Skocz do zawartości

Woo_chuck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Woo_chuck

Informacje

  • Imię
    Woo_Chuck
  • Miasto
    Poznan

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

198 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Woo_chuck

0

Reputacja

  1. Cześć, Ja ostatnio z płynem miałem podobny problem, temperatura na blacie ok, a wentylator od klimy non stop na 100%, a po otwarciu maski nie odważyłem się otwierać zbiorniczka wyrównawczego, gdyż skonczyło by się to gejzerem. Okazało się, że mam uszkodzone wisko, kreciło się owszem dość szybko, ale nie wzbijało się na obroty silnika i na zgaszonym nie stawiało oporu.. Kupiłem nowe za 150zł i dolegliwosći ustały, płyn nie ucieka, wentylator od klimy nie szaleje. Sprawdz u siebie, bo to, że wisko się kreci nie oznacza, że działa poprawnie. Nie wspominając o tym, jak zmienił się "ryk" spod maski po dodaniu gazu, znów brzmi jak rasowe V6. Pozdro
  2. Woo_chuck

    Montaż Concert II

    Witam, W mojej B5 1999r ( po lift) mam nie oryginalne radio + te boczne zaślepki, które nie domaga i chce je zastąpić radiem Concert II . Głośniki przód i tył w półce podłączone nie pod radio, a pod 6 kanałowy wzmacniacz Alpine w bagażniku + subwoofer. I teraz pytanie: Czy jak zamontuję radio Concert II+ emulator USB/SD (w schowku) + RCA wyprowadzone z radia przejściówką z mini iso wszystko będzie działało? Radio podpasuje pod otwór montażowy i nie będzie jakiś cyrków z podłączeniem? Wiem, że można kupić inne radio, może i lepsze, ale mam teraz nie oryginalne i mi się całokształt nie podoba. Radio plus te zaślepki wygląda jak tania przeróbka, wolę oryginał. Dzięki Już obczaiłem, że przypasuje mi te bez srebnej ramki na górze z zaokrąglonymi narożnikami jak to np: http://olx.pl/oferta/audi-concert-cd-a3-a4-b6-b7-inne-szerokosc-22cm-CID5-IDci4Jf.html#0bb1214bd0 Pytanie tylko, czy sposób podłączenia spowoduje funkcjonowanie tak jak bym sobie tego życzył?
  3. Moja 2,4Q ujeżdżana tylko i wyłącznie w mieście pali 14,5l. Zszedłem kiedyś do 12,5 ale biegi zmieniałem w zakresie 1500-1800 (choić v6 jest tak elastyczne, ze przyśpiesza w tym zakresie bez najmniejszego zająknięcia, zakręt 90' 3 bieg i robi swoje), ale nie o to chodzi. Jak czytam, że komuś pali 11l, to patrzę na buty czy aby nie chodzę w chodakach, albo dla jednych miasto to 50 000 mieszkańców, a dla innych 500 000, gdzie są korki od świtu do zmierzchu. A przy ostrzejszej jeździe pali tyle ile musi.
  4. U mnie też mechanizm różnicowy ze sporym luzem. Auto użytkuje tylko czasem weekendowo, a tak to zamknięte na 3 zamki w garażu, więc jeszcze tego nie zrobiłem, ale jestem w fazie dopieszczania i chyba oddam do remontu. W Komornikach k/Poznania jest firma co nie boi się skrzyń quattro (przynajmniej tak twierdzą)i zrobią. Pewnie tanio nie będzie, ale jak czytałem duzo osób w quattro ma ten problem i inna skrzynia też pewnie nie będzie bez wad, a moja ma w sumie tylko (oryginalnie na 100% ) 180 000 km. Jak zrobię to napiszę ile to wyszło $$$.
  5. Tak jak pisałem prędzej, bierzmy się za niwelowanie bujania gabloty i nieprzyjemnego dobijania po zjeździe np. z spowalniacza, krawężnika (niby cisza, spokój, a jak zacznie się bujać, to nie moze skończyć). Postanowiłem zamontować zestaw KYB, jeżdziłem już na takich i byłem zadowolony, mam nadzieję, że z tych też będę. Pewnie, też bym chciał glebę, może nawet gwint, ale niestety ilość i wysokość spowalniaczy, które muszę dziennie pokonać skutecznie mi to uniemożliwia (bez gleby trzeba je pokonywać z prędkością bliską 0 km/h) i szkoda mi fury na takie obstukiwanie podwozia. Kupiłem w dobrej cenie 4x amortyzator 850zł (do quattro tył drogi niestety) + sprężyny, poduszki amorów przód i oczywiście osłony i odboje. Jutro montaż. Tym razem postanowiłem zająć się swoim car audio, seryjne przestało wystarczać (głośniki przód 10cm, tył w półce 13cm). Przednie głośniki napędzane są teraz wzmacniaczem z bagażnika. Zabawy z rezaniem tyle, że gdybym wiedział ile mi to zajmie, to bym się dwa razy zastanowił, aczkolwiek efekt wynagradza trudy. Dodatkowo do bagażnika wleciał niewielki subwoofer, który ma na celu uzupełnienie niskich dźwięków. wleciały: - maty wygłuszeniowe - rzeźba z mdf'u - głośniki przód 165mm PowerBass S-c6 - wzmacniacz 6 kanałowy alpine 3566 made in japan oczywiście, podaje na kanał bez mostkowania prawdziwe 30W i to w zupełności wystarczy na te głośniki, ale za to jakość poraża, w znanych utworach doszukać się można wcześniej niesłyszalnych dźwięków. - Subwoofer Hertz 200.5 w zamkniętej skrzynce o pojemności zaledwie 8l (nie dudni, bass odpowiednio wyczuwalny, na odpowiednim poziomie zatrzęsie budą) - przewód zasilający 16mm2, napędzany zmostkowanymi kanałami na filtrze dolnoprzepustowym - przewody głośnikowe 2x 2,5mm2 - tymczasowo wleciało radio sony cdx-a360, bo takie akurat miałem (poszukuję aktualnie takiego bez końcówek mocy z 3 zestawami RCA, które mi przypasuje) Cała zabawa w weekend zajęła mi ok 16 godzin roboczych, potem dwa dni strojenia radia i wzmacniacza, az w koncu znalazłem satysfakcjonujące mnie brzmienie. A wyglądało to tak:
