lupa250178
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lupa250178
Osiągnięcia lupa250178
0
Reputacja
-
Części w super cenach, jeszcze większy asortyment, elastyczne warunki sprzedaży.
lupa250178 odpowiedział(a) na TOM77 temat w MS CAR
Witam interesuje mnie -komplet wahaczy ms (co w zestawie) -amortyzatory przód kpl -amortyzatory tył kpl A4 B5 1.6 AHL -
Który rodzaj silnika 1,6 najlepszy do ins. gazowej
lupa250178 odpowiedział(a) na endless temat w Audi A4 B5
sam mam 1.6 ahl na gazie chodzi dobrze ale auto swoje waży i jak dojdzie jeszcze klima i pełny stan brakuje mocy a im dłużej jeźdze tym bardziej mam to przekonanie ai spalanie nie jest mniejsze jak w 1.8 -
Wyłącznik pompy paliwa na czas pracy na LPG
lupa250178 odpowiedział(a) na neuropathic temat w Audi A4 B5
udziele sie w temacie sam zrobiłem odcięcie pompki paliwa ale automatycznie załącza sie po wyłączeniu gazu sygnał sterujący wziąłem z elektrozaworu gazu działa jak chciałem i nie narzekam -
raczej ten czteropinowy jest od wskaźnika na desce .możesz mieć padnięty termostat ja tak miałem u siebie sprawdź czy wąż do chłodnicy jest ciepły niedługo po odpaleniu silnika jak tak to termostat nie trzyma temperature możesz też sprawdzić na kanale 49 lub 51 klimatronika
-
nie wiem dlaczego ale jak nieraz czytam na forum to widze ze nieraz lklubowicze pytaja jaki maja kupic pasekbo byly rózne ilosci zabków może że ja coś pokręciłem
-
w temacie był czujnik położenia wału myślałem że o ten chodzi a tak z ciekawości gdzie znajduje sie ten czujnik spalania stukowego?
-
ja mam 1.6 ahl wymieniałem termostat ale niczego nie demontowałem u mnie pompa wody jest zabudowana z paskiem rozrzadu
-
u mnie był taki http://www.moto.allegro.pl/item919778318_czujnik_polozenia_walu_korbowego_vw_passat_b5_b5fl.html silnik 1.6 ahl z 97
-
nie podpinałem pod vaga wypiąłem czujnik i tak jeżdziłem2 dni auto było słabe ale przestało szarpać strzelać
-
miałem podobny problem w moim 1.6 ahl nie chciał palic na goracym silnjku wymieniłemczujnik temperatury ale czteropinowy i jak ręką odjął
-
miałem padnięty ten czujnik silnik był słaby szarpał i strzelał w wydech gdy sie to działo gasł na wolnych obrotach i ciężko było go odpalić
-
miałem ten sam problem przez jakieś 3 tygodnie udało mi sie dojść o co biega ale dopiero po wymianie świec i kabli zapłonowych winny był czujnik położenia wału tu masz link http://www.allegro.pl/item842350891_audi_a4_1_8_20v_czujnik_polozenia_walu.html dodatkowo u mnie strasznie skakała wskazówka obrotomierza spróbuj odpiąć ten czujnik u mnie po odpięciu auto było tak samo słabe ale obroty nie skakały i nie strzelało w kolektor wtyczka koloru szarego znajduje się pod zbiorniczkiem na płyn chłodzący
-
Cześć wszystkim.Mam w swoim aucie dziwny problem który pojawił się najpierw przy predkosci ok 90-100 km/h przy redukcji z5 na4 i lekkim hamowaniu. Zaczeło szarpać silnikiem i kilka razy strzeliło w kolektor wydechowy a przy tym dziwnie zachowywała sie wskazówka obrotościomieża która zaczeła latać z 3000 do 2000 obr/min. Zgasiłem silnik zapaliłem i jechałem normalnie ale za kilka km ten sam problem. po jakimś czasie zauważyłem że nawet jadąc z góry na biegu wskazówka zaczynała opadać z np 3000 do prawie 2000 obr nie mam pojęcia co to może być. Profilaktycznie wymieniłem świece i kable ale problem nie ustąpił
-
miałem podobny problem silnik trzymał do 3000 czasem 4000 obr jak było lepiej obroty falowały pow 1000 i nie spadały tak jak powinny problem tkwił w czujniku temperatury cieczy chłodzącej po wymianie chodzi igła