cierlik

Pasjonat
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O cierlik

    Informacje

    • Imię
      Maciek
    • Lokalizacja
      Słupsk

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. cierlik

      Czyli przy odpowietrzaniu vagien trzeba odkręcać któryś z odpowietrznikow? Czy poprostu włączamy odpowietrzanie w vagu i tyle w temacie nie ruszając zbiorniczka ani odpowietrznikow? A dopiero później odpowietrzanie tradycyjną metodą przy zaciskach? Proszę o odpowiedź, ponieważ czytam któryś już temat i nic więcej nie mogę znaleźć odnośnie odpowietrzania przy pomocy vaga.
    2. cierlik

      Wiem że nie na temat ale nie mogę napisać wiadomości do Dev -a Jak coś to proszę o kontakt na maila [email protected] Witam. Mógłbyś sprawdzić logi i powiedzieć co mu może dolegać? Audi b6 1.8t bez seria z LPG, logi robione na 98. W ostatnim czasie wymieniłem filtr paliwa, świece, zalatalem ezektor bo był nieszczelny i dzisiaj podczas logowania wyskakiwał błąd 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded, ale przeczuciem n75 i błąd zniknal. http://vaglogi.pl/log-002_033_859yaQ.html http://vaglogi.pl/log-003_020_N9x35.html http://vaglogi.pl/log-115_118_V11QH3.html Jutro będę jeszcze jechał podmienić przeplywke i jak mi się uda to będę chciał sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie. Masz może pomysły co może jej dolegać, co należałoby sprawdzić i jak to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    3. cierlik

      Witam. Posiadam audi A4 b6 1.8t 190km BEX z instalacją gazową BRC. Kilka miesięcy temu miałem mała kolizję z zającem (wgnieciona chłodnica). Od tamtej pory sporadycznie zapala mi się check i wyskakują następujące błędy: 17536 - Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa zbyt mała oporność 17698 - Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia- BŁĄD SPORADYCZNY. Ostatnio jechałem z Holandii do Polski i błąd nie pojawił się, w Polsce wymieniłem czujnik temperatury przy chłodnicy oraz złącze elastyczne wydechu, ponieważ było już urwane. Myślałem, W drodze powrotnej do Holandii nadal nie było problemów. Dzisiaj błędy wyskoczyły ponownie. Dodam, że waz z tymi błędami sporadycznie (również dzisiaj) wyskakuje 3 błąd tj.: 18010 - Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie - nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia- BŁĄD SPORADYCZNY Dzieje się to zarówno na benzynie jak i na gazie. Czasami podczas spokojnej równomiernej jazdy, czasami podczas przyspieszania. Nie czuć żadnego spadku mocy. Co może być tego przyczyną? Pozdrawiam