  6. Kolego, ogarniałes temat? Ja w swojej 2.4Q wymienilem poduszki (lemf)i nie zmieniło sie nic. Powiadają, ze to skrzynia wraz z torensem, wiec po mału sie szykuje.
  7. Witam. Ostatnio poszperałem troszkę po forum i znalazłem temat o montażu podświetlenia nóg po otwarciu drzwi. Chciałem sobie zamontować w moim niedawnym nabytku taki bajer, jednak okazało się się mam już taką instalację fabryczną, z tym, ze nie nie działa. Wraz z tymi lamkpami nie działają czerwone lapki w drzwiach. Sprawdziłem wszystkie żarówki w drzwiach i podświetlenia nóg i są sprawne. Oświetlenie wnętrza w podsufitce po otwarciu drzwi działa poprawnie, podświetlenie przycisków przy włączonych światłach działa, dwie czerwone diody przy lapce oświetlające z góry gałkę zmiany biegów świecą, sygnał dzwiękowy po otwarciu drzwi działa, bezpieczniki sprawdzone. Gdzieś przeczytałem, że to może być mikrostyk w zamku, ale lampki w podsufitce po otwarciu drzwi działają. Jest jeszcze obiaw taki, ze mam wersję po lifcie z FIS'em i on nie sygnalizuje otwarcia drzwi. Centalny działa poprawnie. Ma ktoś jakiś pomysł co powienienem naprawić?
  8. Lepsza para niż sadza z zarznietego motoru. Mój pozostawia potężna chmurę, aż mi czasem głupio, w szczególności w chłodny poranek. Po wymianie świec i przegazowaniu z rury leciało jak z węża ogrodowego, a na końcówce oryginalnego wydechu z 99r swieci sie jeszcze blacha, zero sadzy.
  9. Nawet bardzo kiepsko, wkurza mnie to strasznie. Ale orientowałem sie i 300zl naprawa niby, ale fura uziemiona bo to wysyłkowo, a na miejscu nie znam żadnego takiego magika.
  10. Miałem kiedyś LPG w BMW i poszła mi uszczelka pod głowicą, uszczelniacze, pękła głowica i chłodnica, może to nie dokonca wina LPG, ale niesmak pozostaje Ale ogólnie to myślę o tym za każdym razem jak tankuję. Możliwe, że się zdecyduję.
  11. Zjechałem do hali garażowej, zliczyłem znaczki airbag i jest ich 10 (pewnie dlatego taki wpis). Nie wiem jak jest w innych, bo innej audi nie miałem, ale we fiacie kurtyna oznaczona była jednym. Oczywiście przyjmuję do wiadomosci, że całość wyjeżdza razem i traktowane jest jak kurtyna. Jak ktoś ma kurtyny, niech sprawdzi ile ma znaczków i wątpliwości zostaną rozwiane nie upieram się az tak bardzo, bo opieram się tylko na tym co mam napisane i na wspomnianych znaczkach "airbag". W schowku mam instrukcję PL i tam są opisane jako poduszki podpory głowy. OBEJĘTNIE ILE BY ICH NIE BYŁO, MAM NADZIEJĘ, ŻE NIGDY NIE BĘDĄ POTRZEBNE Dziś w moim wozidle wymieniłem olej (mobil 1 5w50- na takim jeździł jak był kupiony w 2004 i sprawuje się bez zarzutów), filtr paliwa, powietrza i oleju, zaliczyłem tez mycie, wiec wrzucam kilka dodatkowych zdjęć mojego niedawnego nabytku. W planach na najblizsze parę dni jest zniwelowanie bujania się samochodu w czasie jazdy, wiec pewnie amory wlecą nowe, te już wydają mi się dość twarde. Mam zniżki w gordonie i KYB komplet 4 sztuk do quattro 900zł. Montowałem już takie w innym samochodzie i wrażenie jak najbardziej pozytyne, chyba ze ktoś może mi coś polecić, na jakie mozna zwrocić uwagę, chociaz biorę pod uwagę jeszcze bilstein b6, lecz cyfra jest już jest konkretniejsza. A póki co, miłego oglądania:
  12. od 1999r. było to dostępne w opcji, za dopłata (sprawdziłem) i mam tak wpisane w papierach. 2 w fotelach, jedna w kierze, jedna w desce i 2 kurtyny. gdzie reszta? 1x kierowca 1x pasażer 1x fotel kierowcy 1x fotel pasazera 1x słupek przedni1x słupek srodkowy 1x słupek tył, a że słupków jest równe 6 daje nam to 10. Nie wymyśliłem sobie tego, tak jest wpisane cytuje "10x poduszka powietrzna"
  13. Tak mnie zdenerowałeś, że musiałem zadzwonić do poprzedniego właściciela (teścia), przyznał się, że kiedyś sąsiad manewrował, zahaczył i przerysował. Ale dzięki za czuje oko, ja jakoś nie zwróciłem uwagi, taki ze mnie fachowiec
  14. od 1999r. było to dostępne w opcji, za dopłata (sprawdziłem) i mam tak wpisane w papierach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...