Zaden płyn nie wycieka i nic nie wyje spradzałem zbiorniczek z płynem do wspomagania i tam wcześniej płym wirował jak samochód był odpalony a teraz nic się tam nie dzieje. POMOCY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...