Skocz do zawartości

bodek1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bodek1

Osiągnięcia bodek1

0

Reputacja

  1. Kolego jest to wg mnie przegub wewnętrzny , sprawdź to dokładnie , jeżeli wyczujesz delikatny ruch ręką na półośce to wymieniaj i zapomnisz o sprawie :-) koszt nie jest w tym przypadku wysoki a satysfakcja i spokój z jazdy bezcenne daj znać jak dotrzesz do celu pozdrawiam
  2. Koledzy co do dokładnego kodu błędu jaki mi wyskoczył to nie chcę teraz na razie nic pisać - jadę na kolejną wizytę jeszcze przed świętami do swojego mechanika ( elektronika ) i wtedy dokładnie ją spiszę , oczywiście jeżeli błąd jakiś będzie ... a co do umiejscowienia tego czujnika i pytania gdzie on jest : jest koło czujnika 4-pinowego ( oba są na wysokości głowicy od strony podszybia - pod ,,rurą'' od filtra powietrza - uwaga jednak przy wymianie : stracicie trochę płynu - około 1 litra , no i lepiej silnik / płyn niech będzie już wtedy zimny ) Skąd akurat wiedziałem , że to ten : tak powiedzieli mi w ASO - chodziło mi o czujnik który podaje wartość do sterownika silnika i u mnie akurat takim czujnikiem okazał się niebieski 2-pinowy , z tego co wiem drugi czujnik jest do odczytu wartości jakie widzimy na liczniku . Koszt 2-pinowego to 81 zl a 4-pinowego to około 110 zł . Dzisiaj objawów męczącego zapalania nie miałem . Rano i po południu odpalił wzorowo , ale ciepło to dzisiaj jakoś specjalnie nie było więc na optymizm jeszcze za wcześnie . No i pytanie : gdzie jest zawór zwrotny / ciśnieniowy o którym wspominacie ? Sam też go jakoś znajdę ale jak Ktoś wie , to proszę o info - mieć pewność na 100% , że się rozkręca lub wymienia na pewno to co trzeba to już połowa sukcesu :-) pozdrawiam wszystkich OOOO
  3. Zaraz po wymianie czujnika VAG pokazał jeszcze ,,wcześniejszy'' błąd który został wykasowany Auto jeździło w tym dniu całkiem normalnie ale już następnego symptom upartego zapłonu powrócił ... oczywiście po weekendzie podłącze go jeszcze raz . Czy przed tym wyczyścić przepustnicę ? Może zrobić jakieś inne czynności ?
  4. Witam Forumowiczów Proszę o pomoc ! Ostatnio borykam się z zapalaniem silnika ... ciekawe jest to że ta przypadłość nie dosięgła mnie w zimie przy minus 10 lub 20 ale teraz kiedy temperatury są już mocno dodatnie . Objawy są następujące : auto zawsze odpala jak malina rano ale po 8 godzinach ( kiedy kończę wreszcie pracę ) zaczyna się problem z rozruchem - zapala dopiero po 2-gim , 3-cim razie i to całkiem opornie . W dodatku obroty są bardzo niskie tzn 300-400 . Po chwili wszystko się uspokaja i przez resztę dnia nie ma już żadnych złych objawów ( nawet po 2 godzinnym postoju ) . Po podłączeniu swojej maszyny pod VAG-a miałem nieprawidłowy odczyt z czujnika temperatury ( został wymieniony na nowy zakupiony w ASO - temat znany n a forum - czujnik niebieski 2-pinowy ) . Niestety objawy nie zniknęły i dalej jest problem z zapłonem zawsze około 16-tej kiedy temperatura na zewnątrz jest chyba najwyższa ( wspominam o tych godzinach bo może jest coś ze ssaniem ??? ) . Czy miał ktoś może podobne objawy ? Proszę o jakieś sugestie gdzie może być przyczyna mojego utrapienia . Silnik 1,6 95 r Serwisowany jak trzeba - paski , płyny , świece - wszystko wtedy kiedy trzeba i żadna chińszczyzna . W listopadzie wsadziłem też nowe aku . Marka zobowiązuje więc robię co trzeba a tu nagle kibel , wiem , że lata już jej poleciały ale to prawie stan kolekcjonerski ... i się przywiązałem mocno . pozdrawiam Bogdan
  5. Witam mam problem ze sterowaniem nawiewu na przednią szybę ... ostatnio wogóle przestało działać a w zimie to niewąska sprawa !!! Wszystko co mogłem sam zrobić to już zrobiłem tzn rozebrałem panel , przeczyściłem styki i wszystkie połączenia itp , ponadto zauważyłem że z dwóch plastikowych cięgieł tylko jedno ( czarne ) się porusza , drugie natomiast ( niebieskie ) Nie !? ( są umieszczone za panelam klimatronika po prawej stronie na dole - widać je także po demontażu schowka pasażera ) . Czytałem , że problem może leżec po stronie silniczków sterujących klapami nawiewu lub samego panelu klimatronika . Czy Ktoś miał podobny problem ? Gdzie są te silniczki sterujące i czy podpięcie pod kompa pomoże w trafnej ocenie co padło ? Z góry dziekuję za podpowiedż i jak tylko trafię z naprawą napewno opiszę co było przyczyną niedomagania w mojej Audianie ;-) pozdr
  6. Witam wszystkich użytkowników Forum ! pochodzę ze Świdnicy ( dolnośląskie ) i jestem szczęśliwym posiadaczem a4 ... chcę się ,,pojawiać " na Forum nie tylko ze swoimi problemami ale służyć pomocą Innym Władcom Pierścieni . Jeżeli macie jakiekolwiek pytania bądż sugestię - czekam :-) jeszcze raz pozdrawiam Wszystkich bodek1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...