Skocz do zawartości

ananaseq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ananaseq

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Mikołow

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia ananaseq

0

Reputacja

  1. Ja polecę takie, które od razu mi zmienili gazownicy w autoryzowanym serwisie STAG czyli Brisk model do ALT --> DR17YS-9
  2. Czy ktoś może wskazac opisać gdzie znajdę takie cuda u mnie w audicy (jeśli w ogóle istnieją)
  3. Możecie powieidzieć czy tą gumową membranę da się w ogóle gdzieś dostań nową/oryginalną ?
  4. kubinia twój filmik jednak wiele tłumaczy, u mnie jednak chyba coś jest nie tak z membraną... nie reaguje tak szybko na gaz jak u Ciebie. Chyba jeszcze raz musze rozebrać gruchę. Dzieki.
  5. Może ktoś odpowiedzieć dlaczego na tym filmiku w VW po dodaniu gazu dźwignia gruchy reaguje od razu (jakby była podpięta pod linkę gazu) bo widać to ewidentnie natomiast przy mojej audicy dźwignia reaguje jak gazowanie jest na poziomie 3-4 tys obr w sensie nie reaguje na gazowanie od razu.
  6. Własnie sprawdziłem kierownice powietrzną wstępnie działa jak należy, dźwignia pracuje jak nalezy a jej stan również idealny (żadnych pęknięć itp). zdjąłem całość membrana też cała. Pytanie tylko czy to normalne, że dźwignia reaguje dopiero przy wyższych obrotach i mocnym przygazowaniu ? W sensie reakcaj dźwigni dopiero przy ok 3,5-4 tys obr. i na prawde trzeba mocno przygazować. Na innej stronie forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/239150-zmulony-silnik-do-3500-obr-podpowiecie/page-7na filmiku zachowania dźwigni w VW widać ewidentnie, że dźwinignia reaguje od razu z dodaniem gazu
  7. Czy to normalne, że dźwignia z gruchy reaguje dopiero przy wyższych obrotach ok 3-4 tys ? Na filmiku z 7 podstrony forum y w przypadku VW dźwignia reagowała znacznie szybciej na każde naciśnięcie gazu...
  8. ananaseq

    zbyt uboga mieszanka

    Ja miałem podobny problem Po172 - Zbyt bogata wartość korekcji dawki paliwa P0171 - Zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa Powodem była sona lambda przed katalizatorem oczywiście. Spróbuj zastosować myk z podmianą sondy na kilka dni zaobserwuj czy znowu zaświeci się "check" moje testy tak przebiegały dzieki temu wiedziałem, że to sonda, zakupiłem, wymieniłem i wszystko gra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...