Skocz do zawartości

tomi190183

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomi190183

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Nakło nad Not.

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tomi190183

0

Reputacja

  1. Witam! Koledzy ja mam taki problem jakiś czas temu padły mi długie światła inne są ,ale po wymianie manetki długie działały jakiś czas i znów padły długie. Zachowanie jest takie jakby żarówki od długich brały zbyt dużo prądu i przepalało manetkę. Co z tym zrobić jest jakiś przekaźnik lub co innego do sprawdzenia?
  2. spoko jak znajde wiecej czasu to sprawdze a co z olejem w dolocie chyba turbo mi puszcza to ma duzy wplyw na to wszystko poprawa jest na tej przeplywce ale jescze reszta do sprawdzenia ok nastepne pytanie z tego co teraz sie dowiedzialem to zle robilem BS poniewaz na BS wyskakuje mi error grupy 011 i inne a wczesniej robilem wszystko chyba na measuring block kto wie czemu nie dziala mi 011 grupa na BS zeby logi zrobic?
  3. Mam pytanie czy do 1,9 tdi 110 km wystarczy sama manetka czy musi byc sterownik i pompka wedlug opisu chlopakow z forum kiepsko u mnie z biala kostka u mnie jest inna wiec jak by wygladala u mnie ta sytuacja skrzynia manualna
  4. nie testowalem jeszcze i niewiem czy jest poprawa jutro bede wiedzial od 3000 tys obr. wpadal mi w zamulenie jutro sprawdze czy cos sie zmienilo a i jeszcze jedno intecooler moze miec wine bo kiedys rozbieralem przod i widzialem klejony inteccoller mozna go jakos narazie ominac jaka gra role cooler i czy mozna go zamienic np na rure dla testu
  5. a wiec tak ostatnio czyscilem przeplywke i uszkodzilem czujnik choc lekko go dotklem i wypad zakupilem uzywke na allegro i zrobilem nowe logi grupy 3 robiony log po 20s Switch means. block Statyczne: http://vaglog.pl/log_255322.html Basic seting : http://vaglog.pl/log_255321.html wydaje mi sie ze chyba jest lepiej niz na mojej przeplywce wartosci sa bardzie przyblizone do siebie
  6. Mozesz jeszcze wyjac kolektor wydechowy i rozwiercic wiertlem mniejszym srube i wykretakiem ja wykrecic kiedys robilem taka operacje w innym aucie i udalo sie tylko trzeba troche czasu poswiecic
  7. Auto wpada mi w tryb awaryjny albo notlauf chodzi oto ze jak przyspieszam to w pewnym momencie zamula i znow ciagnie szczegolnie jak jest 90 stopni albo nieraz musze zgasic auto choc nie zawsze to pomaga prosze o analize logow i pomoc Dynamiczne: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs BS: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Statyczne: VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs oraz mam takie bledy: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał 1266 Przekaźnik świec żarowych-J52 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 przerwa lub zwarcie do plusa
  8. Mam juz logi dynamiczne i przy okazji zrobilem ponownie nowe Statyczne i BS. Prosze o opinie. Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_255156.html http://vaglog.pl/log_255154.html http://vaglog.pl/log_255155.html http://vaglog.pl/log_255151.html http://vaglog.pl/log_255153.html http://vaglog.pl/log_255152.html BS: http://vaglog.pl/log_255164.html http://vaglog.pl/log_255163.html http://vaglog.pl/log_255165.html Statyczne: http://vaglog.pl/log_255157.html http://vaglog.pl/log_255158.html http://vaglog.pl/log_255159.html http://vaglog.pl/log_255160.html http://vaglog.pl/log_255161.html http://vaglog.pl/log_255162.html
  9. opor wtrysku ma 109 ohm goldi pisal juz ze powinien mic 120 ohm
  10. lukasz mam tak ze jak wyprzedzam jakies auto to do jakiegos momentu ciagnie i sie zwiesi wiecej nie wyda a nieraz za chwile znow ciagnie dalej albo nieraz pomaga tez zgaszenie auta i zapalenie ponownie w czasie jazdy Wyskoczyly takie bledy co i gdzie ich szukac? 542 Czujnik położenia(wzniosu)iglicy -G80 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa
  11. ok to jak wywalcze jakos tego vaga bo na win 7 64bit nie dziala mi cos to zrobie dynamiczne a ile mniej wiecej powinna sie poruszac sztanga 2cm?
  12. Siema! Juz od dawna walcze z moja audiczka a mianowicie wpada w noutlauf i mam szarpanie na kazdym biegu w granicach od 1700 rpm do 2000 rpm jakby mial kaszel i niemam pojecia co to jest filtr paliwa wymieniony czy moze ktos pomoc jakies pomysly jak wspominalem wpada tez auto w tryb awaryjny zrobiłem logi ale narazie statyczne i BS bo dynamiki niemoge narazie bo vag nie dziala mi cos na win 7 64bit czy wiecie czemu a oto logi. statyczne: http://vaglog.pl/log_253496.html http://vaglog.pl/log_253497.html http://vaglog.pl/log_253492.html http://vaglog.pl/log_253493.html http://vaglog.pl/log_253494.html http://vaglog.pl/log_253495.html i basic seting czyli BS: http://vaglog.pl/log_253500.html http://vaglog.pl/log_253499.html http://vaglog.pl/log_253498.html
  13. tomi190183

    A4 B5 1,9TDI 110km

    Siema. Ustaw kąt wtrysku i powinno pomoc na forum masz opisane co i jak ustawic.
  14. Znow blokuje sie turbo sztanga mniej sie porusza. Dzis ustawialem dawke paliwa na 3,4 mg i obr jalowe silnika i nadal kopci po przygazowaniu ostrym i lekkim czy to juz wina pierscionkow Logi do oceny: http://vaglog.pl/log_205558.html tu troche podnioslem ba spadalo na 3.0 http://vaglog.pl/log_205561.html a tu grupa logow http://vaglog.pl/log_205559.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...