Jump to content

Ponury

Pasjonat
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Ponury

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    Stryków

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2010
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

221 profile views
  1. Tylko fre to jest manual z tego co widzę więc jest w ogóle inna sytuacja. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. A jaka w tej chwili masz skrzynię? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. A powiedz mi manual czy tip? Bo czy w b6 czy c5 takie same oznaczenia skrzyń występują. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Cześć! Niestety 3.0 umarło i jestem w trakcie robienia swap'u na 1.8t, kupiłem kompletny silnik, prócz skrzyni biegów, którą postanowiłem założyć z 3.0 bo była po kapitalnym remoncie. Niestety zaczęły się schody, kiedy mój mechanik chciał spasować skrzynie okazało się, że różnica jest 5mm, na rozstawie śrub (patrz zdjęcie 1.) Kiedy zacząłem szperać w internecie okazuje się że inżynierzy stwierdzili, że w 3.0 włożą całkiem inną skrzynie biegów, która będzie pasowała tylko w 3.0, ponieważ jak już wcześniej mówiłem różni się ona wielkością około 5mm od standardowych. Teraz mam do was pytanie, czy ktoś może kiedyś robił takiego swapa? Słyszałem o jakiś adapterach, ale nigdzie nie mogę znaleźć, a blokuje mi to cały czas pracę nad moim 1.8t :< Helpp! A zapomniałem dodać, że prace są w A6 C5
  5. Cześć Wszystkim Niestety 3.0 padło, wiec plan jest prosty wsadzić do A6 C5 1.8T. Silnik został zakupiony razem z wiązką i teraz mam do was pytanie jak to jest z sterownikiem komputera silnika oraz sterownikiem skrzyni? Czy muszę zakupić od Bex'a sterownik od automatu tip? Czy może być sterownik silnika od multi ? I też się to tyczy jeśli chodzi o komputer do skrzyni?
  6. Cześć, otóż mam problem z kratką środkową nawiew ponieważ w ogóle nie leci powietrze, z bocznych jako takich lecz z środka niestety nie leci nic :/ Czy miał ktoś może problem podobny? Niby słychać że silniczek pracuje chodź dosyć ciężej niż pozostałe. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Wskazówki nie pamięta czy chodzą, temu elektrykowi nie udało się w ogóle zdjąć imma, Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. Wypial płytkę jakąś z licznika i podpial ja do komputera stacjonarnego następnie uwalila się płytka i kupił jakąś nową i nie mógł przepisać immo to podłączył się bezpośrednio do komputera w samochodzie i fis już nie działa. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Można jakoś to sprawdzić abym bezpodstawnie nie robił awantury ? Z licznikiem niby komputer się łączy. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. Cześć, Zakupiłem ostatnio licznik z pełnym fisem do mojego lifta, gdzie wcześniej był półfis, gdy podłączyłem nowy zegar, wszystko śmigało, tz, pokazywał tem, palił się fis, oprócz tego, że nie chciał odpalić, no ale nie miałem zakodowanego immo, postanowiłem, że oddam go elektryka, żeby przepiął mi immo, no ale nagle się okazało się, że gdy go przepinał uwaliła się płytka jakaś, no i po dłuższej dyskusji zamontował jakąś płytkę, ale niestety okazało się, że rozkodował się i pokazują się tylko kontroli od świec abs, itp. Czy ktoś mógłby mi pomóc go zakodować.
  11. Cześć tak jak w temacie, posiadam b5 polifta seryjnie siedzi tam ajm lecz ostatnio patrząc na pokrywę rozrządu piszę avf i stąd moje zapytanie w jaki sposób można te dwa silniki rozpoznać. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. Czyli za bardzo nie ma czym sie tym przejmować, to teraz jeszcze dręczy mnie pytanie dla czego słabo chodzi, to znaczy chłodzi ale jeśli jest bardzo gorąco to nie ma zimy tylko jest taki powiew chłodnego powietrza a do tego dziś zaczął Piszczec pasek od klimy, Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Filtr kabinowy wymieniłem, jeśli chodzi o dysze to nic w tym temacie nie działalem Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  13. Cześć Mam otóż problem ze kiedy zgasze silnik przez około 30 sek słuchać jak w okolicy prawej strony na podszybiu ucieka czynnik, klimatyzacja była była nabijana w maju, dodam że bardzo słabo chłodzi i panela środkowego nie leci powietrze, czy miał ktoś może podobne objawy? Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...