Skocz do zawartości

salata_86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O salata_86

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Trzebiatów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia salata_86

0

Reputacja

  1. salata_86

    Odpalanie AJM

    Sprawdź dokładnie jakie są wskazania pompowtrysków w momencie odpalenia silnika. U mnie też jest taki problem. Na zimnym siniku zaraz po starcie 1 i 4 pompka wypada o wiele gorzej niż 2 i 3. Po chwili pracy problem ustaje a wkazania mieszczą się w normie. Będę się zabierał za regenerację w najbliższym czasie.
  2. NUMER 8D0920900MX Chodzi Ci o sprawdzenie komputerem? Jeśli tak to test przechodzi pomyślnie Czy ewentualnie ktoś by był w stanie powiedzieć mi jak dobrać poprawnie licznik VDO? chodzi mi o konkretnie o numer licznika Ehhh.... licznik był u 2 różnych fachowców jeden stwierdził że nie ma żadnego problemu w liczniku, drugi znalazł w nim uszkodzony stablilizator ale stwierdził że na pewno nie jes to przyczyna awarii. W poniedziałek mam się spotkać z gościem który ma takie samo auto i będziemy przekładać liczniki w celu całkowitego wyeliminowania tej opcji. Dla zainteresowanych po wymianie stabilizatora napięcia licznik został podłączony i od kilku dni nic już się nie dzieje
  3. Ok tylko jest 1 problem nie jestem na 100 procent pewien że to wina licznika a wolał bym go nie wymieniac bez sensu. Jakieś pomysły jak mogę ustalić czy w nim tkwi problem?
  4. Licznik był u "fachowca" i w zasadzie nic to nie dało, wychodzi na to że gość nie bardzo wiedział czy coś jest zepsute czy nie. Kolega porzucił mi pomysł aby przełożyć licznik od innego auta i wtedy sprawdzić. I teraz moje pytanie: kolega ma passata b5 130 km z licznikiem który wygląda dokładnie tak jak mój (jeszcze nie było okazji sprawdzić dokładnie czy jest taki sam), czy mogę bezpiecznie podpiąć moje zegary u niego w celu sprawdzenia jak się bedą zachowywały i czy problem zniknął?
  5. Kosztowna? A dokładniej? Fakt mam jegera ale jest jeszcze kwestia ustalenia czy to na pewno licznik.
  6. Ćwiara? Na pewno? Bo coś nie mogę znaleźć
  7. Witam Pilnie potrzebuję pomocy. Kilka dni temu pojawił się problem z wyświetlaczem oraz kontrolkami. Mianowicie po przekręceniu zapłonu kontrolki zaczynają mrygać do woli, FIS wyświetla chyba wszystkie możliwe błędy, pojawia się głośne pikanie, raz przerywane raz ciągłe, zegary "robią co chcą", immobiliser wedle własnego uznania zezwala na odpalenie auta. Problem NIE kończy się nawet po wyjęciu kluczyka i zamknięciu auta, a i samo zamknięcie z pilota nie zawsze się udaje. Podłączenie pod komputer nic nie daje, brak jakichkolwiek błędów, kostka w stacyjce wymieniona na FEBI, sprawdziłem także czy może gdzieś komputer nie został zalany wodą- sucho. Jakieś pomysły? Bo już mnie krew zalewa... Poszperałem, popytałem trochę i jest duża szansa że jest to problem z licznikiem. Czy posiada ktoś namiary na jakiegoś dobrego fachowca który mógłby się podjąć naprawy licznika?
  8. Siema wszystkim jestem Tomek. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem audi a4 b5 avant 2000r silniczek AJM 115 km. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...