zdzislavo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zdzislavo
Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Sieradz
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
385 wyświetleń profilu
-
A4 B5 1.8t AEB Problem przy podłączaniu silnika
zdzislavo odpowiedział(a) na PluszowyZuczek temat w 1.8T
Odgrzeję trochę kotleta ale wiadomo od czego ta mała wtyczka na 3 zdjęciu ? -
Nagar jest bo widać go po wykręceniu świecy ale powodowałby aż takie cofki ? Chyba nie obędzie się bez ściągania głowicy ale muszę na to poczekać kilka miesięcy
-
Cewki mogły by powodować takie cofanie ? Wypadania zapłonu nie ma i z tego co sprawdzałem auto miało kiedyś wymieniane cewki na akcji serwisowej
-
LPG http://vaglogi.pl/log-020_003_f2gL83.html PB http://vaglogi.pl/log-020_003_Qjyyeg.html
-
Tego nie sprawdzałem ale katalizator jest w 100% drożny niepozapychany
-
Katalizator oglądany i jest ok
-
Witam mam problem z moim 1.8t anb auto kupiłem pewien czas temu i już od początku nie miało mocy ale ogólnie było zadbane to zaryzykowałem.Po kupnie robiłem logi i z teg co pamiętam cofało zapłon turbo słabo wstawało itp ogólnie jechało jak liche 1.6 auto ma LPG Ogólnie co zostało zrobione po zakupie nowe świece PFR6Q,nowy przepływomierz bosch taki jaki powinien byc,sprawdzona szczelność dolotu,filtr paliwa i jeszcze pewnie parę innych rzeczy o których nie pamiętam. Kilka dni temu został wymieniony rozrząd,łańcuch rozrządu,napinacz powymieniane przewody podciśnienia i sprawdzony ponownie dolot,jest szczelny.Oraz okazało się że w turbinie była urwana klapka wg więc turbo po pełnej regeneracji,katalizator ok z jednej strony jest trochę wykruszony ale nie lata nic w srodku nie jest zapchany itp. Auto po ostatnich wymianach odżyło ale niestety z tego co zauważyłem ma spore spalanie stukowe występuje nawet na postoju na lpg jest trochę lepiej przy w miarę spokojnej jeździe na lpg cofanie zapłonu występuje stosunkowo rzadko ale podczas robienia logów na 3 już tak wesoło to nie wygląda. Kompresja mierzona okolice 11,5 12,5 bara auto nie dymi Korekcje na kanale 032 podczas jazdy na pb w okolicach +3,9 na lpg +14 więc gaz chyba do strojenia ? Poniżej logi na pb i jeden na lpg http://vaglogi.pl/log-115_002_x5ox8oA.html http://vaglogi.pl/log-033_002_OU3EM22.html http://vaglogi.pl/log-020_003_C5A7o.html LPG http://vaglogi.pl/log-020_003_8C61R.html Prosiłbym o pomoc co powoduje takie spalanie zapłonu długo już z tym walczę i powoli tracę siły do 1.8t
-
Faktycznie log 002+033 moze byc obciety bo mi kot wylecial na droge,zrobie jeszcze w tym tygodniu logi na lpg moze one cos podpowiedzą więcej. Wypowie się jeszcze ktoś ? Dodam że auto poza tym że brakuje mu trochę mocy wgórnym zakresie obrotów pracuje jak najbardziej ok nie szarpie turbina chodzi cichutko spalanie w normie nie ma z nim innych problemów. Dodaję logi jeszcze raz bo tamte linki nie działają Aktualne logi to te z 27 grudnia na samym dole tabeli Pb http://vaglog.pl/log-002_033_mAioGB.html http://vaglog.pl/log-115_118_1vQqde.html http://vaglog.pl/log-020_003_2L9Mm0.html
-
Tak świece wymienione na NGK PFRQ , katalizator jest w aucie.Czy pompa paliwa może być tutaj winna czy raczej nie ? Kolejna sprawa to czy na cofanie zapłonu może mieć wpływ dv? Ostatnio kiedy wymieniano mi olej i auto było na podnosniku zauważyłem oryginalne opaski zaciskowe na dv i wydaję mi się że dvka może być jeszcze fabryczna.Log 002+033 co z nim nie tak ? Jeszcze jedno pytanie czy jeśli zrobiłbym logi na Lpg to czy dzięki nim mógłbym wykluczyć problem z pompą paliwa i układem wtryskowym na Pb ?
-
Zapomniałem o najważniejszym http://vaglog.pl/log-002_033_Lqb9Vs.html http://vaglog.pl/log-115_118_cgY3EY.html http://vaglog.pl/log-020_003_1Q6Jc.html
-
Mała aktualizacja logów wymieniony filtr paliwa,powietrza,świece,szczelność sprawdzona przynajmniej to co udało się sprawdzić bez kanału,logi na pb świezo po skasowaniu błedów chociaż pojawia mi się tylko jeden 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected . Ten błąd chyba nie ma wpływu na osiągi,korekty na kanale 032 w granicach 3% na minus jeśli dobrze pamiętam.Wydaję mi się że auto nadal trochę słabo idzie w górnych partiach obrotów http://vaglog.pl/log-020_003_1Q6Jc.html http://vaglog.pl/log-115_118_cgY3EY.html http://vaglog.pl/log-002_033_Lqb9Vs.html
-
Ja też jestem chętny
-
A4 B5 Avant Quattro 2.8 30V APR by LeitoAE86
zdzislavo odpowiedział(a) na LeitoAE86 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Co do spryskiwaczy to nalej płynu do pełna ja też po zakupie myślałem że mam uszkodzone bo płyn na szyby psikał ale było go za mało żeby wysunąć spryskiwacze reflektorów -
Obawiam się że to nic niewiele da srebrne kolory są bardzo ciężkie do dobrania i jedyna opcja żeby nie mieć łaciatego auta to cieniowanie podczas lakierowania.
-
Tak przepływka ori w pierwszej kolumnie bloku 32 z tego co pamiętam przed wykasowaniem było jakoś -5% ale w drugiej sporo na plusie jakieś 18%.Jutro postaram się sprawdzić szczelność.Czy jeżeli mam gaz to trzeba jeszcze coś zaślepić czy standardowo podłączam sprężarkę?