Skocz do zawartości

Matejus_93

Pasjonat
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Matejus_93

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Luzino

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.8 V6 12V
  • Kod silnika
    AAH
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1994 wyświetleń profilu
  1. Masz może jeszcze ten przelot? Może chcesz się pozbyć?
  2. Możecie polecić jakiś mocno budżetowy smartfon do 600zł? Przeglądanie internetu, jakieś 2-3 aplikacje i sporadycznie zdjęcia.
  3. Witam, mam taki problem. Auto to A4 B5 1.9tdi 90KM AHU z 99r. Ostatnio jadąc do pracy zgasło mi audi. Próbując odpalić, kręci rozrusznik ale jakby brakowało paliwa. Więc laweta i auto pod dom. Odkręciłem filtr paliwa a tam praktycznie pusto. Zalałem go do pełna i o dziwo audi odpaliło, lecz gdy paliwo w filtrze się skończyło, ponownie zgasł. Filtr paliwa zmieniłem na nowy. I znowu sytuacja się powtórzyła - audi zgasło jak skończyło się paliwo w filtrze. Czy w baku jest jakaś pompka dodatkowa? Przewody pod podwoziem całe i nie zgniecione. Paliwo w baku oczywiście jest. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć, co może być przyczyną takiej sytuacji?
  4. Witam, moja skrzynia w B5 90km Ahu wymaga już wymiany. Czy kupując skrzynie FHN (5bieg) od AWX wymienię ją P&P? Tzn. Kupuje samą skrzynie, starą wyciągam, wkładam nową i śmigam? Z góry dzięki za odp., pozdrawiam
  5. Matejus_93

    Ceny paliw

    Orlen Lębork, woj. Pomorskie, dziś 6,99/l ON.
  6. Witam po przerwie. Sprzęgiełko wymienione. Problem ustał. Co dziwne właśnie, przy jego sprawdzaniu wydawało się, że pracuje poprawnie. Ale teraz już jest nowe i jest cisza.
  7. Witam, mam problem z paskiem PK. Samochód to Audi A4 B5 AHU 90KM 99r. Wymieniłem napinacz paska na nowy INA, oraz pasek. Po miesiącu zaczął piszczeć pasek, więc wymieniłem na nowy gates, wcześniej był INA. I teraz znowu zaczął piszczeć. Najgorzej piszczy z rana po odpaleniu i podczas jazdy przez jakiś czas. Zauważyłem, że jak zaczyna piszczeć to jakby trochę odejmowało moc auta, bo jak przestaje podczas przyśpieszenia to auto jakby lekkiego "kopa". Wymieniłem też w ostatnim czasie alternator na używany. Czyżby wina leżała w sprzęgiełku alternatora? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
  8. Fajne Autko!! Mam pytanie, skoro Exeo to takie b7, to montaż quattro też jest do niego możliwy?
  9. Też miałem obrobione śruby od koła tyle, że w b5. Nabiłem większy imbus, a śruby kupiłem wszystkie nowe.
  10. Dałem pompe kuzynowi, który ją rozłożył i złożył. Musiałem coś mieć źle skręcone. Po wymianie odpalił. Kąt wtrysku 47-51, dawka 2.8mg. Tyle, że mam problem. Przed korygowaniem kąta który wynosił 126 oraz dawki 1.0mg odpalał od strzała. Teraz musi długo kręcic (ok. 10sekund) nawet po postoju 15-20 minut długo kręci. Odpowietrzony przez wtryski i dalej to samo. Ktoś wie co to może być?
  11. U mnie jeden czteropinowy. Wskazania w instruments 85 a w engine 62.2. Czujnik do wymiany?
  12. Witam, mam taki problem. Jestem po wymianie rozrządu. Przy okazji sprawdzania kąta wtrysku i dawki zauważyłem różne wskazania temperatury płynu chłodniczego. Na zegarach nagrzewa się do 90st i trzyma, a w vagu pokazuje temperaturę 62-63stC. Do wymiany jest jakiś czujnik, czy raczej winę ma termostat?
  13. Hehe, no właśnie. Nastawnik raczej odpada bo tam nie wymieniałem uszczelki. No nic, wymontuję ją i jeszcze raz przejrzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...