Skocz do zawartości

lupa250178

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lupa250178

Osiągnięcia lupa250178

0

Reputacja

  1. Witam interesuje mnie -komplet wahaczy ms (co w zestawie) -amortyzatory przód kpl -amortyzatory tył kpl A4 B5 1.6 AHL
  2. sam mam 1.6 ahl na gazie chodzi dobrze ale auto swoje waży i jak dojdzie jeszcze klima i pełny stan brakuje mocy a im dłużej jeźdze tym bardziej mam to przekonanie ai spalanie nie jest mniejsze jak w 1.8
  3. udziele sie w temacie sam zrobiłem odcięcie pompki paliwa ale automatycznie załącza sie po wyłączeniu gazu sygnał sterujący wziąłem z elektrozaworu gazu działa jak chciałem i nie narzekam
  4. raczej ten czteropinowy jest od wskaźnika na desce .możesz mieć padnięty termostat ja tak miałem u siebie sprawdź czy wąż do chłodnicy jest ciepły niedługo po odpaleniu silnika jak tak to termostat nie trzyma temperature możesz też sprawdzić na kanale 49 lub 51 klimatronika
  5. nie wiem dlaczego ale jak nieraz czytam na forum to widze ze nieraz lklubowicze pytaja jaki maja kupic pasekbo byly rózne ilosci zabków może że ja coś pokręciłem
  6. w temacie był czujnik położenia wału myślałem że o ten chodzi a tak z ciekawości gdzie znajduje sie ten czujnik spalania stukowego?
  7. ja mam 1.6 ahl wymieniałem termostat ale niczego nie demontowałem u mnie pompa wody jest zabudowana z paskiem rozrzadu
  8. u mnie był taki http://www.moto.allegro.pl/item919778318_czujnik_polozenia_walu_korbowego_vw_passat_b5_b5fl.html silnik 1.6 ahl z 97
  9. nie podpinałem pod vaga wypiąłem czujnik i tak jeżdziłem2 dni auto było słabe ale przestało szarpać strzelać
  10. miałem podobny problem w moim 1.6 ahl nie chciał palic na goracym silnjku wymieniłemczujnik temperatury ale czteropinowy i jak ręką odjął
  11. miałem padnięty ten czujnik silnik był słaby szarpał i strzelał w wydech gdy sie to działo gasł na wolnych obrotach i ciężko było go odpalić
  12. miałem ten sam problem przez jakieś 3 tygodnie udało mi sie dojść o co biega ale dopiero po wymianie świec i kabli zapłonowych winny był czujnik położenia wału tu masz link http://www.allegro.pl/item842350891_audi_a4_1_8_20v_czujnik_polozenia_walu.html dodatkowo u mnie strasznie skakała wskazówka obrotomierza spróbuj odpiąć ten czujnik u mnie po odpięciu auto było tak samo słabe ale obroty nie skakały i nie strzelało w kolektor wtyczka koloru szarego znajduje się pod zbiorniczkiem na płyn chłodzący
  13. Cześć wszystkim.Mam w swoim aucie dziwny problem który pojawił się najpierw przy predkosci ok 90-100 km/h przy redukcji z5 na4 i lekkim hamowaniu. Zaczeło szarpać silnikiem i kilka razy strzeliło w kolektor wydechowy a przy tym dziwnie zachowywała sie wskazówka obrotościomieża która zaczeła latać z 3000 do 2000 obr/min. Zgasiłem silnik zapaliłem i jechałem normalnie ale za kilka km ten sam problem. po jakimś czasie zauważyłem że nawet jadąc z góry na biegu wskazówka zaczynała opadać z np 3000 do prawie 2000 obr nie mam pojęcia co to może być. Profilaktycznie wymieniłem świece i kable ale problem nie ustąpił
  14. miałem podobny problem silnik trzymał do 3000 czasem 4000 obr jak było lepiej obroty falowały pow 1000 i nie spadały tak jak powinny problem tkwił w czujniku temperatury cieczy chłodzącej po wymianie chodzi igła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...