Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpalanie AJM


arek199pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przy niskich temp mój ajm pali tak jak by 1zla swieca byla dla czyli zapala ale nie równo tak jak by najpierw na 2-3 cyl i po 1s normalnie pracuje nie moge takiego tematu znaleźć na forum dlatego pisze. Swiece filtry wymienione. Podpowie ktos co to moze byc? Na ciepłym odrazu pali i odrazu ladnie pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ponieważ nie chce zakłdać kolejnego tematu podłączę się do tego:

Mój AJM pali idealnie w lecie "od strzała". Przyszło zimno >+10 i już zauważyłem pierwsze problemy z odpalaniem.... a jak jest <-2 to już 3-4 razy po 10 sek muszę go "chechłać" zanim zaskoczy. Po "zaskoczeniu" telepie i puszcza dymka (biały dym).

Głowica jest po remoncie:

nowe oryginalne szklanki

nowe panewki

nowy oryginalny wałek

nowe zawory w oryginale głowica spr. na szczelność po 1wszym planowaniau

wszystkie nowe uszczelki włącznie z VACUM i PD

wszystkie nowe oryginalne śruby głowicy, mocowania PD, mocowania wałka rozrządu i dzwigienek

Nowy czujnik położenia wałka rozrządu i temp. w powrocie paliwa oraz ten poczwórny czujnik temp. cieczy chłodzącej

Nowe uszczelniacze wałka rozrz.

Nowe koło zębate z nowym tłumikiem drgań to na górze na wałku rozrządu

.Korekty na wtryskach nie przekraczają -0,3mg -> zatem są OK

kąty wyprzedzenia zapłonu również wszystko w normie też nie przekraczają 0,3 wszystkie na minusie

Ciśnienie na VACUM - OK - różne w zależności od obrotów dla więcej niż 2000rpm bodajże około 8bar.

Ciśnienia na cylindrach równe

nowe świece żarowe, Napięcia na świecach OK. świece spr. też omomierzem - OK i sprawdz. sterowanie VAGiem - OK.

Nowy rozrząd - sprawdzone już drugi raz jego ustawienie - OK (komplet Conti).

Akumulator zmieniony (na wszelki wypadek)

rozrusznik OK.

Filtry itd. nie wspominam - rzecz jasna.

Paliwo płynie i nie cofa się

Brak błędów w sterownikach (jakichkolwiek)

sygnały BIP - ok

zamieniona na wszelki wypadek wiązaka zasilania PD - bez zmian

zamieniona na wszleki wypadek listwa doprowadzająca paliwo - bez zmian

Wymienione węże gumowe doprowadzające na nowe na wszelki wypadek - bez zmian

Po 2 minutach pracy "pali od strzała" i pracuje równo

Nie gaśnie

Nie pali więcej niż kiedykolwiek :)

W trasie 200 zamyka bez większego wysiłku

Jakieś pomysły? Ktoś coś jeszcze podpowie? Rozkładam już ręce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie jakie są wskazania pompowtrysków w momencie odpalenia silnika. U mnie też jest taki problem. Na zimnym siniku zaraz po starcie 1 i 4 pompka wypada o wiele gorzej niż 2 i 3. Po chwili pracy problem ustaje a wkazania mieszczą się w normie. Będę się zabierał za regenerację w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj się pobawić jeszcze tym kątem synchronizacji, bo to że norma jest -3 do +3 to nie znaczy ze idealne ustawienie to 0. niektóre auta chodzą lepiej na ustawieniu np. -1 lub też +1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...